PaperModels.pl

Pełna wersja: [R] PZL P50a Jastrząb wyd. WAK - pierwszy model, pierwsze zakupy
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Witam serdecznie,

pomysł spróbowania swoich sił w modelarstwie chodził za mną od jakiegoś czasu, a że ostatnio znalazłem trochę więcej wolnego czasu postanowiłem w końcu ruszyć ten temat. Na początku szukałem jakichś informacji o modelach plastikowych lecz z pomocą pamięci (mój tata, gdy jeszcze byłem dzieckiem, skleił trochę małych modelarzy) oraz między innymi tego forum szybko zorientowałem się, że modele kartonowe biją je na głowę. Przeglądając poszczególne relacje szybko natchnęła mnie wizja stworzenia swojej kolekcji na temat polskiego lotnictwa. Żeby nie było, jestem kompletnym laikiem w kwestii samolotów, ale pomysł połączenia modelarstwa z nauką historii polskiej armii jakoś tak się we mnie zakorzenił że już nie było odwrotu. I tak, po dniu poszukiwań odpowiedniego modelu, stanęło na Jastrzębiu (tydzień temu nie potrafiłbym powiedzieć słowa na temat tego myśliwca, a teraz jego - jakby nie patrzeć - ciekawa historia wyryła mi się w pamięci). Następny dzień zajęło mi szukanie sklepu internetowego i zbieranie wyposażenia. Ostatecznie zdecydowałem się na mojehobby.pl a mój koszyk wyglądał tak:
YTO6907 YT-6907 Pęseta zagięta 115mm - 10.43zł.
CHB01 RED Q7620 extra mocny klej do papieru i drewna 100ml - 6.65zł.
exc16032 Nożyk modelarski Excel - 7.73zł.
WAMOD18 Papier ścierny 600,800,1000 - 9.69zł.
WAK02-2006 Polski samolot myśliwski PZL P.50a Jastrząb - 17.27zł.

Znając swój słomiany zapał wybierałem raczej najtańsze i najbardziej niezbędne produkty. Tutaj drobna reklama, jeśli czyta to ktoś planując także swoje pierwsze zakupy to na wyżej wspomnianej stronie mojehobby.pl istnieje system polecania, oferujący osobie polecanej i polecającej 10% rabatu (mój nick eMkaPL).