PaperModels.pl

Pełna wersja: [R] Parowóz TY 2 Floridsdorf 1:25 ANGRAF
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam was wszystkich, w mojej pierwszej relacji, jestem nowym forumowiczem jednak relację śledzę na waszym i innych forach od kiedy zajmuję się modelarstwem a zajmuję się od prawie roku. Wczoraj jedank postanowiłem podzielić się moją relacją z budowy modelu TY 2 wydawnictwa ANGRAF, jest to nowa wersja tego modelu wydanego po przez właśnie te wydawnictwo, podobno oprócz całkowicie innego tendra niczym innym zbytnio się nie rożni. Model posiadam ze wszystkimi wynalazkami do niego jakie się ukazały tzn. elementami wyciętymi laserowo.
[Obrazek: mfsl.th.jpg]

Budowę rozpocząłem standardowo od budowy osoji, na same elementy poszło jak na razie prawie 400 śrub a końca jeszcze nie widać ale myślę że warto troszkę się pomęczyć by efekt na końcu był zadowalający. Model będę w całości malował, gdyż malowane modele parowozów wyglądają dużo lepiej niż budowane w standardzie.
[Obrazek: pfx8.th.jpg]
[Obrazek: jvcm.th.jpg]
[Obrazek: h4tn.th.jpg]
Ostoja pomału składa się w całość zostały jeszcze poprzeczne wzmocnienia w środku, i może iść na lakiernie. W użyciu miałem dwa rodzaje śrub z ANSWER i DRAFT MODEL i muszę przyznać że z answer są zdecydowanie lepsze lepiej je się odcina i nie rozwarstwiają się tak.
A tak wygląda ostoja na chwilę obecną.
[Obrazek: qdc5.th.jpg] [Obrazek: 3ud2.th.jpg]
Poszła pierwsza warstwa podkładu pod ostoje, jutro pójdzie druga by domalować resztę tego czego nie udało się za pierwszym razem.
[Obrazek: gk28.th.jpg] [Obrazek: x4vd.th.jpg]
Pomału do przodu...
[Obrazek: pul7.th.jpg]
Żeby nie było że przy modelu przestój, nic z tego prace nie co wolniej ale posuwają się do przodu.
[Obrazek: ussu.th.jpg] [Obrazek: 6aj8.th.jpg]