Liczba postów: 4,720
Liczba wątków: 211
Dołączył: 02 2007
Liczba postów: 593
Liczba wątków: 51
Dołączył: 05 2008
Śliczności:-) Jak zawsze skleiłeś wszystko dokładnie i czysto.
Twoje galerie utwierdzają mnie w przekonaniu, że warto pracować nad techniką klejenia w standardzie. Czekam na więcej:-)
Pozdrawiam
Piotr
Liczba postów: 1,942
Liczba wątków: 37
Dołączył: 12 2009
Samolot brzydki jak noc :o
Wykonanie mistrzowskie - jak zwykle zresztą (chociaż na zdjęciach nic nie widać jak już raczyłeś wspomnieć więc mój komętaż jest ściśle wynikowy - na podstawie dotychczas wykonanych modeli :mil11: :mil11: )
Przy tej ilości obrazków zamieszczonych to galeria pewnie wspaniała (chociaż nic nie widać więc mój komętaż jest ściśle wynikowy...)
Piękny i czysto zrobiony (chociaż nic nie widać...)
Gratulacje :milbravo: (chociaż...)
Pozdrawiam
Liczba postów: 492
Liczba wątków: 18
Dołączył: 01 2012
Witam
ceva GRATULUJĘ ukończenia , model ciekawy i jak dla mnie superrr.
Pozdrawiam
Ukończone : Bristol F2b "Fighter", Nieuport - 17, MIG-15, Mi-2 MIESZACZ, TATRA 815 AD-20T, TATRA 815 6X6.
W budowie : TATRA 148, SBLim 2A
Liczba postów: 1,258
Liczba wątków: 61
Dołączył: 11 2007
Wojtek jesteś dla mnie MISTRZEM !!!! Jak wiesz ja na nim poległem ale twoje wykonanie tego truchła jest świetne!!!
Liczba postów: 285
Liczba wątków: 69
Dołączył: 03 2009
Model sterylny jak sala chirurgiczna. Już wiem czemu niektórzy nie lubią malowanych modeli. Gratuluję bo jest na czym oko zawiesić.
Liczba postów: 245
Liczba wątków: 35
Dołączył: 01 2011
A brzydkie to... Okropne... Ja bym tym nie latał... Moje pojazdy pancerne ładniejsze.
Wojtku, jak zawsze wykonanie mistrzowskie!!! Gratuluję!! :milbravo:
Pozdrawiam
Marcin
pozdrawiam
Marcin
Liczba postów: 121
Liczba wątków: 13
Dołączył: 04 2012
Kawał fajnego i ciekawego temau. Gratuluję :milbravo:
Pozdrawiam
Łukasz
Liczba postów: 1,797
Liczba wątków: 36
Dołączył: 11 2009
Zacny Słodzić nie będę bo w piórka obrośniesz
Pozdrawiam Gratulacje.
Liczba postów: 1,197
Liczba wątków: 33
Dołączył: 09 2011
Bardzo fajny, jedni mówią że brzydal, a mi się podoba :razz:. Wykonanie u Wojciecha jak zwykle
No musiał coś ulepić bo do Przeciszowa trzeba śmigać :mrgreen:.
Takie tam - P-47D-11 THUNDERBOLT, Bf 109E-7/ Trop, Mustang III, SB2U Vindicator, Fw 190A-8/R8, Macchi M.C. 200 Saetta, P-47M-RE, Me 262A-1 Schwalbe, Aichi D3A1 (VAL), SB2C-4 HELLDIVER, SBD-3 DAUNTLESS, MS 406 C1 Morane Saulnier
Liczba postów: 309
Liczba wątków: 14
Dołączył: 07 2009
Ślicznie, fajnie, ale... gdzie relacja? :ble: Modelarze klejący na takim poziomie jak Ty nie powinni odbierać innym przyjemności z oglądania poszczególnych etapów budowy :roll: Liczę na relację z kolejnego modelu, choćby miała nie zostać ukończona.
Pozdrawiam
PS. Masz może w planach B-25 z Orlika? :razz:
Liczba postów: 398
Liczba wątków: 19
Dołączył: 05 2010
bardzo ładne wykonanie. Ja największe problemy miałem z połączeniem części skrzydeł (szpara wyszła na łączeniach) i z połaczeniem gondoli silnika z tylnymi belkami tuż za skrzydłem. ileż ja się tam namęczyłem!
Ogólnie bardzo atrakcyjny model. Zamierzam popełnić go raz jeszcze, ale tym razem w kredzie.
rdzewieją: Sd.Kfz 251 A WURFRAHMEN 40 (GPM 10/2010) | JAGDPANZER IV Ausf.F (Modelik 11/06) | XP-61E (Orlik 11/2009)
się robią: StuG 40 F OSTKETTEN (GPM 13/2009) | Ju-88 C-6 Nightfighter (KA 5-6/2012)
Liczba postów: 2,416
Liczba wątków: 141
Dołączył: 02 2007
(03-09-2014, 02:39)ceva link napisał(a):Sklejał się momentami całkiem przyjemnie, a momentami sprawiał wrażenie że w ogóle nie był sklejany testowo.
Ktoś tam chyba coś kiedyś lepił jakiś kadłub... :?:
(03-09-2014, 02:39)ceva link napisał(a):[...] Najlepszym z nich są listki z których skleja się czubki zbiorników paliwa. Jest ich TRZY razy za dużo przez co są strasznie małe i trudne do poprawnego sklejenia.
Znaczy bez sensu podzielone (na zbyt wiele listków), czy za dużo i obwód się nie zgadza?
A w ogóle to super modelik Ci wyszedł, szkoda jedynie, że nie na kredzie. I dawaj tu z jakąś relacją, cobyś sobie fotografowanie przypomniał :-)
na macie: projekt X
Liczba postów: 1,566
Liczba wątków: 39
Dołączył: 12 2008
Bio: ???
Wiwat nie najpiękniejsi. Samolot Brzydki a model, jak zwykle, nienaganny.
Skrytoklejca. :twisted:
Owiewka na Duży + , taka jakoś ładnie przejrzysta. (od Orlika? )
Zapodaj jakąś relacje. może tak P-38H?
Liczba postów: 763
Liczba wątków: 40
Dołączył: 03 2011
Od wydania już trochę minęło a do tej pory galerii tego modelu na naszym forum nie było, więc pochwały jak najbardziej zasłużone tym bardziej, że przy trudnościach nie zastosowałeś pewnego słynnego manewru. :-)
Końcówka skrzydła pięknie wyprowadzona i dobrze, że projektant nie babrał jej kreskami na nacięcia. W moim Ju-88 takie kreski trochę szpecą (przykładowo statecznik i ster pionowy). Ja tych kresek nie nacinałem bo da się wyprofilować bez tego, jednak lepszym rozwiązaniem to zaznaczyć je na zewnątrz i podać głębokość nacięcia.
W galerii:
Ki-51, MiG-3, Jak-12M, IŁ-4, Jak-12A, P-47M, Fw 190D-9, Ki-61, Pe-2, Turbolet, P51-D "Margaret", P51-D "Ridge", B-17G, Lysander, Ju-88, Fw-190 A4, Tempest, Tomahawk, Orlik, Bryza, Liberator, An-2, Halifax, Lancaster..., Piper.
galeon Revenge.
Liczba postów: 4,720
Liczba wątków: 211
Dołączył: 02 2007
Dziękuję serdecznie za Wasze opinie, chętnie bym je usłyszał po obejrzeniu przez Was na żywo tego modelu.
(03-09-2014, 05:11)Piter link napisał(a):Wojtek jesteś dla mnie MISTRZEM !!!! Jak wiesz ja na nim poległem ale twoje wykonanie tego truchła jest świetne!!! Nie ujmuj sobie zbyt wiele, Ty próbowałeś sklejać ten model wydany na kredzie. Dla mnie wyciągniecie z kredy tego co mi udało się na offsecie jest nieosiągalne.
(03-09-2014, 09:35)zbin link napisał(a):No musiał coś ulepić bo do Przeciszowa trzeba śmigać :mrgreen:. No i się wydało... :mrgreen:
(03-09-2014, 09:43)Cordel link napisał(a):Ślicznie, fajnie, ale... gdzie relacja? :ble: Modelarze klejący na takim poziomie jak Ty nie powinni odbierać innym przyjemności z oglądania poszczególnych etapów budowy :roll: Liczę na relację z kolejnego modelu, choćby miała nie zostać ukończona. Pewnie masz rację. A relacja już chyba niedługo.
(03-09-2014, 09:43)Cordel link napisał(a):Masz może w planach B-25 z Orlika? :razz: Miałem, ale może znowu się w nich pojawi.
(03-09-2014, 10:50)raziel79 link napisał(a):Ja największe problemy miałem z połączeniem części skrzydeł (szpara wyszła na łączeniach) i z połaczeniem gondoli silnika z tylnymi belkami tuż za skrzydłem. ileż ja się tam namęczyłem! Nie słuchając zaleceń autora płat sklejałem jako jeden element połączony już na etapie szkieletu. A belki, tak jak wspominałem bez podcięcia jej poszycia na styku z poszyciem płata, przykleić byłoby moim zdaniem niewykonalne.
(03-09-2014, 10:50)raziel79 link napisał(a):Zamierzam popełnić go raz jeszcze, ale tym razem w kredzie. Powodzenia życzę i służę kredowym egzemplarzem.
(03-09-2014, 11:01)Kroolo link napisał(a):[quote author=ceva link=topic=13463.msg156149#msg156149 date=1409747968]
Sklejał się momentami całkiem przyjemnie, a momentami sprawiał wrażenie że w ogóle nie był sklejany testowo.
Ktoś tam chyba coś kiedyś lepił jakiś kadłub... :?:[/quote]
Do kadłuba zasadniczo uwag nie miałem... :roll:
(03-09-2014, 11:01)Kroolo link napisał(a):[quote author=ceva link=topic=13463.msg156149#msg156149 date=1409747968]
[...] Najlepszym z nich są listki z których skleja się czubki zbiorników paliwa. Jest ich TRZY razy za dużo przez co są strasznie małe i trudne do poprawnego sklejenia.
Znaczy bez sensu podzielone (na zbyt wiele listków), czy za dużo i obwód się nie zgadza?[/quote]
Właśnie bezsensowny podział na zbyt wiele listków.
(04-09-2014, 12:38)Raven link napisał(a):Owiewka na Duży + , taka jakoś ładnie przejrzysta. (od Orlika? ) Od Orlika.
quote author=Raven link=topic=13463.msg156175#msg156175 date=1409783881]
Zapodaj jakąś relacje. może tak P-38H?
[/quote]
Relacja się szykuje, a temat chyba nie będzie rozczarowujący.
(04-09-2014, 06:53)kajym link napisał(a):Końcówka skrzydła pięknie wyprowadzona i dobrze, że projektant nie babrał jej kreskami na nacięcia. W moim Ju-88 takie kreski trochę szpecą (przykładowo statecznik i ster pionowy). Ja tych kresek nie nacinałem bo da się wyprofilować bez tego, jednak lepszym rozwiązaniem to zaznaczyć je na zewnątrz i podać głębokość nacięcia. Końcówki musiałem naciąć, bo autor czegoś takiego nie przewidział, a wyprofilowanie bez nacięcia nie było dla mnie możliwe.
Jeszcze raz dzięki i wkrótce (być może) zapraszam do relacji.
Liczba postów: 564
Liczba wątków: 75
Dołączył: 04 2008
Listków na piastach, oraz na zbiornikach praktycznie nie widać Jakość sama w sobie Czekam na zobaczenie w realu za dwa tygodnie 8) :mrgreen:
Liczba postów: 538
Liczba wątków: 28
Dołączył: 10 2009
Zanim zacznę Cię chwalić, jedno pytanie natury technicznej: z czego są koła?
- wycinanka
- laserki
- żywica?
Liczba postów: 4,720
Liczba wątków: 211
Dołączył: 02 2007
(04-09-2014, 06:04)Tomasz K link napisał(a):Listków na piastach, oraz na zbiornikach praktycznie nie widać Jakość sama w sobie Czekam na zobaczenie w realu za dwa tygodnie 8) :mrgreen: Może i nie widać, ale te listki ze zbiorników dwie noce mi się śniły. :evil:
(04-09-2014, 06:41)Navi link napisał(a):Zanim zacznę Cię chwalić, jedno pytanie natury technicznej: z czego są koła?
- wycinanka
- laserki
- żywica? Przeca napisałem że to żywica z gieepeemu.
Liczba postów: 459
Liczba wątków: 15
Dołączył: 02 2012
Posiwiała babina z tej Wdowy:-). Pięknie się prezentuje, i pewnie długo podobnie sklejonego Reportera nie zobaczymy...Łapy swędzą żeby pokończyć swoje jak się takie galerie jak ostatnio ogląda.
Liczba postów: 1,024
Liczba wątków: 30
Dołączył: 06 2010
Mniam-Mniam :mrgreen:
Niedościgniony standard ... jak zwykle. Najwyraźniej paluchy Ci nie zdrętwiały od przerwy w modelowaniu.
(03-09-2014, 02:39)ceva link napisał(a):Zagadką której nie rozwiązałem do końca budowy modelu to to dlaczego samolot rozpoznawczy ma zdwojone urządzenia do sterowania? Jak ciotka Wikipedia podpowiada, z tyłu narzędzia do sterowania były uproszczone w stosunku do pozycji pilota z przodu. A były zainstalowane po to, aby w czasie długich lotów nawigator mógł odciążyć pilota. Nawigatorem mógł być tylko "licencjonowany" pilot. :wink:
Liczba postów: 1,709
Liczba wątków: 137
Dołączył: 06 2009
Wezmę lupę do Przeciszowa by doszukać się tych "baboli" :mrgreen:
First comes smiles, then comes lies. Last is gunfire.
Liczba postów: 1,101
Liczba wątków: 25
Dołączył: 01 2009
Strasznie się cieszę,że zobaczę model w Przeciszowie!
Dla takich "produkcji" warto tam jechać. I dla spotkań z modelarzami także!
Jedyny niedosyt to brak relacji, ale rozumiem,że chciałeś nam oszczędzić określonego "manewru" w przypadku niepowodzenia... 8-)
Pozdrawiam wszystkich!
Liczba postów: 7
Liczba wątków: 1
Dołączył: 07 2008
Przyznam, że dawno tu nie zaglądałem i dopiero znajomy dał mi znać, że Wojtek chwali się swoim Reporterem.
Gratuluję, model wygląda niesamowicie! Muszę przyznać, że z tym listkowaniem przedniego segmentu zbiornika to faktycznie przesadziłem :-( Nie dość, że wycinania sporo to jeszcze kształt wyszedł inny niż powinien. Wezmę sobie twoją uwagę do serca.
Model był sklejany testowo przez przynajmniej dwóch modelarzy a do tego wcześniej były sklejane zwykłe P-61 więc nie mam pojęcia skąd problemy z mocowaniem gondoli do skrzydeł. Chyba będę musiał sam jeszcze raz skleić kawałek skrzydła i gondoli silnika żeby sprawdzić co się tam dzieje.
Jeśli chodzi o zdwojone przyrządy sterownicze to zrobiono tak by można było pilotować samolot na zmianę dzięki czemu piloci byli mniej zmęczeni.
Chciałbym przy okazji Podziękować Wojtkowi za cenne uwagi i sugestie dotyczące podziału technologicznego centralnego kadłuba.
Pozdrawiam i gratuluję efektu końcowego.
Rafał.
Liczba postów: 398
Liczba wątków: 10
Dołączył: 05 2008
Wojtek - jesteś Wielki.Wszystko inne to truizm.Pozdrawiam.
jowisz 32
|