Forum używa ciasteczek
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Co następne? Pytanie bardzo początkującego modelarza.
#1
Na początek bardzo gorąco wszystkich witam. Jestem bardzo początkującym kartonowym maniakiem i mam dylemat moralny. Obecnie jestem w trakcie sklejania  podwodnego stawiacza min "Wilk", który zresztą od samego początku jest moją jedną wielką porażką. Mimo to nie zniechęcam i się i mam zamiar doprowadzić klejenie do końca. Obecnie traktuję go jako obiekt szkoleniowy dla moich grubych paluchów. Dziś przy okazji wizyty na "mieście" odwiedziłem atykwariat i okazyjne nabyłem trzy modele z serii Mały modelarz. I tu pojawia się moje pytanie z który wymienionych poniżej zamieszczonych według was powinienem zaatakować jako następny? Biorąc pod uwagę głównie stopień trudności i mój poziom zaawansowania, a raczej jego brak.

1. Lim- 6 MM nr 6/86
[Obrazek: 1304796491_maly-modelarz-1986.06-samolot...-lim-6.jpg]
2. Statek żeglugi przybrzeżnej "Emilia" MM 10-11/98
[Obrazek: 001.jpg]
3. ORP "Iskra" MM 4-5/97
[Obrazek: 79166003_1_1000x700_model-kartonowy-mm-4...cinski.jpg]

#2
Wilk to nie Twoja porażka. Praktycznie żadne wręgi nie są symetryczne, żadne długości nie pasują Smile Sam się w to bawiłem.