PaperModels.pl

Pełna wersja: TVN Turbo - Wito Odrobina z wizyta u...
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
...u Krzysztofa Ceforskiego ;-).

http://tvnplayer.pl/programy-online/odro...16686.html

pozdro.
O popacz ;-) A się nic nie chwalił w Gołębiu.
Gratuluje  ;D
Zdradzę wam kulisy że jakiś czas temu odbieram telefon. A tu się przedstawia pan ... TVN Turbo ... ja w konsternacji bo prosi o pomoc. No i po krótkiej rozmowie pyta się o Krzysia. No mówię ok pomogę czlowiekwi bo szuka do niego kontaktu już kilka godzin i nic.
Ale w takich sytuacjach czyż nie mamy pięknego hobby? :-)
Może się narażę na bana z tego forum, ale mam małe ale..
Przeglądam to forum z uwagi na to że chcę przerzucić się z modeli plastikowych ( głównie, a w zasadzie tylko ciężarówki 1/24) na modele kartonowe. W świecie modeli kartonowych jestem zupełnym laikiem, totalne 0. W modelach plastikowych czuję się znacznie mocniejszy..
Modele które zobaczyłem podczas oglądania tvn turbo nie zachwyciły mnie. Ba, nawet wywołały u mnie zmieszanie. Te modele które pokazał ów Pan Krzysztof to nie modele tylko kolorowe zabawki. Oglądając model zwracam uwagę na zgodność z orginałem. Nie zachwycają mnie super kalkomanie, czy super malowanie a'la grafitii na boku kabiny - zachwyca mnie dbałość o odwzorowanie detali. I tu od razu rzuca mi się niebieski Volvo FH16 2 generacji z ramą od Volvo F12. Makaroniarze z Italeri po prostu oszczędzają i wrzucają te same podwozia do wszystich modeli z logo Volvo na grillu. Modelarz robiąc model Volvo Fh powinien zrobić podwozie / ramę od Volva FH a nie od trzydzieści lat starszego F12.
Na biurku stały modele Scanii - ani w jednym z nich autor nie pofatygował się aby odwzorować charakterystyczne dla aut spod
znaku Griffina piast. I takich przykładów po obejrzeniu 3 minut filmu mógłbym mnożyć dziesiątki.