Forum używa ciasteczek
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Farbki akrylowe do kartonu.
#1
Witam

Mam zamiar kupić jakieś farbki akrylowe do modelu. Obecnie robię Ursusa 1614 (projekt własny) i będzie mi coś potrzebne. Mam na razie 2 farbki Pactra "White Matt" i "Black Matt", ale trochę przesada 3zł na farbkę 10ml + wysyłka, szczególnie gdy jestem początkujący. Znalazłem na aukcjach jakieś komplety farb Phoenix :
http://allegro.pl/farby-akrylowe-12-x-12...90196.html
http://allegro.pl/farby-akrylowe-komplet...66094.html
Będą dobre?
Odpowiedz
#2
Cześć,
Po pierwsze: daj znać gdzie Pactrę za 3zł dostanę, może akurat skorzystam Smile Wink.
Po drugie: potrzebujesz farbkę do retuszu krawędzi czy do malowania całego modelu?
Po trzecie: te akryle w tubkach będą bardziej gęste - niby rozcieńczyć łatwo, bo to farbka wodna, ale czy ich konsystencja jest plusem czy minusem to już indywidualna sprawa użytkownika. Dla mnie do retuszu krawędzi lepsza jest rozrzedzona farbka, a Pactra taka jest po otwarciu słoiczka.