PaperModels.pl

Pełna wersja: [G] Czołg T-72 M1 - Fly Model
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Witam !!!
Oto galeria modelu czołgu T-72 M1 z wydawnictwa  Fly Model Nr 92 opracowanego przez Piotra Mazurka.
Model po małych poprawkach i malowaniu.  Gąsienice do modelu wykonałem według projektu  "QN-a".
Zdjęcia może nie najlepsze ale nie znam się na tym i takie już muszą być, a na żywo model będzie  w Przeciszowie.

[Obrazek: th_29.jpg] [Obrazek: th_01.jpg] [Obrazek: th_1-8.jpg] [Obrazek: th_2-7.jpg] [Obrazek: th_4-5.jpg]
[Obrazek: th_12-5.jpg] [Obrazek: th_16-4.jpg] [Obrazek: th_42-1.jpg] [Obrazek: th_46-1.jpg] [Obrazek: th_40-1.jpg]
[Obrazek: th_39-2.jpg] [Obrazek: th_38-1.jpg] [Obrazek: th_24-3.jpg] [Obrazek: th_22-4.jpg] [Obrazek: th_26-2.jpg]

Pozdrawiam
Tylko jedno słowo mi się nasuwa  WOW :milbravo: :milbravo:
Nic dodać nic ująć.Zbierać szczękę z  podłogi i dalej patrzeć. :milbravo:  :milbravo:  :milbravo:
W końcu dzieło Janka.

Ps. Często jestem w Kielcach,może tak na żywo bym sobie popatrzył PDT_Armataz_01_23
Zabije cię Janek za brak relacji z budowy tak pięknego modelu, gąski bajka opisz proszę jak je wykonałeś.
Gratuluje,świetny model.Mam pytanie ,na czwartym zdjęciu widac fragment gąsiennicy ,od czego to ??
Skrytosklejstwo- nie wybaczymy Tobie tego! a czołguś przecudny :tankfront:
:milbravo:
chicken - odezwij się na gg-9585527 lub jm@worwo.pl to się dogadamy jak będziesz w Kielcach to wpadniesz do mnie.
Piter - relacji nie robiłem dlatego że gąski zrobiłem przed wyjazdem na wakacje a potem już mi się nie chciało zaczynać relacji, następna będzie niedługo.
          Gąski zrobiłem normalnie jak zawsze, dostałem plik od QN-a z gąskami, wydruk, wycinanie , posklejanie tego wszystkiego do kupy, pomalowałem metalizerem                   
          Humbrol 27003, sucha pastela i przetarte miękką szmatką.