Forum używa ciasteczek
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
F1 Leyton House CG-901B (Ivan Capelli) 1990
#1
Witajcie przyjaciele i współpracownicy, Esch jeden zespół testowy w moim wykonaniu, tym razem w porozumieniu z wg Autor badania przeprowadzono w opcji wykańczania naraz, bieg do przodu, aby powiedzieć, że model ten okazał się wielkim, tak obraźliwe, że sieć zebrał ten samochód w jednym kawałku (test) od prawie trzech lat istnienia, model magazyn montaż oryginału, a nawet skanować znikąd pojawił się wydaje, że modelarzy boją się go zebrać)))))

Dobrze, ze słowa zakończeniu rozpoczniemy publikację

Pamiętam, że od dawna nalegał na Anton stworzyć coś z takich rzeczy, jakie wieża będzie zdjęty z szczegółach i to nadejdzie, spod pióra Anton wyszedł kolejny projekt arcydzieło w papierze - samochód Leyton Dom CG-901B, pióro nie mniej genialny konstruktor Formuły 1. Adrian Newey, a ja Twój uniżony sługa został uhonorowany wykonać zespół testowy w kolorze, który jest zadrukowany

Na początek, na wniosek Anton szerzyć wydruk, wszystkie arkusze mają druk dwustronny

szczegóły

[Obrazek: 211748960.jpg] [Obrazek: 211748963.jpg] [Obrazek: 211748967.jpg] [Obrazek: 211748970.jpg] [Obrazek: 211748973.jpg] [Obrazek: 211748977.jpg] [Obrazek: 211748979.jpg] [Obrazek: 211748983.jpg]

Szablony

[Obrazek: 211748986.jpg]

Cóż, stwierdzenie, że rzeczywista pokazuje pełny zakres opracowania i szczegółowo

[Obrazek: 211748988.jpg] [Obrazek: 211748990.jpg] [Obrazek: 211748992.jpg] [Obrazek: 211748994.jpg]

No i na przekąskę tekstury Carbon

[Obrazek: 211748995.jpg]


Drukowanie zostało przeprowadzone z rozdzielczością 600 dpi, próbowałem wielu różnych ustawień drukarki, jest wariant najbardziej charakterystyczny, załóżmy, że istnieje potrzeba bardziej pasemkami jasne smugi na lepszą widoczność węgla tekstury, chociaż w postaci, w jakiej jest teraz bardzo blisko do wszystkich faktur na R31

Nowy zestaw ostrze noża, począwszy do cięcia :-):

ZY Oczywiście zespół już dawno zostały zakończone, więc po prostu zgłosić)))

Zaczął zbierania :-) kokpitu:

Gotowe elementy na boku ustawienie przełączników sektra, które następnie są wyciągane w celu zastąpienia w liczbie kopii :-):



[Obrazek: 211755796.jpg]

Dla ułatwienia kąpieli klejenie kokpitu dodanej klejenia tyłu skomplikowanym kształcie bez klejenia trudno byłoby dopasować kolbę, po zmontowaniu sandwich schludny Fix przeszklone duchownych (już morskiej techniki, nadszedł czas, aby połączyć :-) lotnictwa)


[Obrazek: 211755798.jpg]

zebrane kąpieli

[Obrazek: 211755799.jpg] [Obrazek: 211755800.jpg]

klejone panele boczne i partycja zapribornuyu

[Obrazek: 211755801.jpg] [Obrazek: 211755802.jpg] [Obrazek: 211755803.jpg]

z paskiem sprzączki znacznie postanowił nie przejmować i po prostu wyciąć klamrę z niewykorzystanych druków i malowane

[Obrazek: 211755805.jpg]

Jak już wspomniano wcześniej określonego sektora ciągnięte i wykonany nowy numer kopii

[Obrazek: 211755807.jpg] [Obrazek: 211755808.jpg]


Paski wykonane z nadrukiem do ofiske, eliminując potrzebę stratyfikacji pracowników, a wszystkie elementy klejone na miejscu

Obecnie posiada widok kokpitu, aby uporządkować dodanych przycisków i przełączników


[Obrazek: 211755809.jpg] [Obrazek: 211755810.jpg] [Obrazek: 211755812.jpg][Obrazek: 211755814.jpg]



Wanna zbiegały się dokładnie to, co ja w zasadzie nie zaskoczony

:-) I dalej:

dźwignię zmiany biegów Sobral naturalnie nieco zmodyfikowane do typu wyparki, dodaje się do końców pierścienia, która może być wygodniej pasty zamiast


[Obrazek: 211773766.jpg]


Koło Sobral nieco i dodaje trójwymiarowy formowane przyciski i śruby mocujące



[Obrazek: 211773768.jpg] [Obrazek: 211773771.jpg]

wprowadzone

[Obrazek: 211773773.jpg] [Obrazek: 211773775.jpg] [Obrazek: 211773778.jpg]


i częściowo zamknięte wszystkie rzeczy wewnątrz górnej skóry kokpitu



[Obrazek: 211773780.jpg] [Obrazek: 211773782.jpg]
"Kto nie próbuje, w rzeczywistości nie działa"

Przepraszam za mój polski jest Google
Odpowiedz
#2
Kontynuuj rozpoczął montaż tło kokpitu, detal 26-32

Aby uruchomić silnik płyty montażowej wklejony 31na podstawa 26, ściany boczne są przyklejone do podstawy 29, 27 do odpowiednich elementów sklejonych zbiornika szyi 28, cięcia splątanych miejsca w górnej części krok po kroku zaczął przylgnie do podstawy 27

Pierwsza część denną, część tylną połączona z częścią 26


[Obrazek: 211780545.jpg]

następnie kopiowany z częścią 29


[Obrazek: 211780547.jpg]

ponadto klej górnej części do dolnej części 27, a potem do części tylnych 26


[Obrazek: 211780548.jpg]

przy czym zakończeniu pozycji wklejać podstawy wlot 26 do górnej części 27

[Obrazek: 211780550.jpg]

Powtórzył procedurę po lewej klejenia

[Obrazek: 211780551.jpg]


z przodu podstawy członu wlotu powietrza 30 przyklejone klejenie dalszego łatwiejsze łączenie z oparciem i wklejony w miejsce

[Obrazek: 211780553.jpg] [Obrazek: 211780554.jpg] [Obrazek: 211780556.jpg]


w połączeniu z otrzymanego budowę kabiny pierwszy sklejone części tylnej 3 i część 30 na ściance bocznej klejem

[Obrazek: 211780557.jpg] [Obrazek: 211780558.jpg] [Obrazek: 211780560.jpg] [Obrazek: 211780562.jpg] [Obrazek: 211780564.jpg] 

Przyklej górną powłokę 36

[Obrazek: 211794216.jpg] [Obrazek: 211794217.jpg] 

wówczas 33a ściany bocznej

lewa

[Obrazek: 211794219.jpg] [Obrazek: 211794220.jpg]

i prawo

[Obrazek: 211794221.jpg] [Obrazek: 211794222.jpg]


ponadto osłona 47a i 47b

[Obrazek: 211794223.jpg] [Obrazek: 211794224.jpg]

i dolną częścią 35 i przegrody 34 monocoque

[Obrazek: 211794225.jpg] [Obrazek: 211794226.jpg] [Obrazek: 211794227.jpg]
"Kto nie próbuje, w rzeczywistości nie działa"

Przepraszam za mój polski jest Google
Odpowiedz
#3
"Jesteśmy nadal rozmawiać"

Jeśli chodzi o montaż, dalej do dyfuzora i dolnej linii

Klejone wielowarstwowe z dna części 37 i 39 uformowanych części i niezbędnych informacji zaczął pasty 40-41 przyklejenie ich do dołu przedniej tylko


[Obrazek: 211804112.jpg] [Obrazek: 211804113.jpg]

na wklejony między częściami 40-41detal 42

[Obrazek: 211804115.jpg] [Obrazek: 211804116.jpg] 

Następnie przykleja się do siebie części ścian 40-41 dolnej tylnej ścianki

[Obrazek: 211804117.jpg] [Obrazek: 211804119.jpg]

wklejona w dno stożka ogona centralnego tunelu

[Obrazek: 211804120.jpg] [Obrazek: 211804122.jpg]

Dalsze zmontowane górnej części centralnego tunelu

[Obrazek: 211804124.jpg]

i wklejony na swoim miejscu

[Obrazek: 211804125.jpg]

Dalsze szczegóły 43

[Obrazek: 211804126.jpg]

44 i montaż


[Obrazek: 211804127.jpg] [Obrazek: 211804129.jpg]

dobrze, faktycznie skończył dyfuzor


[Obrazek: 211804130.jpg] [Obrazek: 211804131.jpg] [Obrazek: 211804133.jpg] 

[Obrazek: 211804134.jpg] 

Wziąłem się silnik, składane nacięcia wygodę wykonane na lewą stronę

[Obrazek: 211819764.jpg]


która dostarczyła prawie idealny zgięcie



[Obrazek: 211819765.jpg]

przyklejony do podstawy wzorników

[Obrazek: 211819766.jpg] [Obrazek: 211819767.jpg]

litery wycięte

[Obrazek: 211819768.jpg]

przyklejone do jeszcze nie wyciętych części


[Obrazek: 211819769.jpg]

po zmontowaniu cięcia i trzymanie się "Pokrywa głowicy cylindrów"

[Obrazek: 211819770.jpg]


Do cięcia i klejone okładki oraz świece zapłonowe ....

I nie powstrzymywać i zrobione śruby i klejone na miejscu


[Obrazek: 211819771.jpg]

następnie przyklejone do podstawy świece pokrywą

[Obrazek: 211819772.jpg]

 bezpośrednio do górnej części pokrywy głowicy

[Obrazek: 211819773.jpg] [Obrazek: 211819774.jpg] [Obrazek: 211819806.jpg]


Konwergencja, jak zawsze, jest poza pochwały

gaźniki


[Obrazek: 211832944.jpg] [Obrazek: 211832945.jpg]

Tutaj też nie bez głów botów

[Obrazek: 211832946.jpg] 

po części łączących wlot powietrza gaźnika sobie sprawę, że grube, oryginalne dane wstępnie zadrukowane ofiske zostały wklejone na folię z paczki papierosów

[Obrazek: 211832947.jpg] [Obrazek: 211832948.jpg]


świece na instrukcje drutu musi iść pod przykryciem, ale potem postanowiłem zrobić trochę bardziej realistyczne



[Obrazek: 211832949.jpg] [Obrazek: 211832950.jpg] 

gdy przyszło do tramblera sobie sprawę, że koniec płyty silnika są odwrócone, wszelkie dobro, nie jest symetryczny, a siedzisko nie jest zbyt wiele będzie oczywiste, zgodnie częściach 123 i 124, bochenochki stronach dolnych, a właściwie wszystkim, silnik jest gotowy

[Obrazek: 211832951.jpg] [Obrazek: 211832952.jpg] [Obrazek: 211832953.jpg] [Obrazek: 211832954.jpg] [Obrazek: 211832955.jpg]
"Kto nie próbuje, w rzeczywistości nie działa"

Przepraszam za mój polski jest Google
Odpowiedz
#4
Witam, dalej)))

Grzejniki, a także silnik wykonana od wewnątrz wnęki do lepszego krotnie


[Obrazek: 211845617.jpg]

Zebrałem je razem, a zebrane i prowadnice przewodów pontony


[Obrazek: 211845618.jpg]

przyklejona do dolnej szyny pontonów

[Obrazek: 211845619.jpg]


klejone przewody z grzejnikami

[Obrazek: 211845620.jpg]


i sklejone im jednolitej powłoki

[Obrazek: 211845621.jpg] [Obrazek: 211845622.jpg]

również wkleić w samonośnej Były skrawania od dołu do badania (które mają być dodane do skanowania)

[Obrazek: 211845623.jpg]

Monocoque i przyklejone do dna

[Obrazek: 211845624.jpg] [Obrazek: 211845625.jpg] [Obrazek: 211845626.jpg] [Obrazek: 211845627.jpg] [Obrazek: 211845628.jpg] [Obrazek: 211845629.jpg]

Dalsze informacje wklejony do dolnej płyty))))

[Obrazek: 211845630.jpg] 


Kontynuując, skrzynia biegów, skrzynia biegów i tylne skrzydło wsparcie

fundacja

[Obrazek: 211880695.jpg] [Obrazek: 211880696.jpg] [Obrazek: 211880697.jpg]

Carter górne i boczne stoki

[Obrazek: 211880698.jpg] [Obrazek: 211880699.jpg] [Obrazek: 211880700.jpg]

cysterny dla artykułów przemysłowych

[Obrazek: 211880701.jpg] [Obrazek: 211880702.jpg]

drobnostka

[Obrazek: 211880704.jpg] 

Tuleja redukcyjna weekend

[Obrazek: 211880705.jpg] [Obrazek: 211880706.jpg]

wsparcie skrzydło

[Obrazek: 211880708.jpg] [Obrazek: 211880710.jpg]

Wspornik zawieszenia, a potem pozbył narysowanej objętości, aby prawdziwy :-)

[Obrazek: 211880711.jpg] 


Zacząłem montażu tylnego zawieszenia

który utopił, dobrze, że nie jestem mocny w urządzeniu)))


[Obrazek: 211900137.jpg] [Obrazek: 211900138.jpg]


Zespół amortyzator

resory, drążki, cylindry i kołnierze


[Obrazek: 211900140.jpg] [Obrazek: 211900141.jpg]

montaż

[Obrazek: 211900142.jpg]

są zamiast



[Obrazek: 211900147.jpg] [Obrazek: 211900158.jpg] [Obrazek: 211900161.jpg] [Obrazek: 211900165.jpg]

suche dopasowanie do silnika

[Obrazek: 211900166.jpg]

i monocoque z podstawą

[Obrazek: 211900180.jpg]
"Kto nie próbuje, w rzeczywistości nie działa"

Przepraszam za mój polski jest Google
Odpowiedz
#5
Wspaniała robota. Masz może zdjęcie z całą Twoją dotychczasową kolekcją? / I love your work. Can you show some photos with your whole collection?
Odpowiedz
#6
Fajnie, dobrze że pojawiają się też takie modele.
Odpowiedz
#7
(30-09-2016, 10:49)ppflcn napisał(a): Wspaniała robota. Masz może zdjęcie z całą Twoją dotychczasową kolekcją? / I love your work. Can you show some photos with your whole collection?

Istnieją oczywiście, ale poważne modele Kolekcja nie jest duża, w ciągu ostatnich kilku lat wiele badań zrobienia

(30-09-2016, 10:54)dexter napisał(a): Fajnie, dobrze że pojawiają się też takie modele.

Tak, zgadzam się w pełni, to bardzo dobrze, że istnieje taki model, ale jest to bardzo źle, że taki model niski poziom jest zbierany


Witam !!!!

Zawieszenie tylne zespół zaczął cyrklem

[Obrazek: 211996203.jpg] [Obrazek: 211996204.jpg]

Kolejne tarcze hamulcowe i korpusu piasty, zatrzymany śruby na kołach

[Obrazek: 211996205.jpg]

zaciski i zespół koła

[Obrazek: 211996207.jpg]

pozostałe kanały chłodzące

[Obrazek: 211996209.jpg] 

i montaż układu hamulcowego

[Obrazek: 211996210.jpg] [Obrazek: 211996211.jpg]


wahacze

obrabiany


[Obrazek: 211996212.jpg]

za udzielenie od objętości dźwigni wklejony drutu

[Obrazek: 211996213.jpg] [Obrazek: 211996215.jpg]

[Obrazek: 211996214.jpg] [Obrazek: 211996217.jpg]

Zestaw zawiesiny jako całość

[Obrazek: 211996218.jpg]


Zespół zawieszenia produkowane w tej kolejności

Dolne ramię


[Obrazek: 211996219.jpg]

Amortyzator popychacz na rozpoczęcie przyklejona tylko do mocowania amortyzatora

[Obrazek: 211996220.jpg]

Następnie przygotuj górne ramię

[Obrazek: 211996221.jpg]

po czym ramię jest przyklejony do fotela

[Obrazek: 211996222.jpg]


Wał napędowy wkleić go do korpusu piasty, a następnie do reduktora, klejenie skorupę piasty zaczynając od górnego ramienia



[Obrazek: 211996223.jpg]

Podniosłam dolną kropkę ramię, w końcu wkleić przed zainstalowaniem kółka do precyzyjnego pozycjonowania w tym samym czasie zostaną przyklejone i popychacz amortyzator

[Obrazek: 211996223.jpg] [Obrazek: 211996224.jpg] [Obrazek: 211996225.jpg] [Obrazek: 211996226.jpg] [Obrazek: 211996227.jpg] [Obrazek: 211996228.jpg] [Obrazek: 211996229.jpg] 


zespół maski

Więc gargrot

199 + 200 + 201


[Obrazek: 212071514.jpg] [Obrazek: 212071516.jpg] [Obrazek: 212071517.jpg]

+ 198 + 202, w dolnej części końcowej cięcia dla późniejszego wklejenia

[Obrazek: 212071518.jpg] [Obrazek: 212071519.jpg] [Obrazek: 212071522.jpg] 

formowane i klejone poz 190


[Obrazek: 212071512.jpg]

i przyklejone do niej gargrot

[Obrazek: 212071523.jpg] [Obrazek: 212071524.jpg] [Obrazek: 212071528.jpg] 

wklejony wlotu powietrza i tylna pokrywa boczna

[Obrazek: 212071531.jpg][Obrazek: 212071533.jpg]



budowanie pontony produkowane w tej kolejności - najpierw 191

[Obrazek: 212071535.jpg] [Obrazek: 212071537.jpg] [Obrazek: 212071538.jpg] 

a następnie wklejać dolną część szczegółach wycinane i wklejane powyżej 202 ścianki bocznej 195 pontony



[Obrazek: 212071541.jpg] [Obrazek: 212071542.jpg] [Obrazek: 212071543.jpg] [Obrazek: 212071549.jpg]


ale na pewno nie wszystkie farbowane przez i ottortsovano również wklejony kilka małych przedmiotów, ale w jego miejsce będzie idealne

[Obrazek: 212071545.jpg] [Obrazek: 212071546.jpg] [Obrazek: 212071548.jpg]

Dzisiaj jest to najbardziej złożona struktura zebrane mnie w stawie, a okap nie jest po prostu będzie bardzo dokładnie, ale także posiada ogromny kształt, trzeba być wrażliwym oczywiście poprawne, ale ogólnie rzecz biorąc, dość dokładnie, brawo Anton Yakunin
"Kto nie próbuje, w rzeczywistości nie działa"

Przepraszam za mój polski jest Google
Odpowiedz
#8
Witam !!! Tak więc, przednie zawieszenie

amortyzatory i dolną parę dźwigni, widzą niewielki margines pozostawiony mnie do produkcji piast obrotu zawiasu (wymiary liniowe Parowanie pełni spełnione, poza tym, że dolne ramię spada do 1 mm poniżej pod siedzeniem na piaście)


[Obrazek: 212119617.jpg]


górna para, plus zestaw piasty, oś piasty obrotu (widać na zdjęciu wczoraj) przyklejona do pętli na ramionach i zapewniają proste i niezawodne zwrot

[Obrazek: 212119619.jpg]

Oprawa absorbery popychacze amortyzatory i drążek kierowniczy, moim zdaniem (nie jest wymagane w montażu końcowego drążek kierowniczy) jeden z kilku części, które po prostu muszą żądać precyzyjne dopasowanie, ale na pierwszy rzut oka nie są one potrzebne, wszystko będzie dokładnie widać po zamontowaniu kół

[Obrazek: 212119621.jpg] [Obrazek: 212119622.jpg]  [Obrazek: 212119624.jpg] 

przednia owiewka i skrzydła, co do zasady, wszystkie zebrane w porządku oprócz zamieszania ze szczegółami 188, konieczne jest, aby pamiętać, Buda na prawo i lewo, a nie zaszkodzi będzie strzałka wskazująca kierunek ruchu, a wszystko inne było super

montaż owiewki

[Obrazek: 212126259.jpg]

Oprawa wraz z osprzętem

[Obrazek: 212126260.jpg] [Obrazek: 212126262.jpg] [Obrazek: 212126263.jpg]

skrzydło

[Obrazek: 212126264.jpg] [Obrazek: 212126265.jpg] [Obrazek: 212126266.jpg]

w komplecie z osłoną

[Obrazek: 212126268.jpg] [Obrazek: 212126269.jpg]


a inny montaż

[Obrazek: 212126270.jpg]

drobne zniekształcenia współpracujące z monocoque jest, ale są podatne na zmiany i nie są powiązane ze skanów i wiążą się z klejem, na bazie wody, ale z napływem klap zewnętrznych będzie jasne po miejscu ostatecznego montażu, ale widocznie do zbierania idealne w tym momencie nie mam okazało

Można powiedzieć, główna faza testowania jest prawie kompletny, pozostaje węglowodanów kanałowe i inne rzeczy i oczywiście wydech, ale to na później, właśnie teraz koła

Opony w tym modelu, poszczególne części tworzące


[Obrazek: 212139969.jpg] [Obrazek: 212139970.jpg] 


oraz oddzielne części obręczy koła w tym obręczy

[Obrazek: 212139971.jpg] [Obrazek: 212139972.jpg]

Teraz pokus ostrości od Anton - obrzeża obręczy całkowicie włączone Balon, bez przerw

[Obrazek: 212139974.jpg] [Obrazek: 212139975.jpg] [Obrazek: 212139976.jpg] [Obrazek: 212139977.jpg]

i tak wszystkie cztery koła

[Obrazek: 212139973.jpg]

poz 214 i 224, wklejony na piaście tarczy kartonowe powinny mieć przynajmniej trochę inaczej pewną grubość, problemy z kołami opatrunkowych

[Obrazek: 212139979.jpg]

podniesione felgi

[Obrazek: 212139980.jpg]

a właściwie zespół koła

[Obrazek: 212139982.jpg] [Obrazek: 212139983.jpg]

tylne skrzydło


[Obrazek: 212139981.jpg]



Zakończono prace nad przednim zawieszeniem, wszystkie elementy są zainstalowane i dostosowane

[Obrazek: 212149704.jpg] [Obrazek: 212149709.jpg]

owiewki pola montażu grodzi

[Obrazek: 212149714.jpg] [Obrazek: 212149719.jpg]

kolektor wydechowy nie wymyślać koła, ale po prostu pożyczył technologii Siergiej Povarova, prosto, logicznie i bezpiecznie - przewodowo + papier i gotowe


[Obrazek: 212149698.jpg] [Obrazek: 212149700.jpg] [Obrazek: 212149701.jpg]

Silnik i skrzynia biegów są montowane i instalowane na miejscu, kolektor jest zamontowane i przyklejone do silnika, do kleju dyfuzora później, po zainstalowaniu szelkami

[Obrazek: 212149722.jpg] [Obrazek: 212149723.jpg] [Obrazek: 212149725.jpg]


jak podejrzewałem występują niewielkie rozbieżności Parowanie z monocoque przednia owiewka w obszarze ugięcia, ale tutaj jest moja wina - przesadził z wzorników do wstępnego montażu i osłabia, jak również ich rozmieszczenie na owiewki

"Skrzynki" i "Jar" w kanale

[Obrazek: 212165031.jpg] [Obrazek: 212165032.jpg] [Obrazek: 212165033.jpg] [Obrazek: 212165034.jpg]


Cylindry ze zbiornikiem płynu pracuje, nieco zmodyfikowany

[Obrazek: 212165036.jpg] [Obrazek: 212165037.jpg] [Obrazek: 212165038.jpg] 

Zapomniałam, jak otfotat ostatnim etapie, a raczej złączek kablowych i innych kar niż papier, a tymczasem samochód jest gotowy

Tak więc, montaż


[Obrazek: 212180217.jpg] [Obrazek: 212180218.jpg] [Obrazek: 212180219.jpg] [Obrazek: 212180220.jpg] [Obrazek: 212180221.jpg] [Obrazek: 212180222.jpg] [Obrazek: 212180223.jpg] 

i razkapotirovanny



[Obrazek: 212180224.jpg] [Obrazek: 212180225.jpg] [Obrazek: 212180226.jpg] [Obrazek: 212180228.jpg] [Obrazek: 212180229.jpg] [Obrazek: 212180230.jpg] 

dobrze, a kilka zbliżeń, bardziej szczegółowej sesji zdjęciowej po Kijów Cup 2013

[Obrazek: 212180231.jpg] [Obrazek: 212180232.jpg] [Obrazek: 212180233.jpg]

ońcowa sesja zdjęciowa, choć wyszło kilka naoliwione, ponieważ model pozostał w Kijowie w listopadzie 2013 roku udał się do Polski na konkursie w Krasnystaw i photoset wykonane bezpośrednio przed zapakowaniem Cup modelu, ale wydaje się, nic nie jest zapomniane

[Obrazek: 212196199.jpg] [Obrazek: 212196202.jpg] [Obrazek: 212196205.jpg] [Obrazek: 212196208.jpg] [Obrazek: 212196211.jpg] [Obrazek: 212196214.jpg] [Obrazek: 212196221.jpg] [Obrazek: 212196229.jpg] [Obrazek: 212196230.jpg] [Obrazek: 212196231.jpg] [Obrazek: 212196232.jpg] [Obrazek: 212196233.jpg] [Obrazek: 212196234.jpg] [Obrazek: 212196235.jpg] [Obrazek: 212196236.jpg] [Obrazek: 212196240.jpg] [Obrazek: 212196241.jpg] [Obrazek: 212196242.jpg] [Obrazek: 212196243.jpg] [Obrazek: 212196244.jpg] [Obrazek: 212196245.jpg] [Obrazek: 212196246.jpg] [Obrazek: 212196248.jpg] [Obrazek: 212196249.jpg] [Obrazek: 212196250.jpg] [Obrazek: 212196252.jpg] [Obrazek: 212196254.jpg] [Obrazek: 212196258.jpg] [Obrazek: 212196261.jpg] [Obrazek: 212196262.jpg]


Cóż, kilka słów na zakończenie - model okazał się po prostu niesamowite, po prostu fenomenalny konwergencji, rozwój jest super, po prostu nie mogę znaleźć słów, aby wyrazić swoje emocje w tym modelu, w ogóle - niech znikające !!!! więcej takich modeli !!!!!

Po prostu chcę zwrócić uwagę, że wszystkie ulepszenia wprowadzone przeze mnie w trakcie badania wykonywane są bez modyfikowania oryginalnego skanowania, model drukarki zaprojektowane w dwóch wersjach - klasyczny bez nutryanki i wymiennych elementów dla początkujących, jak i zapalonych kurs dla doświadczonych modelarzy przedstawionych w badaniu


P.S. Aha, i wysłać model do konkursu w Polsce bym nie poszła na marne, model wziął srebro w swojej klasie
"Kto nie próbuje, w rzeczywistości nie działa"

Przepraszam za mój polski jest Google
Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Ferrari 641 1990 roku. 1: 25. W.M.C. Models Prunce 5 4,350 25-09-2016, 09:08
Ostatni post: Prunce
  [KSO] Mirage 2000 Mały Modelarz 8-9/1990 Andrzej_Bl 28 13,653 18-10-2013, 07:39
Ostatni post: Andrzej_Bl
  Relacja Mały Modelarz czołg (Stuard VI 1990/3) kz rudy 4 4,351 23-09-2012, 09:47
Ostatni post: Piotreq

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości