25-09-2016, 12:35
Witajcie przyjaciele i współpracownicy, Esch jeden zespół testowy w moim wykonaniu, tym razem w porozumieniu z wg Autor badania przeprowadzono w opcji wykańczania naraz, bieg do przodu, aby powiedzieć, że model ten okazał się wielkim, tak obraźliwe, że sieć zebrał ten samochód w jednym kawałku (test) od prawie trzech lat istnienia, model magazyn montaż oryginału, a nawet skanować znikąd pojawił się wydaje, że modelarzy boją się go zebrać)))))
Dobrze, ze słowa zakończeniu rozpoczniemy publikację
Pamiętam, że od dawna nalegał na Anton stworzyć coś z takich rzeczy, jakie wieża będzie zdjęty z szczegółach i to nadejdzie, spod pióra Anton wyszedł kolejny projekt arcydzieło w papierze - samochód Leyton Dom CG-901B, pióro nie mniej genialny konstruktor Formuły 1. Adrian Newey, a ja Twój uniżony sługa został uhonorowany wykonać zespół testowy w kolorze, który jest zadrukowany
Na początek, na wniosek Anton szerzyć wydruk, wszystkie arkusze mają druk dwustronny
szczegóły
Szablony
Cóż, stwierdzenie, że rzeczywista pokazuje pełny zakres opracowania i szczegółowo
No i na przekąskę tekstury Carbon
Drukowanie zostało przeprowadzone z rozdzielczością 600 dpi, próbowałem wielu różnych ustawień drukarki, jest wariant najbardziej charakterystyczny, załóżmy, że istnieje potrzeba bardziej pasemkami jasne smugi na lepszą widoczność węgla tekstury, chociaż w postaci, w jakiej jest teraz bardzo blisko do wszystkich faktur na R31
Nowy zestaw ostrze noża, począwszy do cięcia :-):
ZY Oczywiście zespół już dawno zostały zakończone, więc po prostu zgłosić)))
Zaczął zbierania :-) kokpitu:
Gotowe elementy na boku ustawienie przełączników sektra, które następnie są wyciągane w celu zastąpienia w liczbie kopii :-):
Dla ułatwienia kąpieli klejenie kokpitu dodanej klejenia tyłu skomplikowanym kształcie bez klejenia trudno byłoby dopasować kolbę, po zmontowaniu sandwich schludny Fix przeszklone duchownych (już morskiej techniki, nadszedł czas, aby połączyć :-) lotnictwa)
zebrane kąpieli
klejone panele boczne i partycja zapribornuyu
z paskiem sprzączki znacznie postanowił nie przejmować i po prostu wyciąć klamrę z niewykorzystanych druków i malowane
Jak już wspomniano wcześniej określonego sektora ciągnięte i wykonany nowy numer kopii
Paski wykonane z nadrukiem do ofiske, eliminując potrzebę stratyfikacji pracowników, a wszystkie elementy klejone na miejscu
Obecnie posiada widok kokpitu, aby uporządkować dodanych przycisków i przełączników
Wanna zbiegały się dokładnie to, co ja w zasadzie nie zaskoczony
:-) I dalej:
dźwignię zmiany biegów Sobral naturalnie nieco zmodyfikowane do typu wyparki, dodaje się do końców pierścienia, która może być wygodniej pasty zamiast
Koło Sobral nieco i dodaje trójwymiarowy formowane przyciski i śruby mocujące
wprowadzone
i częściowo zamknięte wszystkie rzeczy wewnątrz górnej skóry kokpitu
Dobrze, ze słowa zakończeniu rozpoczniemy publikację
Pamiętam, że od dawna nalegał na Anton stworzyć coś z takich rzeczy, jakie wieża będzie zdjęty z szczegółach i to nadejdzie, spod pióra Anton wyszedł kolejny projekt arcydzieło w papierze - samochód Leyton Dom CG-901B, pióro nie mniej genialny konstruktor Formuły 1. Adrian Newey, a ja Twój uniżony sługa został uhonorowany wykonać zespół testowy w kolorze, który jest zadrukowany
Na początek, na wniosek Anton szerzyć wydruk, wszystkie arkusze mają druk dwustronny
szczegóły
Szablony
Cóż, stwierdzenie, że rzeczywista pokazuje pełny zakres opracowania i szczegółowo
No i na przekąskę tekstury Carbon
Drukowanie zostało przeprowadzone z rozdzielczością 600 dpi, próbowałem wielu różnych ustawień drukarki, jest wariant najbardziej charakterystyczny, załóżmy, że istnieje potrzeba bardziej pasemkami jasne smugi na lepszą widoczność węgla tekstury, chociaż w postaci, w jakiej jest teraz bardzo blisko do wszystkich faktur na R31
Nowy zestaw ostrze noża, począwszy do cięcia :-):
ZY Oczywiście zespół już dawno zostały zakończone, więc po prostu zgłosić)))
Zaczął zbierania :-) kokpitu:
Gotowe elementy na boku ustawienie przełączników sektra, które następnie są wyciągane w celu zastąpienia w liczbie kopii :-):
Dla ułatwienia kąpieli klejenie kokpitu dodanej klejenia tyłu skomplikowanym kształcie bez klejenia trudno byłoby dopasować kolbę, po zmontowaniu sandwich schludny Fix przeszklone duchownych (już morskiej techniki, nadszedł czas, aby połączyć :-) lotnictwa)
zebrane kąpieli
klejone panele boczne i partycja zapribornuyu
z paskiem sprzączki znacznie postanowił nie przejmować i po prostu wyciąć klamrę z niewykorzystanych druków i malowane
Jak już wspomniano wcześniej określonego sektora ciągnięte i wykonany nowy numer kopii
Paski wykonane z nadrukiem do ofiske, eliminując potrzebę stratyfikacji pracowników, a wszystkie elementy klejone na miejscu
Obecnie posiada widok kokpitu, aby uporządkować dodanych przycisków i przełączników
Wanna zbiegały się dokładnie to, co ja w zasadzie nie zaskoczony
:-) I dalej:
dźwignię zmiany biegów Sobral naturalnie nieco zmodyfikowane do typu wyparki, dodaje się do końców pierścienia, która może być wygodniej pasty zamiast
Koło Sobral nieco i dodaje trójwymiarowy formowane przyciski i śruby mocujące
wprowadzone
i częściowo zamknięte wszystkie rzeczy wewnątrz górnej skóry kokpitu
"Kto nie próbuje, w rzeczywistości nie działa"
Przepraszam za mój polski jest Google
Przepraszam za mój polski jest Google