Liczba postów: 72
Liczba wątków: 6
Dołączył: 12 2012
15-03-2015, 04:12
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 14-10-2016, 03:38 przez Kejmykos.)
Liczba postów: 111
Liczba wątków: 11
Dołączył: 05 2010
Super podziałeś sobie z tak dużą i trudną materią :milbravo:
Bardzo proszę o info na temat tych silniczków z silnikach. Możesz podać link, gdzie je nabyłeś? jakie mają parametry?
Liczba postów: 1,566
Liczba wątków: 39
Dołączył: 12 2008
Bio: ???
(16-03-2015, 12:16)Art link napisał(a):Super podziałeś sobie z tak dużą i trudną materią :milbravo:
Bardzo proszę o info na temat tych silniczków z silnikach. Możesz podać link, gdzie je nabyłeś? jakie mają parametry?
Super model. Gratulacje. przyłączam się do pytania Art'a.
A jeszcze jedno gdzie są baterie i jak je wymieniasz/ładujesz?
Liczba postów: 22
Liczba wątków: 0
Dołączył: 01 2012
Bardzo ładny model i super sobie z nim poradziłeś mimo tylu błędów w opracowaniu. Opracowanie 'żółte' z Fly Model również posiada ogrom błędów, ale model jest do zrobienia, choć wymaga wiele cierpliwości. Podobnie podaj jakie silniczki zainstalowałeś?
Mire-chan
----
Volenti non fit iniuria
Liczba postów: 11
Liczba wątków: 2
Dołączył: 03 2015
Witam, fajnie zobaczyć kolejnego Liberatora na forum
. Tak jak reszta gratuluję wykonania mimo błędzików w opracowaniu, własne opracowanie cylindrów też dobra rzecz bo w wycinance nie zgadza się liczba cylindrów :-? tak że :milbravo:. Fajny patent z silniczkami w gondolach, inspirujące.
Dziwi mnie w tym wydaniu brak Sperry ball turret pod kadłubem oraz nie pełne przeszklenie ogonowej wierzyczki. Przy okazji podam link do stronki która mi trochę pomogła w tematyce wierzyczek, może się przyda.
http://browningmgs.com/AirGunnery/07_tail.htm
Jeszcze raz gratulacje i pozdrawiam.
Liczba postów: 72
Liczba wątków: 6
Dołączył: 12 2012
Witam, miło że model się podoba, co do silników są to zwykłe silniczki elektryczne ze starych zabawek
http://www.alpha-crucis.com/172-6041-lar...-motor.jpg (przykładowe zdjęcie) bateria to 9v umieszczona za górną wieżyczką w kadłubie. Wymiana baterii odbywa się przez otwierane poszycie na zasadzie klapek, na weekend będę mógł wrzucić zdjęcie tego jak umiejscowiona jest bateria.
Liczba postów: 323
Liczba wątków: 16
Dołączył: 01 2013
17-03-2015, 09:02
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 17-03-2015, 09:11 przez Nico.)
Wielkie samoloty sa super, podoba mi sie twoje wykonanie. Mechanizacja smigiel dodaje realizmu - to sie kreci
(Przepraszam za brak polskich znakow, pisze ze smartfona)
Liczba postów: 72
Liczba wątków: 6
Dołączył: 12 2012
Liczba postów: 639
Liczba wątków: 21
Dołączył: 10 2008
Te czterosilnikowe potwory do łatwych nie należą. A Ty wybrnąłeś z tego naprawdę nieźle.
Pozdrawiam
QŃ
Liczba postów: 612
Liczba wątków: 10
Dołączył: 06 2015
16-10-2016, 12:11
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 16-10-2016, 12:11 przez Tommy T.B..)
Gratuluję szczęśliwego ukończenia modelu, który jak widać, nie należy do najłatwiejszych.
Pomysł z silniczkami jest bardzo fajny i takie innowacje twórcze bardzo mi się podobają.
Sam ponad to 20-lat temu przerabiałem podobne rozwiązanie w modelu Mitsubishi J2M3 "Raiden" z wyd. Mały Modelarz - 96'.
Ja natomiast do napędu użyłem silniczka od starego "WALKMANA" (i mam ich zapas do dnia dzisiejszego), a rozruch śmigła następował po zamknięciu owiewki kabiny
Pozdrawiam i jeszcze raz gratuluję
Tommy