Forum używa ciasteczek
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Relacja/Galeria] Wagon rewizyjny SR51 1/87 DELTA-te
#26
Dokładnie tak. Glut ,szlif farba. Tylko rzadka,jak woda.
[Obrazek: Citroen_jpg_300x300_q85.jpg] Cytryniak jest bogiem,Komfort nałogiem,Turbo podstawą,Hydro zabawą .
Odpowiedz
#27
Witam ponownie.Dziś skończyłem pomost razem z barierkami i lampą ,która jest oryginalna z wycinanki ,ale niezbyt dobrze wygląda  :ble:. Pozatym dokleiłem do dachu ,,budkę do obserwacji sieci  i pierwszy raz pomalowałem ( na zdjęciach widac ,że prześwitują białe miejsca). Wykonałem też reflektor czołowy ,,dzięcioląc,, częśc 14j.
Czas na foty :
[Obrazek: th_100_2461.jpg] [Obrazek: th_100_2460.jpg] [Obrazek: th_100_2466.jpg]  [Obrazek: th_100_2459.jpg] [Obrazek: th_100_2464.jpg]

Ps. Dach jeszcze nie poprawiony.

Do następnej odsłony ,pozdrawiam
Przepraszam panią,czy ta chusteczka pachnie chloroformem? :-)
Odpowiedz
#28
Siema Łysy :wink:
Fajne te twoje ustrojstwo PDT_Armataz_01_34 ino skala trochę niesmaczna... zrobił byś coś kolejowego w '25  :wink:
Pozdrooo
Odpowiedz
#29
Nieźle, nieźle, pogratulować!
Na moje krzywe oko to chyba szperacz jest pochylony w kierunku budki i lama przednia górna świeci do góry, ale może to złudzenie.

[Obrazek: lkmd-usebar.jpg]
Odpowiedz
#30
(17-06-2010, 12:49)Jaroslav link napisał(a):Siema Łysy :wink:
Fajne te twoje ustrojstwo PDT_Armataz_01_34 ino skala trochę niesmaczna... zrobił byś coś kolejowego w '25  :wink:
Pozdrooo

Jeszcze za cienki jestem na takie modele  PDT_Armataz_01_04 ,a mały model ,to i duże błędy wyglądają jak małe  :mil11:

Mariusz ,dobrze zauważyłeś ,lampa czołowa była tylko na sucho włożona ,a szperacz można obracac.  PDT_Armataz_01_01
Przepraszam panią,czy ta chusteczka pachnie chloroformem? :-)
Odpowiedz
#31
Fajny model Smile  Co do skali..... sam próbowałem sił z SM42 w 1:87 i wiem, że to straszna dłubanina. Tym bardziej brawa za wytrwałość.
Stoi na stacji lokomotywa,
Ciężka, ogromna i pot z niej spływa...

W budowie:
Parowóz Bn2t+t Henschel T2-71
Ukończone:
Europaleta 1:25
Odpowiedz
#32
A i owszem jesteś cienias :mil11:, a to tylko i wyłącznie dlatego, że się boisz papieru.... w większej skali wszelkie błędy da się łatwiej niwelować...ale skoro wolisz być cienias.... :wink:
Pozdro 500  :wink:
Odpowiedz
#33
Kurcze, że ja dopiero teraz na tą relacje trafiłem. Fajne te maleństwo, pamiętam że Wichura się w coś takiego próbował bawić ale nigdy nie widziałem żadnego takiego modelika sklejonego. Może gdybym widział takie efekty też bym się skusił.
Odpowiedz
#34
(18-06-2010, 12:27)Jaroslav link napisał(a):A i owszem jesteś cienias :mil11:, a to tylko i wyłącznie dlatego, że się boisz papieru.... w większej skali wszelkie błędy da się łatwiej niwelować...ale skoro wolisz być cienias.... :wink:
Pozdro 500  :wink:

Jaroslav ,przyjdzie czas na trudniejsze modele.Powoli,powoli.  :mrgreen:
Witaj Piterski ,miło cię widziec w mojej relacji  PDT_Armataz_01_04 .

Budowa zbliża się ku końcowi.Jednak brak czasu skutecznie opóznia finał.
W modelu przybyło niewiele  bo : zderzaki, odbierak i kilka drobiazgów.
Foty:
[Obrazek: th_100_2601.jpg] [Obrazek: th_100_2593.jpg]  [Obrazek: th_100_2592.jpg]  [Obrazek: th_100_2600.jpg]  [Obrazek: th_100_2588.jpg]

Pozdrawiam
Przepraszam panią,czy ta chusteczka pachnie chloroformem? :-)
Odpowiedz
#35
Nadeszła wiekopomna chwila  :mrgreen:  i wagon został ukończony  :mrgreen: .
Co z tego wyszło na fotach poniżej.
Model fajnie się kleiło ,wszystko dopasowane i brak przesunięc w druku. Jedyne błędy jakie wystąpiły ,to pomylona numeracja części.
Od razu napiszę ,że powstanie dioramka z fragmentem sieci trakcyjnej,ale to za jakiś czas.
Pozdrawiam wszystkich zaglądających do tego wątku i zapraszam do galerii końcowej:
[Obrazek: th_100_2641.jpg] [Obrazek: th_100_2643.jpg]  [Obrazek: th_100_2642.jpg] [Obrazek: th_100_2639.jpg] [Obrazek: th_100_2635.jpg]  [Obrazek: th_100_2634.jpg]

Ps. Jak widac popełniłem kilka mniejszych ,lub większych błędów ,ale i tak jestem zadowolony z efektu końcowego.
Ps2. Galeria z oświetlonym wagonem będzie po wykonaniu  dioramy.
Przepraszam panią,czy ta chusteczka pachnie chloroformem? :-)
Odpowiedz
#36
Gratulacje. :milbravo:
Czekam wiesz na co.
Pozdrawiam
Dobry Wieczór.
Odpowiedz
#37
Brawo, bardzo się tą Twoją relacyjkę przyjemnie oglądało.
Gratuluję, rozprawiłeś się z tymi drobiazgami wręcz rewelacyjnie, prawdziwy z Ciebie twardziel!!  :mrgreen: :mrgreen:

A swoją drogą to dzięki Tobie zaczyna mnie trochę ściągać w stronę H0.
"Duma mnie rozpiera jak groch jelita frontowego oficera"
Odpowiedz
#38
Gratuluje, wagon prezentuje się na prawdę wspanialeSmile

Odpowiedz
#39
Przyłączam się do gratulacji i cieszę się że w końcu mogę zobaczyć jak się takie drobiazgi prezentują.
Twój jest bardzo fajny i naprawdę fajnie go wykonałeś.
Odpowiedz
#40
Tak jak obiecałem zrobiłem podstawkę,która wymaga jeszcze ,,dopracowania,, ( brudzenie,poprawianie retuszu na słupach,tłuczeń na torowisko itp) Tak to się prezentuje na chwilę obecną:
[Obrazek: th_100_3296.jpg] [Obrazek: th_100_3297.jpg]  [Obrazek: th_100_3298.jpg] [Obrazek: th_100_3301.jpg] 
[Obrazek: 100_3294.jpg]

Ps. Ma ktoś może patent na fotografowanie podświetlonego modelu?? Te zdjęcia powyżej są najlepsze jakie mi wyszły  PDT_Armataz_01_04
Przepraszam panią,czy ta chusteczka pachnie chloroformem? :-)
Odpowiedz
#41
Super modelik.Gratulacje. :milbravo:
Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  [R] Wagon osobowy 111A 1:25 ANGRAF tomo11 86 11,881 13-07-2018, 11:37
Ostatni post: arek1981
  [Relacja] Pancernik IJN Fuso 1/200 - Haliński wieslaw_ 44 15,549 15-05-2018, 03:25
Ostatni post: kubeksus
  [Relacja/Galeria] Allege d'Arles WAK 4/2016 Merkava 19 2,641 25-04-2018, 09:46
Ostatni post: Tommy T.B.
  [Relacja] - Sd.Kfz. 234/2 Puma - Modelik 3/03 Tuco 48 12,669 18-04-2018, 07:03
Ostatni post: Tuco
  [RELACJA] F-14 TOMCAT 1:33 MM 2004 tom59herder 19 8,465 29-01-2018, 05:52
Ostatni post: PiotreS
Wink [R] Wagon sypialny 13 A 1/2 klasy PKP Darecki IV 94 12,865 23-01-2018, 10:10
Ostatni post: Darecki IV
  [Relacja] BAT-M 1:25 Powrót Zuru 15 2,414 21-01-2018, 09:14
Ostatni post: Zuru
  (Relacja) MiG-29A Military Model 1-2/2012 Vincent 174 82,497 11-12-2017, 01:04
Ostatni post: Marzen
  [Relacja] HMS Mercury Shipyard Merkava 13 1,994 22-11-2017, 10:37
Ostatni post: Seahorse
  [RELACJA]USS Alabama BB-60 1943r 1:400 ruto88 49 13,380 23-10-2017, 10:57
Ostatni post: blackbear

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości