06-10-2011, 09:01
Dawno mnie nie było , spora ilośc pracy skutecznie blokuje klejenie modeli,ale coś tam udało się ulepic.
Model ,,wysępiony,, od Tegwoja ( jeszcze raz wielkie dzięki) był dołączony do kwartalnika ,,Wąskie tory,, nr 4 z 2008 roku i jest autorstwa Pana Tadeusza Dąbrowskiego ( tego od Delta-Te).Model jest stosunkowo prosty ,jednak małe części skutecznie wydłużyły budowę do tygodnia :mrgreen:
Nie będe was zanudzał historią ,napiszę tylko ,żę wycinanka przedstawia parowóz o numerze 531 ,który pracował dla cukrowni Nakło przez 75 lat !! Następnie stał się eksponatem Muzeum Kolei Wąskotorowej w Wenecji .
Oto zdjęcia :
I to by było na tyle fotek ,bo mój aparat dokonał żywota :mrgreen:
Dodam tylko ,że podstawka to : jakieś pudełeczko ,trochę trawy Fallera , kawałek toru ,gotowej imitacji bruku i własnoręcznie klejonej z drutów poręczy ( w biało czerwone paski :mrgreen ( miał byc łańcuch ,ale nie mogłem nigdzie dostac z odpowiedniej wielkości ogniwkami.) Pozdrawiam.
Model ,,wysępiony,, od Tegwoja ( jeszcze raz wielkie dzięki) był dołączony do kwartalnika ,,Wąskie tory,, nr 4 z 2008 roku i jest autorstwa Pana Tadeusza Dąbrowskiego ( tego od Delta-Te).Model jest stosunkowo prosty ,jednak małe części skutecznie wydłużyły budowę do tygodnia :mrgreen:
Nie będe was zanudzał historią ,napiszę tylko ,żę wycinanka przedstawia parowóz o numerze 531 ,który pracował dla cukrowni Nakło przez 75 lat !! Następnie stał się eksponatem Muzeum Kolei Wąskotorowej w Wenecji .
Oto zdjęcia :
I to by było na tyle fotek ,bo mój aparat dokonał żywota :mrgreen:
Dodam tylko ,że podstawka to : jakieś pudełeczko ,trochę trawy Fallera , kawałek toru ,gotowej imitacji bruku i własnoręcznie klejonej z drutów poręczy ( w biało czerwone paski :mrgreen ( miał byc łańcuch ,ale nie mogłem nigdzie dostac z odpowiedniej wielkości ogniwkami.) Pozdrawiam.