PaperModels.pl

Pełna wersja: [G] IJN KIJI by szyszkownik
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam,

trochę to trwało, ale się udało! Model ukończony.
Mały liliput, a cieszy. Tym bardziej, że dorabiając co się dało zmusił mnie do nie lada wysiłku. Nie jestem dobrym fotografem więc i zdjęcia nie powalają, wydaje mi się jednak że na żywo wygląda lepiej. Będzie go można zobaczyć we Wrocku.

[Obrazek: DSC01080.jpg]

[Obrazek: th_DSC01117.jpg][Obrazek: th_DSC01093.jpg][Obrazek: th_DSC01087.jpg]

[Obrazek: th_DSC01078.jpg][Obrazek: th_DSC01041.jpg][Obrazek: th_DSC01097.jpg]

[Obrazek: th_DSC01114.jpg][Obrazek: th_DSC01101.jpg][Obrazek: th_DSC01099.jpg]

[Obrazek: th_DSC01072.jpg][Obrazek: th_DSC01070.jpg][Obrazek: th_DSC01069.jpg]

[Obrazek: th_DSC01068.jpg][Obrazek: th_DSC01067.jpg][Obrazek: th_DSC01063.jpg]

[Obrazek: th_DSC01062.jpg][Obrazek: th_DSC01061.jpg][Obrazek: th_DSC01051.jpg][Obrazek: th_DSC01049.jpg]

Pozdrawiam
szyszkownik
Wprawdzie okręciarz ze mnie marny, ale jestem pod wielkim wrażeniem. Te szczegóły powaliły mnie na kolana. Jak to mawiają starzy górale - Good job !  PDT_Armataz_01_34
Świetnie wykonany model, gratuluje  :milbravo: :milbravo: :milbravo:
Model fajny, ale olinowanie mogłoby być ciut cieńsze i mniej rzucające się w oczy.
Dzięki Panowie za miłe słowa i przepraszam moderatorów za pomyłkę- skoro to galeria to nie miejscu w tym dziale na nią. Poproszę o przeniesienieSmile
Gratuluję modelu.
Troszkę mnie zaskoczyłeś bo chyba umknęła mi jakaś aktualizacja relacji.
Chciałem sobie popisać że tak długo nic w temacie :-)
A tu TAKIE CUDO :-)
:milbravo:
Brawo ! Szyszkownik, super model ! piękna robota, napewno go zobaczę w realu  we Wyocku, gratuluję i pozdrawiam. PDT_Armataz_01_34
Eh... cudeńko i tyle SmileSmile