Witam wszystkich forumowiczów!
Po przerwie robienia relacji jaka nastąpiła podczas budowy jelcza postanowiłem założyć relację z tego modelu. Bardzo mi się on podoba, dużo szczegółów (szkoda tylko że nie ma kostek bieżnika) zachęcam wszystkich do kupienia go.
Opis MANa:
Początki historii MAN wiążą się ściśle z wynalezieniem silnika wysokoprężnego.Rudolf Diesel zbierał bowiem kapitał na jego opracowanie jego produkcji. I tak Towarzystwo Budowy Maszyn w Norymberdze łączy się kapitałowo z Fabryką Maszyn w Augsburgu w nową firmę Maschinenfabrik Augsburg Nuernberg ( MAN )
Pierwsze silniki nie miały zadowalającego efektu i szereg drobniejszych firm nawet zbankrutowało. Jednak w zakładach MAN powstał silnik o zadowalających parametrach. Poprzez dalsze rozwoje tego silnika firma Man doszła do modelu jakim jest MAN LE 180 C
Dane samochodu:
Silnik: Euro 3, 4-cylindrowy z turbodoładowaniem i wtryskiem bezpośrednim , moc 180 KM przy 2400 obr./min
Skrzynia biegów: 5-biegowa, Synchronizowana EATON 5206 lub ZF
Instalacja elektryczna: 24V
Hamulce: Dwuobwodowe, pneumatyczne, tarczowe, z układem ABS
Zbiornik paliwa: tworzywowy, 150 litrów
Rama: Profil ceowy z wysokogatunkowej stali drobnoziarnistej, poprzeczki rurowe
Kabina: Odchylana hydraulicznie
Nadwozie: Kontener
Ilość miejsc w kabinie: 2
Okładka:
Model zacząłem kleić tydzień temu poniżej przedstawiam efekty budowy:
Po przerwie robienia relacji jaka nastąpiła podczas budowy jelcza postanowiłem założyć relację z tego modelu. Bardzo mi się on podoba, dużo szczegółów (szkoda tylko że nie ma kostek bieżnika) zachęcam wszystkich do kupienia go.
Opis MANa:
Początki historii MAN wiążą się ściśle z wynalezieniem silnika wysokoprężnego.Rudolf Diesel zbierał bowiem kapitał na jego opracowanie jego produkcji. I tak Towarzystwo Budowy Maszyn w Norymberdze łączy się kapitałowo z Fabryką Maszyn w Augsburgu w nową firmę Maschinenfabrik Augsburg Nuernberg ( MAN )
Pierwsze silniki nie miały zadowalającego efektu i szereg drobniejszych firm nawet zbankrutowało. Jednak w zakładach MAN powstał silnik o zadowalających parametrach. Poprzez dalsze rozwoje tego silnika firma Man doszła do modelu jakim jest MAN LE 180 C
Dane samochodu:
Silnik: Euro 3, 4-cylindrowy z turbodoładowaniem i wtryskiem bezpośrednim , moc 180 KM przy 2400 obr./min
Skrzynia biegów: 5-biegowa, Synchronizowana EATON 5206 lub ZF
Instalacja elektryczna: 24V
Hamulce: Dwuobwodowe, pneumatyczne, tarczowe, z układem ABS
Zbiornik paliwa: tworzywowy, 150 litrów
Rama: Profil ceowy z wysokogatunkowej stali drobnoziarnistej, poprzeczki rurowe
Kabina: Odchylana hydraulicznie
Nadwozie: Kontener
Ilość miejsc w kabinie: 2
Okładka:
Model zacząłem kleić tydzień temu poniżej przedstawiam efekty budowy: