PaperModels.pl
Modele - Wersja do druku

+- PaperModels.pl (https://papermodels.pl)
+-- Dział: Forum - zagadnienia ogólne (https://papermodels.pl/forum-6.html)
+--- Dział: Felietony oraz luźne dyskusje. (https://papermodels.pl/forum-29.html)
+--- Wątek: Modele (/thread-6133.html)



Modele - Mateusz156 - 17-02-2012

Od jakich modeli Drodzy Koledzy zaczynaliście swą przygodę z modelarstwem?Smile

Jestem zupełnym nowicjuszem w tej dziedzinie właśnie kończę ORP "Wilczur" z Małego ModelarzaSmile [pl]


Odp: Modele - ReVan_1991 - 17-02-2012

Mój pierwszy to Rwd 4, a pierwszy skonczony 2 dni po rozpoczęciu budowy rwd4 na modelarni to P11c z MMBig Grin

Powodzenia z wilczuremWink



Odp: Modele - Mateusz156 - 17-02-2012

Czyli jednak prawda , że Mały Modelarz "wychowuje" pokolenia Big Grin a co do wilczura to robię karabiny z drutu i zawijanej na niego nitki Big Grin


Odp: Modele - ZbiG - 17-02-2012

  Mój pierwszy model to szybowiec "Mucha Standart". Z MM-a.
  "Skleiłem" go w 1958 roku, będąc jeszcze w podstawówce.
  To jednak prawda, iż MM pokolenia kartoniarzy wychował.
  A Wilczur dobry na początek jest. Tak samo Jak-23.
  Pozdrawiam. ZbiG.


Odp: Modele - Mateusz156 - 17-02-2012

Myślę że z Jakiem też sobie poradzę została mi spuścizna po tacie on razem z jego bratem kupowali i trochę tego jest aby tylko wybieraćSmile Pamiętam jak opowiadał , że powiększyli Mińsk z MM trzy razy za pomocą linijki , cyrkla , zerownika Big Grin


Odp: Modele - cyar - 17-02-2012

Moj pierwszy byl pz inz 130 z mm/95 jesli mnie pamiec nie myliTongue Wlasciwie to byl 1 ktory zaczalem (nie dokonczylem) potem avia bh 33 z nastepnego numeru - ktory to juz skleilem;]

Powodzenia w sklejaniu!


Odp: Modele - Mateusz156 - 17-02-2012

widzę kolega bardziej się specjalizuje w pojazdach naziemnychSmile


Odp: Modele - Grandi - 17-02-2012