PaperModels.pl

Pełna wersja: Moje Modele
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam,

prezentuję oto galerię mojego dorobku modelarskiego, który już jako tako się udał. Wstawiam po jednym zdjęciu, a na życzenie mogę wstawić osobne galerie dla większości modeli. Jestem samoukiem, wiec w modelach jest sporo niedokładności (brak staranności). Mimo wszystko sprawiło i nadal sprawia mi to mnóstwo radości i satysfakcji. Na forum zarejestrowałem się za namową znajomych, aby nie robić modeli tylko na półkę. Ponadto parę z nich można było zobaczyć na żywo na paru konkursach w ciągu ostatniego półrocza. Zapraszam do oglądania.

[Obrazek: th_DSC04349_zpsjf02iznz.jpg] [Obrazek: th_DSC07110_zpsugptu0qz.jpg] [Obrazek: th_8_zps0imk6uxr.jpg] [Obrazek: th_9_zps8q68wk5s.jpg] [Obrazek: th_DSC04365_zpsrmplj0ok.jpg] [Obrazek: th_DSC04390_zpsxrmvfymn.jpg] [Obrazek: th_DSC07170_zps23is18xu.jpg] [Obrazek: th_DSC07100_zpscm9yybk6.jpg] [Obrazek: th_DSC03606_zpspujvhypf.jpg] [Obrazek: th_DSC07123_zpsiv1nnq8w.jpg] [Obrazek: th_DSC04400_zpsh9rxyu9h.jpg] [Obrazek: th_DSC04404_zpshi5udcnl.jpg] [Obrazek: th_Obrazzzzz%20061_zpsl47st3ak.jpg] [Obrazek: th_IMG_0695_zpscmoxlzps.jpg] [Obrazek: th_DSC04364_zps5ukra6at.jpg] [Obrazek: th_IMG_0604_zpsndkgpymv.jpg] [Obrazek: th_IMG_0620_zpsbbfh25y0.jpg] [Obrazek: th_IMG_0646_zpswytea7ik.jpg] [Obrazek: th_IMG_0580_zpsl8t6kliw.jpg] [Obrazek: th_IMG_0667_zpsatxncqi4.jpg] [Obrazek: th_IMG_0653_zps2dooxcby.jpg] [Obrazek: th_IMG_0660_zps61is67rj.jpg] [Obrazek: th_IMG_2083_zpsdsdrz9fq.jpg] [Obrazek: th_IMG_2090_zpsbkw25bm9.jpg]

Dla Heinkela i Astona Martina czekam na lepszą aurę dla sesji w plenerze.
Niektóre kojarzę z wystaw, zresztą chyba akurat wystawiałeś się w Mińsku Maz. jak fotki cykałem Smile Gratuluję kolekcji i skuś się na poprowadzenie relacji!