Forum używa ciasteczek
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

Ocena wątku:
  • 1 głosów - średnia: 4
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Relacja] Pancernik IJN Fuso 1/200 - Haliński
#1
Witam serdecznie, mam na imię Wiesław a to jest mój debiut na tym forum. Zawodowo zajmuję się modelowaniem 3D (aktualnie pracuję jako Character Artist w gamedevie).

Muszę przyznać, że śledzę z wielką uwagą kilka wątków, które szczególnie mnie interesują już od jakiegoś czasu a które zmotywowały mnie do powrotu po kilku, (jeśli nie kilkunastu) latach do mojego starego hobby - modelarstwa okrętowego.

Powrót po latach chcę zacząć od modelu pancernika Fuso z wydawnictwa Haliński i z tego co zauważyłem będzie to kolejna relacja z budowy tego pięknego okrętu na forum. Mam nadzieję, że Was to nie zniechęci. Model, (po rozważeniu wielu dylematów) postanowiłem zrobić w pełnej waloryzacji, mam nadzieję, że podołam Smile Zważywszy na to, że jestem poniekąd przedstawicielem wolego zawodu i często robię dodatkowe zlecenia w domowym zaciszu, tempo relacji będzie zdecydowanie ślamazarne co pewnie już zauważyliście po datach na załączonych zdjęciach. Mimo wszystko jednak mam zamiar ukończyć projekt.

Do dzieła...

[Obrazek: th_010.jpg] [Obrazek: th_004.jpg] [Obrazek: th_019.jpg] [Obrazek: th_023.jpg] [Obrazek: th_021.jpg]

Model wypełniony pianką chciałbym pokryć szpachlówką. Wątek już wcześniej zacząłem na Konradusie.

Pozdrawiam,
Wiesław
Relacje: IJN FusoORP Piorun
Galerie: ORP Piorun