Liczba postów: 1,798
Liczba wątków: 33
Dołączył: 03 2008
No tak... chciałem coś tu mądrego napisać, ale jakoś nic mi do głowy nie przychodzi...
Wygląda na to, że jesteś bardziej pop... niż ja.

Brawo!
"Duma mnie rozpiera jak groch jelita frontowego oficera"
Liczba postów: 181
Liczba wątków: 4
Dołączył: 07 2020
Oglądam Twoje zmagania od dłuższego czasu ale się nie udzielałem bo szczeki jeszcze nie pozbierałem z podłogi - wielki szacun za taką dokładność.
Ale mam w końcu pytanie - odnośnie haków.
Jak zrobiłeś tą kryzę/wypłaszczenie trzpienia haka przed wejściem w płytę podstawy do której jest mocowany? - tak jestem ciekaw.
Jestem powolny i dobrze mi z tym!
Liczba postów: 1,921
Liczba wątków: 53
Dołączył: 03 2007
02-05-2025, 09:34
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 02-05-2025, 09:34 przez Jaroslav.)
Już Ci odpowiadam:
Wybiłem igłą 2,1mm krążki z papieru 90g. Następnie w nich igłą 0,9 wybiłem centryczne otwory i nakleiłem takie "podkładki" na płyty (w których już były wybite otwory 0,9mm)
Jak wyschły zakrapiałem otwory od spodu kapką bcg i rozwiercałem wykałaczką od spodu (na mokro) do uzyskania otworu w który idealnie hak wejdzie.
Rozwiercanie na mokro spowodowało dodatkowo lekkie uwypuklenie "podkładek"
Po wklejeniu haków dodatkowo przesmarowałem je na bogato bcg razem z podkładkami i jakoś tak się ładnie zlało...
Liczba postów: 1,921
Liczba wątków: 53
Dołączył: 03 2007
Dobry wieczór.
W Jarosławskiej Fabryce Traktorów walcownia ruszyła pełną parą:
Ślusarze wykonali szablon do równego montażu żaluzji w tylnej klapie:
Po czym wykonali wzorcową płytę tylną:
Która po akceptacji trafiła do seryjnej produkcji:
I to tyle w dzisiejszym odcinku...
Pozdr.
Liczba postów: 1,921
Liczba wątków: 53
Dołączył: 03 2007
Dzień dobry.
Czy ktoś z szanownych robił może makietę silnika Ford T i był by skłonny się podzielić plikami?
Z góry dzięki za odp.
Pozdrawiam