27-06-2011, 12:25
Cześć!
Pomimo iż od jakiegoś czasu: wymądrzam się, krytykuję (zupełnie bezpodstawnie) i (o zgrozo!) doradzam na łamach forum to do tej pory nic jeszcze nie zaprezentowałem. Co więcej rozbebeszyłem kilka modeli, a ich relacje znajdziecie gdzieś w formowych odmętach niedokończone. Żeby zatem nie zapeszać skleiłem „model” po cichu, po „partyzancku”, pierwszy od bardzo dawna (będzie z 10 lat!).
Zapraszam do obejrzenia kilku zdjęć modelu Morane-Saulnier MS 406 z wydawnictwa Fly Model Nr 17 autorstwa Leszka Lewandowskiego. Mój egzemplarz wycinanki niestety pod względem graficznym jest słaby – duże przesunięcia kolorów i niezgrywające się plamy kamuflażu. Wykonanie niestety także pozostawia wiele do życzenia, i nie będę zasłaniał się tu twardym kartonem.
Model nie był impregnowany. Na podstawie nowszych modeli MS 406 z AH (2/2006) i z Orlika (nr 029, 6/2006) dodałem kilka drobiazgów, a kilka zrobiłem inaczej.
Życzę miłego odbioru!
Wycinaka zaprojektowana jest poprawnie i klei się przyjemnie, nie jest jednak wolna od wad: za płytkie o 3-4 mm wnętrze kabiny pilota, kiepsko spasowane „gondolki karabinowe”. Trochę problemów sprawiło mi oprofilowanie przejścia kadłub – płat, element ten wymaga przycięcia na krawędzi spływu. Kolejnym problematycznym elementem jest chłodnica pod kadłubem. Siatka chłodnicy jest za krótka w stosunku do wręg. Kołpak okazał się niesklejany w standardzie, został zatem przeszczepiony z wycinanki Orlika (nr 029, 6/2006) i pomalowany, przy okazji śmigła także dostały trochę farby.
Na koniec chciałem gorąco podziękować wszystkim, którzy pomogli mi przy budowie MS-a, a w szczególności ZbiGowi i cevie. DZIĘKUJĘ!
Pomimo iż od jakiegoś czasu: wymądrzam się, krytykuję (zupełnie bezpodstawnie) i (o zgrozo!) doradzam na łamach forum to do tej pory nic jeszcze nie zaprezentowałem. Co więcej rozbebeszyłem kilka modeli, a ich relacje znajdziecie gdzieś w formowych odmętach niedokończone. Żeby zatem nie zapeszać skleiłem „model” po cichu, po „partyzancku”, pierwszy od bardzo dawna (będzie z 10 lat!).
Zapraszam do obejrzenia kilku zdjęć modelu Morane-Saulnier MS 406 z wydawnictwa Fly Model Nr 17 autorstwa Leszka Lewandowskiego. Mój egzemplarz wycinanki niestety pod względem graficznym jest słaby – duże przesunięcia kolorów i niezgrywające się plamy kamuflażu. Wykonanie niestety także pozostawia wiele do życzenia, i nie będę zasłaniał się tu twardym kartonem.
Model nie był impregnowany. Na podstawie nowszych modeli MS 406 z AH (2/2006) i z Orlika (nr 029, 6/2006) dodałem kilka drobiazgów, a kilka zrobiłem inaczej.
Życzę miłego odbioru!
Wycinaka zaprojektowana jest poprawnie i klei się przyjemnie, nie jest jednak wolna od wad: za płytkie o 3-4 mm wnętrze kabiny pilota, kiepsko spasowane „gondolki karabinowe”. Trochę problemów sprawiło mi oprofilowanie przejścia kadłub – płat, element ten wymaga przycięcia na krawędzi spływu. Kolejnym problematycznym elementem jest chłodnica pod kadłubem. Siatka chłodnicy jest za krótka w stosunku do wręg. Kołpak okazał się niesklejany w standardzie, został zatem przeszczepiony z wycinanki Orlika (nr 029, 6/2006) i pomalowany, przy okazji śmigła także dostały trochę farby.
Na koniec chciałem gorąco podziękować wszystkim, którzy pomogli mi przy budowie MS-a, a w szczególności ZbiGowi i cevie. DZIĘKUJĘ!