Forum używa ciasteczek
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wstawki pomiedzy wregi
#1
Witam wszystkich kolegów modelarzy. jestem nowicjuszem w sklejaniu modeli kartonowych. Najbardziej interesuja mnie okrety. miałbym kilka pytań do was.
1. W jaki sposób zamontowac wstawki pomiedzy wregi. Jak je odrysowac itp.
2. Jak najlepiej jest zamontowac  cześc podwodna tak aby sie nie zapadała i całkiem przyzwoicie wygladała.
3. jak najlepiej wycinać wregi. Chodzi mi tu o to to czy lkepiej nozykiem czy nożyczkami tak aby wyszło idealnie i nic nie trzeba było doklejać
prosił bym was wszystkich o pomoc kierujac sie zdjeciami i opisami.                                                Adam
Odpowiedz
#2
Polecam Ci podejrzeć warsztat mistrzów, jeżeli chodzi o niezapadające się poszycie, to polecam tą metodę, podposzycia bardzo fajnie obfotografowaną.:

http://www.papermodels.pl/index.php?topic=1332.0
http://www.papermodels.pl/index.php?topic=920.htm
http://www.papermodels.pl/index.php?topic=3960.htm

ewentualnie jeżeli wolisz wstawki to zajrzyj tutaj, też jest bardzo ładnie wszystko obfotografowane i wykonane po mistrzowsku, najlepiej uczyć się od najlepszych:

http://www.papermodels.pl/index.php?topic=1547.htm