PaperModels.pl

Pełna wersja: [R] Henshel Bn2t Riesa + wagony koleby (Modelik nr 7/09)
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Jakiś czas temu, żeby odpocząć nieco od gąsek panzerka zacząłem rozglądać się za nowym tematem na matę. W wyborze pomogła mi narzeczona, która poprosiła mnie o sklejenie czajnika, który zresztą sama wybrała.

[Obrazek: th_IMG_5530.jpg]

Będzie to mój pierwszy parowóz, dlatego będę wdzięczny za wszelkie uwagi i podpowiedzi.

Postanowiłem też że model będzie malowany, nie znam się jednak zbytnio na budowie parowozów, więc model zrobię "prosto z pudła" bez dodawania zbytniej ilości elementów od siebie. Ma to być bardziej wprawka w większe projekty. W planach mam jedynie zrobienie nitów.

Zacząłem od wagonów. Kleiło się je bardzo przyjemnie bez większych niespodzianek. W tech chwili mam niemal gotowe oba wagony.

[Obrazek: th_IMG_5531.jpg] [Obrazek: th_IMG_5532.jpg] [Obrazek: th_IMG_5533.jpg] [Obrazek: th_IMG_5534.jpg] [Obrazek: th_IMG_5535.jpg] [Obrazek: th_IMG_5536.jpg]

W tej chwili pracuję nad ostoją, wkrótce zdjęciaSmile.
I znów będzie pięknie i czysto Smile
Lesiu nie byłbym tego taki pewien. Nie mam doświadczenia w budowie modeli w całości malowanychSmile.

Ostoja jest już praktycznie gotowa, czeka tylko na lakiernie.

[Obrazek: th_IMG_5541.jpg] [Obrazek: th_IMG_5539.jpg] [Obrazek: th_IMG_5542.jpg] [Obrazek: th_IMG_5540.jpg]

 W międzyczasie zabrałem się za budowę silników.

[Obrazek: th_IMG_5543.jpg] [Obrazek: th_IMG_5544.jpg]

To na razie tyleSmile.

Mam jeszcze mała prośbę. Przeszukałem internety w poszukiwaniu zdjęć tych parowozików, niestety nie znalazłem tego zbyt dużo. Może ktoś z was ma jakieś w swoich zbiorach?