Liczba postów: 160
Liczba wątków: 9
Dołączył: 06 2012
Chwalebnie, Krzyśku, chwalebnie! Podoba mnie się to, oj podoba! Czekam na Twój kolejny model :grin:
Liczba postów: 64
Liczba wątków: 1
Dołączył: 12 2010
Dzięki czolgruski za opinię.
Kolejny model już się skleja, ale tym razem w powiedzmy 90% standardzie. Nie wiem czy będę robił relację, zwłaszcza że niemal w połowie jest już gotowy. Jeśli efekt końcowy będzie do strawienia, być może pokuszę się o galerię, choć temat nie jest już tak oryginalny jak w przypadku autosana.
Pozdrawiam
Liczba postów: 64
Liczba wątków: 1
Dołączył: 12 2010
Witam.
Minęło trochę czasu od zakończenia budowy mojego autosana, ale dziś jadąc za liniowym PKS-em naszła mnie jakaś taka myśl, która spowodowała uśmiech na mojej twarzy i którą chciałbym się podzielić. Otóż niektórzy pytali mnie w trakcie budowy o spasowanie klap silnika w modelu...
Pozwoliłem sobie w trakcie jazdy za wspomnianym PKS-em zrobić fotkę jak wygląda spasowanie owych klap w oryginale ;-) (za jakość zdjęcia najmocniej przepraszam ale pstryknięta na szybko telefonem komórkowym).
Proszę o zwrócenie uwagi na lewą klapę, która była zamknięta w przeciwieństwie do otwartej prawej ;-)
Przy okazji, dlaczego kierowca jedzie z włączonymi światłami przeciwmgielnymi, proszę mnie nie pytać ;-)
Mam nadzieję, że widok tak spasowanych klap w oryginale pomoże ewentualnym przyszłym sklejaczom uznać wszelkie niedociągnięcia wycinanki za celowe próby waloryzacji do oryginału ;-)
Pozdrawiam
Krzysztof
Liczba postów: 351
Liczba wątków: 27
Dołączył: 05 2009
A co to za temat kolega skleja (zapowiedziany w poprzednim poście) ? Swoją droga spasowanie większości modeli jest DUŻO LEPSZE niż ich oryginałów. Tyczy się to chyba większości modelarskich dziedzin - nawet "idealnego" by się wydawało lotnictwa
. . . powolutku się klei . . .