I tak po ładnych paru latach czas zacząć dopisywać epilog do przynudnawej już relacji....
Miał być ostatni, skończyłem jako pierwszy.. Nieważne... Tematem tej galerii jest Opancerzony Wóż Łączności RENAULT TSF często błędnie nazywany "wozem dowodzenia", to oczywiście błąd. Czołgami dowodzenia były najczęściej Char Canon FT-17 uzbrojone w armaty 37mm. Ten zaś służył jedynie łączności z wyższym szczeblem dowodzenia dzięki zamontowanej radiostacji E-10ter.
Wojsko Polskie posiadało 6 maszyn tego typu, które pod koniec lat 20.tych zostały przebudowane do standardu FT-17 i uzbrojone w KM'y Hotchkiss. Część z Was mogła się z nim już zapoznać w Inowrocławiu a kto by jeszcze miał ochotę obejrzeć finał moich kilkuletnich zmagań z materią pochodzenia roślinnego, może to zrobić właśnie tu :
Ma co prawda trochę błędów Wynika to z tego, że gdy już przyleciał do nas FT z Afganistanu bym się z nim mógł podotykać to prace były już na tyle zaawansowane, że nie warto było zaczynać od początku dla tych kilku detali. Zostało więc tak jak jest i nic w nim już przerabiać nie będę.
Miał być ostatni, skończyłem jako pierwszy.. Nieważne... Tematem tej galerii jest Opancerzony Wóż Łączności RENAULT TSF często błędnie nazywany "wozem dowodzenia", to oczywiście błąd. Czołgami dowodzenia były najczęściej Char Canon FT-17 uzbrojone w armaty 37mm. Ten zaś służył jedynie łączności z wyższym szczeblem dowodzenia dzięki zamontowanej radiostacji E-10ter.
Wojsko Polskie posiadało 6 maszyn tego typu, które pod koniec lat 20.tych zostały przebudowane do standardu FT-17 i uzbrojone w KM'y Hotchkiss. Część z Was mogła się z nim już zapoznać w Inowrocławiu a kto by jeszcze miał ochotę obejrzeć finał moich kilkuletnich zmagań z materią pochodzenia roślinnego, może to zrobić właśnie tu :
Ma co prawda trochę błędów Wynika to z tego, że gdy już przyleciał do nas FT z Afganistanu bym się z nim mógł podotykać to prace były już na tyle zaawansowane, że nie warto było zaczynać od początku dla tych kilku detali. Zostało więc tak jak jest i nic w nim już przerabiać nie będę.