Forum używa ciasteczek
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
(R) Thunderbolt II A-10 MM 6/2006 pierwszy w zyciu
#1
Witam wszystkich modelarzy. Jestem początkującym osobnikiem, a jedyną rzeczą jaką kiedykolwiek skleilem to wycinanka z 5 letnim synem. Jakoś tydzień temu wszedłem w posiadanie całkiem przypadkowo kartonowego modelu z małego modelarza. Postanowiłem to cudo skleić. Jednak zupełnie nie znając tematu trafiłem na Wasze forum. Przeczytałem  dwie relacje z budowy tego modelu i w końcu zacząłem trochę rozumieć ekstremalnie zawiła instrukcję. Coś jednak mnie tchnelo, by zeskanowac i wydrukować sobie kopię i na niej się opierać, a jeżeli wyjdzie, to wkleję oryginał. Przez święta coś tam już skleilem, jestem bardzo zadowolony, że coś tam wychodzi, jest w miarę prosto. Niestety drukowane na drukarce kartki, po mocniejszym przetarciu schodzi tusz. Nie zrazam się tym jednak, bo moim celem jest tylko dotarcie do końca i nauczenie się czegokolwiek. Za chwilę pierwsze fotki.
Odpowiedz
#2
Najmocniej przepraszam, proszę o przeniesienie do działu dla początkujących.
Odpowiedz
#3
Witam na forum.