Forum używa ciasteczek
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Pocisk 23x152
#1
Witam. Czy ktoś może wie co to za pocisk? Nie znam się zupełnie na tym, ale chyba wystrzelony z działka montowanego na Szyłce? Nic nie sugeruję. Interesuje mnie również, czy jest w jakikolwiek niebezpieczny dla otoczenia Smile  Na pierwszej fotce dobrze widać dziurkę w stożku od czoła


Załączone pliki
.jpg   unnamed.jpg (Rozmiar: 376.23 KB / Pobrań: 615)
.jpg   IMG_20180713_163552.jpg (Rozmiar: 262.49 KB / Pobrań: 555)
.jpg   IMG_20180713_163604.jpg (Rozmiar: 275.53 KB / Pobrań: 642)
w budowie Jagdpanzer IV/70 1:72
wstrzymane Tiger Ausf. H1, T-34T
ukończone CHWAT, Ławoczkin Ła-7, THV Galatea
Odpowiedz
#2
Cześć.
Rzeczywiście wygląda na 23mm plot. Ścięty czubek i ten otwór wskazuje, że jest to pocisk z naboju ćwiczebnego. Nie powinien więc stanowić żadnego zagrożenia.
Dla pewności jednak zaczekałbym na opinie innych kolegów.
?
Odpowiedz
#3
(19-07-2018, 11:15)Merkava napisał(a): Cześć.
Rzeczywiście wygląda na 23mm plot. Ścięty czubek i ten otwór wskazuje, że jest to pocisk z naboju ćwiczebnego. Nie powinien więc stanowić żadnego zagrożenia.
Dla pewności jednak zaczekałbym na opinie innych kolegów.
?