PaperModels.pl

Pełna wersja: Drukarka do drukowania modeli
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam wszystkich na forum, jestem początkującym modelarzem więc moje modele nie wyglądają póki co za ładnie. Chciałbym sobie kupić w miarę dobrą drukarkę ze skanerem w celu skanowania modeli i ewentualnego dodrukowywania źle sklejonych elementów. Ktoś na tym forum polecał Canon Pixma MP520. Co o niej sądzicie? Z góry dzięki za odpowiedź. Dodam, że chciałbym sobie wydrukować kilka modeli z Internetu. Chciałbym, żeby drukarka była w miarę oszczędna i miała stosunkowo tanie tusze.


PS. Sklejam obecnie ORP Garland z MM z 1986r Smile może wkrótce wrzucę parę zdjęć, ale nie łudźcie się że będzie wyglądał zbyt pięknie - dopiero się uczę modelarskiego rzemiosła Smile

Pozdrawiam Smile
Witaj
ja dodrukowuje sobie części albo modele na drukarce Brother DCP-357 drukuje bardzo ładnie. Panda której zdjęcia są na forum drukowałem na niej. Smile
Ma tanie zamienniki 40 zł komplet i nie trzeba się męczyć z chipami tak jak w Canonie.
Ale Canon też jest dobrym wyborem Smile
Cytat:Ktoś na tym forum polecał Canon Pixma MP520.

Nu tym ktosiem nawet ja byłem :mrgreen:

Cytat:nie trzeba się męczyć z chipami tak jak w Canonie.

Wielkiego wysiłku nie ma, zmina chipa zajmuje całe 3 sekundy :mrgreen:

Co do samej drukarki podtrzymuje swoje zdanie w całej rozciągłości :-) Drukarka jest bardzo ekonomiczna, skaner do celów modelarskich nadaje się idealnie, nie fałszuje wymiarów a odwzorowanie barw jest naprawde dobre.
Jeśli chodzi o tusze, ostatnio kupiłem komplet zamienników z chipami, wydatek 70PLN za cztery sztuki raz na ja wiem, pół roku? :-D Tyle jeśli chodzi o wydajność.

Co do Brothera, uważaj, spotkałem się z opiniami że drukareczka lubi robić dowcipy pt wysmarkanie całego tuszu na czyszczenie głowic ;-) Zresztą, poczytaj opinie w necie, PIXMA zdecydowanie przeważa w tym zestawieniu.

Pozdrawiam!!