Forum używa ciasteczek
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Jelcz 317 SCZ 18
#1
...czyli jak już wcześniej anonsowałem-"beczka śmiechu" ale raczej śmiechu umiarkowanego.
Przede wszystkim zapoznałem się z dostępnymi w sieci relacjami(tylko jedna) i galeriami(więcej niż jedna) co znacząco jednak mi pomogło "rozgryżć problem".To co się najczęściej powtarzało w opiniach przedwykonawców to niedostatek rysunków(wg.mojej opinii niektóre mają charakter sf),podobnie sprawa ma się z opisem,który momentami przypomina skrzyżowanie jolki z krzyżówką (z błędami)co ma jednak dobry wpływ na trening "rozumu,wdzięku i bezpretensjonalności"potencjalnego wykonawcy.
Bez względu na dalsze moje wszelakie utyskiwania,marudzenia itepe,itede twierdzę z pełnym przekonaniem,że oglądane przeze mnie wykonane już  modele są doprawdy imponujące i miłe dla oka!Model wykonuję w wersji standard ale...
To jest to:
[Obrazek: LqFA7aF8m3Ab6SvAXs_6wbwyp2h5AVGpexZu7BVD...-h215-p-no][Obrazek: 4GB3h3ReFvX6_c8p6MV5t2hZB3GzZJz4RQ3tgKsM...-h215-p-no]
Pilotażowo zaczynam od koła zapasowego...i tu pierwsze ale.Moje koło zapasowe wykonuję jako projekt racjonalizatorski.Tnę wszystkie elementy tak jak je autor rozrysował i tak mi to wyszło:
[Obrazek: -FZjJlc1ixTzoYefHTzBPD2le3Zz_xmVGxsKvpMj...-h215-p-no][Obrazek: jN1l33GC5fINCCWEeBWnHOxv3o5JAIumVUALIUt0...-h215-p-no]
na zewnętrznej skośnej krawędzi trochę się nie domknęło,na wewnętrznej i cz.bieżnikowej-nadmiar
[Obrazek: mOpEpiI1qJgy4pjodf0aoKDJzsmE10zRj0U7G04E...-h158-p-no][Obrazek: iSl-zfVTHfZDJetA6x3GLHsKNjj6bAAXI_dTEs8i...-h158-p-no]
Prawdę mówiąc,otworów pod śruby powinno być dziesięć ale..standard to standard.
Dalej to już się kręciło na potęgę.
[Obrazek: 6CcZhKLw9HTBC1rtyxmDjlfsDoYgDWLRW7hMHwTv...-h158-p-no][Obrazek: 8sMWcHfqGA1uvMevaYi6dgQIwJLdlIGpGd-pCDjF...-h158-p-no][Obrazek: 4hno0Wd62X8hTQNyN7-d7bp95UoetsqOBh43ehMd...-h214-p-no]
Cztery odcinki bieżnikowe się przyczerwieniły ale to nie jest wpływ tła.I tak trochę na okrągło,mimo już pewnego znużenia.
[Obrazek: W7ViulvDwRQVwBT2V6VGA-AWzE3dQdJA9KFcrY4O...-h214-p-no][Obrazek: MONUFxbxwkjRGGkyREJOOYjZMRbWv52ZztCXMlT9...-h214-p-no][Obrazek: OOH2INlmn6ad8yUY2C7vHBNs3Fc6yKcS3EfIRmbo...-h201-p-no]
w ten sposób dochodzę do wózka tylnego naczepy:
[Obrazek: qmXapXPmlR1lkTPPlw2AswOqZOd0drH8P9hzjN5J...-h201-p-no][Obrazek: jRNgeP5_kbgechQpHGz6c9Gz6zmp3r6F_JY7jSGx...-h201-p-no][Obrazek: jRNgeP5_kbgechQpHGz6c9Gz6zmp3r6F_JY7jSGx...-h201-p-no]
Oś tylna wózka(o przekroju kwadratowym) oraz oś przednia(okrągła) miały się wg oryginału łączyć z tylnymi częściami piast trójkątnymi sklejkami (białymi) co mi wybitnie nie konweniowało i ramach kolejnego wniosku racjonalizatorskiego obie osie przedłużyłem o grubość kartonu do wyciętych "gniazd" w poszczególnych parach tarcz piast osi,zaś z rulonów skręconych ze zwykłego papieru zrobiłem wzmocnienia centrujące.Uff,bardziej się zmęczyłem opisywaniem niż klejeniem,stąd do następnego razu już jutro.Ukłony!
Odpowiedz
#2
Jest mi niezmiernie smutno, bo nie mogę powiększyć zdjęć Sad
Nie mozna być całe życie niewolnikiem swojej silnej woli...
Odpowiedz
#3
Hola, hola mości Panie,  najpierw daj nam zobaczyć skończonego DUTa - 0502.
Odpowiedz
#4
Heloł  oldboy-u
Widzę, że dołączyłeś do grupowego masochizmu. Zrób postanowienie i sklej także pozostałe Jelcze.
Te koła to naprawdę przy seryjnym klejeniu mogą zniechęcić, Wiem bo moje ciąłem do wszystkich trzech modeli i kleiłem też seryjnie.
Niemożność powiększenia zdjęć wynika prawdopodobnie z kadrowania, też tak mam. Jak przycinasz zdjęcie to kiszka, dlatego staram się zmieścić w obiektywie tylko to co ma być na zdjęciu.
Chcę CI powiedzieć, że to dopiero początek i całe reszta niespodziewajek przed Tobą. Są modele, w których autorzy pozostawiają modelarzowi możliwość "rozwinięcia skrzydeł" i te do nich należą.
Działaj dalej, czekam na początki ciągnika - porównamy spostrzeżenia.
SZAD :mrgreen:

PS. kajym dobrze mówi, też popatrzył bym sobie na DUTa
"Kruca bomba mało casu"
----------------------------------------
Odpowiedz
#5
Uszanowanie,na początek trochę beletrystyki śledczej.Mój IPW-M(Instytut Pamięci Wzrokowo-Modelarskiej) stwierdza na podstawie stopki redakcyjnej (okładka str.2 prawy dolny róg)zapis:Projekt modelu Piotr Turalski.
Z kolei ( jeden lub dwóch) wykonawców tego modelu prezentujących swoje galerie na bratnich forach wymienia jako autora p.A.Maciejczaka"AVIATOR"-a.

Xqwzts-zdjęcia rzeczywiście tym razem wyszły nieco "inaczej"ale mam w odwodzie parę 'dubli"o większej rozdzielczości,które mogę zamieścić wg życzenia.
SZADpodzielam Twoje uwagi odnośnie postępowania przy zdjęciach,kadruję znacznie i za bardzo zmniejszyłem tym razem.Poprawę obiecuję.Ta moja witryna to mnie ostatnio postawiła w nieco niezręcznej sytuacji,zaproponowała mi abym się dzielił z współużytkownikami co w danej chwili robię i co zamierzam.Przy moim zaś statusie wiekowym i społecznym to mi często wstyd przyznać co robię,tym bardziej dlaczego nawet przed samym sobą!!!A pfe!!!

Do masochizmu (pardon)do rzeczy jednak.

[Obrazek: DSCN8221.JPG][Obrazek: DSCN8222.JPG]
[Obrazek: DSCN8223.JPG]
[Obrazek: DSCN8224.JPG]
Cóż mogę tu dodać -fot.1-przedni dyszel(pardon-rama przednia) wózka cysterny łączę z osią przy pomocy dwóch pierścieni bez doklejania.Dlaczego-korzystam z ostrzeżenia przy komentarzach na bratnim forum.że niewłaściwie  tenże element wklejony może poderwać wózek.W instrukcji zaś mamy tak:cyt."Ramę doklejamy do osi przedniej tak,żeby kąt wzniosu wynosił ok.5."Koniec cytatu.
Szablonów osi z patyczków nie wykonuję.bo nie znalazłem wzoru.Moje wykonanie ma cechę kolejnego wniosku racjonalizatorskiego,ha,ha.

[Obrazek: DSCN8234.jpg]
[Obrazek: DSCN8236.jpg]
[Obrazek: DSCN8240.jpg]
[Obrazek: DSCN8241.jpg]

Rama ciągnika czyli dużo,dużo zabawy.Kontrowersyjna belka silnika cz.4,trzeba ją poprawić przez wydłużenie górnego"płaskownika" do krawędzi wzdłużnic.Pokażę to nieco póżniej po sfotografowaniu.Znaczników na ramie więcej niż mogę to pojąć.Resory wstępnie  ukształtowane,nie kleję na zicher.Szablony ich wygięcia z instrukcji można zignorować i giąć po "swojemu".

Kończę i dołączam do Kiepskich.Boczek się odchudza!Ukłony!
Odpowiedz
#6
O to coś dla mnie PDT_Armataz_01_11. Ładnie wychodzi  PDT_Armataz_01_34
Czekam na kolejne aktualizacje
To, że milczę, nie znaczy, że nie mam nic do powiedzenia.

Na taśmie:   Żuk A15M
Na parkingu:  SKOT R3M, Jeep Willys, M2 Bradley
Odpowiedz
#7
Uszanowanie,trochę do przodu ale od tyłu czyli most tylny ciągnika.
[Obrazek: DSCN8243.JPG]
[Obrazek: DSCN8244.JPG]
Na dwóch tarczach widać widać pierścienie dystansowe bliżniaków(wynalazek mój).
[Obrazek: DSCN8245.JPG]

I tak zaczynam przekraczać ostatni most w kolejności mojego wykonania a przedni ciągnika.
[Obrazek: DSCN8246.JPG]
[Obrazek: DSCN8247.JPG]
[Obrazek: DSCN8248.JPG]
[Obrazek: DSCN8249.JPG]

Jak widać na zdjęciach wprowadziłem do standardu pewne zmiany o charakterze wytrzymałościowo-wykonawczym.Rama mostu stanowi całość z osiami mechanizmu skrętu w postaci dwóch białych prostokątów,które należy zwinąć(patrz zdjęcie z poprzedniego postu).Ja  te elementy odciąłem,zwinąłem w rurki,dokleiłem w wyznaczone miejsca i ustaliłem z obu stron podklejonymi kartonem 0,5mm odcinkami cz.17.Wzmocniłem też wąsy do drążka skrętnego.Co by zaś nie mieć kłopotów z długością  szablonu jak to zdarzyło się SZAD-owi drążek wykonałem z rurki,mniej więcej(oczywiście,że raczej mniej) na długość pozwalającą na równoległe ustawienie kół do jazdy na wprost i ustaliłem dwoma odcinkami drutu wprowadzonego do tej rurki.Ta długa  rura(rurka zwinięta z papieru) to wał  napędowy.Wszystkie przedstawione wyżej zmiany o charakterze kunktatorsko-oportunistycznym mają charakter wniosków racjonalizatorskich.Precz z brakoróbstwem,pamiętajmy:każda fura gnoju wywieziona na pola PGR-owskie godzi w żądło imperializmu zachdnioniemieckiego!!!
Ukłony.

Odpowiedz
#8
  ... - i cóż tu więcej pisać: - stara gwardia...
" Lenistwo jest rękojmią zdrowia "
Odpowiedz
#9
Ładnie idzie.
Wąsy drążka skrętnego będziesz musiał odciąć i przykleić ze skosa, bo zawadzą o oponę. Albo wstawisz dystans coby odsunąć opony, ale wtedy zmieni się rozstaw kół i będą wystawać za kabinę.
Szkoda, że nie zdążyłem wcześniej Cię ostrzec.  Sad

:mrgreen:
"Kruca bomba mało casu"
----------------------------------------
Odpowiedz
#10
Gwardia stara...i problemy dalsze...a czas nie pyta nie stoi...
Jadziem dalej.Idea,która przyświeca mi również i przy tym modelu to kleić przy stuprocentowej pewności,że przedwczesnym sklejeniem nie wejdę w kolizję z elementami do sklejenia póżniej.Tylny wózek z elementami towarzyszącymi ma się tak:

[Obrazek: DSCN8263.JPG].

Jak widać pylony podtrzymujące tył zbiornika na wodę "fabrycznie" nie zostały pomalowane.
Części wyposażenia mocowane do ramy także zostawiam na póżniej ponieważ dopatrzyłem się możliwości kolizji z dalszymi częściami.

[Obrazek: DSCN8257.JPG]

[Obrazek: DSCN8250.JPG]

Zbiornik to raczej spaprałem-boki były trochę za małe,okleiłem je paskami ...i przy ich wstawianiu doszło do niesympatycznego"przekoszenia".A pfe!

[Obrazek: 5kzI0xgLzoQBPUh1Y6clJsDJBCI9dbBBqWpnfm0Y...-h217-p-no][Obrazek: DSCN8429.jpg][Obrazek: DSCN8430.jpg]

Resory przyklejam tylko do mostów co ma mi zapewnić możliwość  manewru do uzyskania poprawnego rozstawu osi i poziomego ustalenia ramy.Efekt:

[Obrazek: DSCN8431.jpg]

Pora na silnik i skrzynię biegów,oj zgrzytało,zgrzytało.

[Obrazek: DSCN8252.JPG]
[Obrazek: DSCN8253.JPG]
[Obrazek: DSCN8254.JPG]

Część 36a-bok chłodnicy o 14 mm za długi(kółko potraktowałem jako otwór wlewowy).czarny pasek 36b także,imitacja wiatraka to już moja twórczość...Słów mi już brakuje,ręce i piersi opadają,wnioski racjonalizatorskie się sypią.skończyło się improwizacją...

[Obrazek: DSCN8382.jpg]
[Obrazek: DSCN8383.jpg]

...a silnik z chłodnicą i tak do ramy nie wejdzie!

Na dzisiejsze zakończenie taki oto obrazek,omówienie nastąpi...

[Obrazek: DSCN8440.jpg].

Ukłony!
Odpowiedz
#11
Skąd ja to znam  :mil1:
Ale nie ma co się załamywać. Wszystko da się sprostować  :mil11:
To, że milczę, nie znaczy, że nie mam nic do powiedzenia.

Na taśmie:   Żuk A15M
Na parkingu:  SKOT R3M, Jeep Willys, M2 Bradley
Odpowiedz
#12
Najwyżej bedzie wersja sportowo - terenowa :-)


Odpowiedz
#13
Uszanowanie,pisać i pokazywać się nie chce własnej "tfurczości"oglądając i autentycznie podziwiając dokonania szanownych kolegów z forum.
Trochę humoru pikantnego do "mojego modelu".Cytuję"UWAGI WSTĘPNE...Przy projektowaniu modelu,starałem się tam,gdzie to możliwe,eliminować drobne ząbki i sklejki stosując metodę klejenia "na styk"".Koniec cytatu.Niżej przykłady:
[Obrazek: DSCN8242.JPG]
[Obrazek: DSCN8303.jpg]
[Obrazek: DSCN8426pop.jpg]
[Obrazek: DSCN8301.jpg]
[Obrazek: DSCN8448.jpg]
[Obrazek: DSCN8441.jpg]
[Obrazek: DSCN8442.jpg]
zaznaczam,że prawie wszystkie sklejki "proste" z załączonych przykładów  odciąłem wcześniej.To że mój ironiczny sceptycyzm był nie do końca uzasadniony , obrazuje fot.2 i 3 od góry,sklejki przy poszyciach foteli były niezbędne,ponieważ o ich długość poszycia te były za krótkie.Podobnie przy deklach rynien na węże sztywne..Wniosek-nie do końca jestem wrogiem sklejek!
Jak również widać z powyższego  zabrałem się za kabinę.Jest tu pewien istotny szczegół-linie gięć ścian bocznych w pionie i poziomie i na tych odcinkach wykonałem "bigowania".Wpierw jednak podłoga z wyposażeniem,
[Obrazek: DSCN8387.jpg]
[Obrazek: DSCN8388.jpg]
którą przyłapuję delikatnie(punktowo) utrzymując symetrię pionową i poziomą i unikając przekoszeń.Powstałymi szczelinami się nie przejmuję,błotniki je zasłonią.
[Obrazek: DSCN8455.jpg]
[Obrazek: DSCN8456.jpg]
wykonanie "nóg" foteli chwały mi nie przyniesie,palnąłem z grubej rury aż zagrzmiało i czka mi się do dzisiaj.Środkowymi częściami(77a) owych "nóg"połączyłem siedziska z oparciami!!!RYSUNEK BYŁ!YAK WÓŁ!
[Obrazek: DSCN8305.jpg]

Efekty częściowego sklejenia kabiny(drzwi nie będą otwierane),co by zaś manszaft miał świeży luft okno kierowcy uchyliłem.
[Obrazek: DSCN8458.jpg]
[Obrazek: DSCN8458.jpg]
[Obrazek: DSCN8459.jpg]
[Obrazek: DSCN8460.jpg]
[Obrazek: DSCN8461.jpg]
[Obrazek: DSCN8462.jpg]

I jeszcze tuż przed doklejeniem i sklejeniem:
[Obrazek: DSCN8452.jpg]
[Obrazek: DSCN8453.jpg]
[Obrazek: DSCN8469.jpg]
[Obrazek: DSCN8470.jpg]
[Obrazek: DSCN8471.jpg]
ScorpionS i to by było niegłupie,połączenie monster vikla z military mule M274!
[Obrazek: DSCN8435.jpg]
Znowu wczesnym rankiem spać się udaję,to chiba bez ten giender!Ukłony.

Odpowiedz
#14
Pięknie Ci idzie. Czy przy klejeniu maski silnika w kabinie miałeś jakieś problemy?
Wezmę i ja go w swoje ręce, ale w trzeciej kolejności, po śmieciowozie.
"Kruca bomba mało casu"
----------------------------------------
Odpowiedz
#15
SZAD-wszystkie Twoje problemy są moimi problemami!
Stoję obecnie przed czynnością doklejenia ściany czołowej szoferki.
[Obrazek: DSCN8478.jpg]
Ciężko mi było pojąć dlaczego dolny fragment cz.91 został rozrysowany jako trapez z trzema klinowymi wcięciami a nie powtórzony jak część górna(odpowiednio zmodyfikowana).Tutaj część środkowa cz.92 traci rację bytu jako prostokąt!,co zresztą przeżyłeś w bólach.
Przednia część szyby(89a)jest dłuższa od krawędzi skośnych ścian bocznych kabiny.W końcu zrozumiałem o co się sprawa macała,piksel po pikselu studiując Twoje zdjęcia, wiem już jak się z tym problemem rozprawię.Przetrenowałem zagadnienie na sucho:
[Obrazek: DSCN8477.jpg]
Teraz nieco z innej beczki.Motopompa o dumnej nazwie Polonia napędzana silnikiem od syreny(tak mój prywatny wywiad doniósł).Wykonuję ją na podstawie subtelnych,stojących na wysokim poziomie graficznym zdjęć:
[Obrazek: DSCN8476.jpg]
Momenty były!,koniec nie do końca żałosny:
[Obrazek: DSCN8473.jpg][Obrazek: DSCN8474.jpg]
[Obrazek: DSCN8475.jpg][Obrazek: DSCN8371.jpg]
Zmieniłem pokrętła zaworów,nie jest to "arcydzieło"ale w moim odczuciu prezentują się nieco lepiej niż "oryginały".Nie do końca też wiem jak wkleić"wajchę"rozrusznika.Ostatnia fot.to wydziergiwanie bagnetów(szybkozłącz),wewnętrzny otwór szpicem skalpela, kalibrowanie stożkiem ołówka i póżniej nożyczki do manicure.
Części różne,różniaste jeszcze luzem i jeszcze nie wszystkie;
[Obrazek: DSCN8480.jpg]
Mam problem  z wydechem-wiem,że rura wychodzi na lewą stronę ciągnika pomiędzy skrzynią z akumulatorami i kołem zapasowym-po której stronie ramy(w kierunku jazdy) ma się znależć tłumik?
Zimę w zimie mamy stąd ukłony ciepłe!
Odpowiedz
#16
(25-01-2014, 02:08)oldboy link napisał(a): Teraz nieco z innej beczki.Motopompa o dumnej nazwie Polonia napędzana silnikiem od syreny(tak mój prywatny wywiad doniósł).

Prawie dobrze wywiad doniósł. Ale było dokładnie odwrotnie, z motopompy zaadoptowano do samochodu a nie odwrotnie Big Grin
Aby palce były w stanie wykonać to czego oczy nie widzą a głowa wymyśli / Nikt nie mówił, że będzie łatwo i dotrzymał słowa
W stoczni   #  Hall of fames: Mosquito / PZL P11cRXIIID Lublin / P47D-11 Thunderbolt / HMS Ark Royal Mosq uito
Odpowiedz
#17
Dziękuję,już wiem więcej.Historia jak z konstruowaniem broni strzeleckiej-wpierw nabój,pózniej reszta.
Odpowiedz
#18
Witam
Ta relacja dużo mi pomorze widzę dałem ciała z moimi kołami w jelczu na dodatek brakło mi 3 połówek do kół
napisałem do autora i dostałem w jpg całego jelcza 317 i się nie zgadza z tym z zeszytu zrobiłem koła z jpg od autora i te i pół centymetra brakowało chyba ten jelcz nie jest w skali 1:25
czekam na dalsze poczynania z tym jelczem często tu będę zaglądał Smile
Odpowiedz
#19
Uszanowanie;daro...
Cytat:pomorze
tu walnąłeś byka(ortografia się kłania)!Model jest w skali 1:25,w pozostałych kwestiach masz rację.Mnie też zabrakło części kół,w tym o nr 48.Początkowo myślałem,że "udało" mi się je zgubić,czemu zaprzeczyła gruntowna rewizja miejsca pracy(łącznie z zerwaniem kafelek i intensywnym śledztwem wśród domowników).Brakujące elementy odtworzyłem odrysowaniem owych na czarnym kartonie.

Teraz moje zmagania z "gwożdziem" modelu,czyli beczką.

[Obrazek: DSCN8509.jpg]

Oryginał tego zespołu wykonałem,jednak jego anorektyczna płaskość i efekt tarczy do strzelań z łuku nie mogły "przejść".Na nowo wykreśliłem dwa zewnętrzne krążki z czerwonego kartonu i trzeci krążek,chowający się pod szafkę już jednoczęściowy;wszystko klejone na styk i wzmocnione od tyłu krążkami "bezzębnymi" i zabezpieczone "poduszkami"przeciw ewentualnemu wgnieceniu.

[Obrazek: DSCN8503.jpg]

[Obrazek: DSCN8512.jpg]

Walce wykonujemy "metodą samolotową",łączenie obu na dwie wręgi zamieniam na jedną z opaską .Usztywnienia wewnętrzne to już mój kolejny wniosek racjonalizatorski.dewizaConfusedztywność iber ales!
Kolejne hercklekoty mnie nachodzą-dlaczego linie pod wklejenie pylonów 128 i 132 mają tak dziwny kształt-pzypominają raczej płaszczki widziane z góry.
oba walce złożone na sucho wyglądają zachęcająco,jednak po sklejeniu rzeczywistość okazuje się mniej radosna.

[Obrazek: DSCN8518.jpg]

[Obrazek: DSCN8520pop.jpg]

[Obrazek: DSCN8521pop.jpg]

...a nie mówiłem.Hipoteza-pozostawianie białych plam jest szkodliwe nie tylko w modelarstwie i sprzyja zamalowywaniu rzeczywistości!Bee...ja tam pacykować nie będę ale...

[Obrazek: DSCN8525.jpg][Obrazek: DSCN8533.jpg]

"Białe plamy"obrysowuję na kalce technicznej,wycinam poprawione z papieru najbardziej kolorystycznie zbliżonego do tła i wklejam.Tyle..i aż tyle a erzac pozostaje erzacem.

Beczka sklejona a ja oddaję się rozkosznym przymiarkom jeszcze bez klejenia.

[Obrazek: DSCN8527.jpg]

[Obrazek: DSCN8530.jpg]

[Obrazek: DSCN8540.jpg]

[Obrazek: DSCN8541.jpg]

Rozgrywam batalię o pion i poziom,oczywiście pod odpowiednią "presją",bo co to jest za nacisk o łącznej masie 200 dag wobec 18-tu ton.

[Obrazek: DSCN8545.jpg]

[Obrazek: DSCN8543.jpg]

Te czarne"drabinki"(cz.149)ustalające poprzeczną rurę pod zbiornikiem wypociły mnie jak kameleona na pepitce.

[Obrazek: DSCN8547.jpg]

[Obrazek: DSCN8551.jpg]

Teraz już mogę dokonać końcowego spasowania i sklejenia dyszla.Nic na oko(nawet duchownego),wybijam dwa otwory(jeden w podstawie pylonu drugi w cz.150 łączę je przez oś wykonaną ze szpilki doklejam brakujące części wyposażenia wózka(tu momenty były-ślady po"rwaniu"wstępnego sklejania jeszcze widać i raczej pasuje!

[Obrazek: DSCN8553.jpg]

[Obrazek: DSCN8548.jpg]

[Obrazek: DSCN8549.jpg]

[Obrazek: DSCN8550.jpg]

[Obrazek: DSCN8552.jpg]

Czołem,społem i niebawem!!!
Odpowiedz
#20
...dzisiaj bez nadmiaru"pisanego".

[Obrazek: DSCN8556.jpg]

[Obrazek: DSCN8612.jpg]

[Obrazek: DSCN8615.jpg]

[Obrazek: DSCN8614.jpg]

[Obrazek: DSCN8562.jpg]

[Obrazek: DSCN8558.jpg]

[Obrazek: DSCN8637.jpg]

[Obrazek: DSCN8635.jpg]

[Obrazek: DSCN8636.jpg]

[Obrazek: DSCN8638.jpg]

...cdn.

Odpowiedz
#21
...jak poprzednio:

[Obrazek: DSCN8687.jpg]

[Obrazek: DSCN8688.jpg]

[Obrazek: DSCN8692.jpg]

[Obrazek: DSCN8695.jpg]

[Obrazek: DSCN8699.jpg]

[Obrazek: DSCN8703.jpg]

Już prawie mogę jechać gasić miejsca zapalne...
Odpowiedz
#22
Tudzież wodę dowieść.  :milbravo:
Amatorzy zbudowali arkę - profesjonaliści Tytanica.
Odpowiedz
#23
oldboy
brawo,brawo! Teraz kończ DUT-a i sklej pozostałe jelcze z answera.
"Kruca bomba mało casu"
----------------------------------------
Odpowiedz
#24
Zaraz zaraz Panowie, a certyfikat z UDT? Będzie to pojedziemy Big Grin Pażywiom uwidim Big Grin
Aby palce były w stanie wykonać to czego oczy nie widzą a głowa wymyśli / Nikt nie mówił, że będzie łatwo i dotrzymał słowa
W stoczni   #  Hall of fames: Mosquito / PZL P11cRXIIID Lublin / P47D-11 Thunderbolt / HMS Ark Royal Mosq uito
Odpowiedz
#25
Uszanowanie Panie i Panowie,dalszych jelczy raczej nie będzie,chociaż z cysterny zostało parę części do innych.UDT też nie będzie,skorzystałem z oddziałów jednolicie umundurowanych,jednolicie zaopatrzonych w każdym sklepie specjalistycznym na terenie jednego z bliskich krajów,chociażby po to,by beczki benzyną wrogie siły nie zalały.

[Obrazek: DSCN8718.jpg]

[Obrazek: DSCN8719.jpg]

[Obrazek: DSCN8769.jpg]

[Obrazek: DSCN8770.jpg]

[Obrazek: DSCN8773.jpg]

[Obrazek: DSCN8772.jpg]

[Obrazek: DSCN8774.jpg]

[Obrazek: DSCN8776.jpg]

https://lh6.googleusercontent.com/-3B0fb...CN8777.jpg" alt="[Obrazek: DSCN8777.jpg]" class="mycode_img" />[/img]

[Obrazek: DSCN8779.jpg]

[Obrazek: DSCN8782.jpg]

jak mnie najdą dalsze moce "tfurcze"to i galerię zamieszczę.Dut "żyje"!

[Obrazek: DSCN8786.jpg]

ukłony!
Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Jelcz holownik /ANSWER/ 1:25 SZAD 6 4,088 19-03-2018, 09:59
Ostatni post: kajym
  JELCZ śmieciarka. ANSWER 1:25 SZAD 13 9,542 27-11-2015, 05:18
Ostatni post: ges
  JELCZ cysterna strażacka - Answer 1:25 SZAD 18 10,029 04-11-2015, 03:41
Ostatni post: ges
  [R] Jelcz 315W ANSWER 1: 25 SZAD 20 8,835 03-02-2014, 10:25
Ostatni post: czolgruski
  [R] Jelcz 640 - projekt w połowie własny czolgruski 82 31,638 18-09-2013, 07:54
Ostatni post: Piotreq
  JELCZ GCBA jowisz32 22 11,504 21-02-2013, 09:29
Ostatni post: jowisz32
  [R] Jelcz 317 SCZ 18 czolgruski 31 17,096 03-09-2012, 01:46
Ostatni post: czolgruski
  [R] Jelcz W640 JS BanditC 17 7,484 30-06-2010, 11:53
Ostatni post: perfidniak
  [Relacja/Galeria] JELCZ W-640 JS - Orlik 1:25 Janek 51 24,017 24-05-2008, 11:48
Ostatni post: Wiking
  Jelcz 125M Vecto [Answer-Angraf] Lowrider14 27 16,324 28-03-2008, 11:56
Ostatni post: Lowrider14

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości