Liczba postów: 4,720
Liczba wątków: 211
Dołączył: 02 2007
Liczba postów: 1,935
Liczba wątków: 37
Dołączył: 12 2009
Każdy musi mieć swojego Spita...
A niektórzy nawet cztery...
Nawet nie chce mi się gratulować
Dołujesz Kolego... Dołujesz...
Liczba postów: 759
Liczba wątków: 28
Dołączył: 02 2010
Jakby nie było jakości, to bym powiedział, że nie ilość..... damm it >
Ok to w takim razie inaczej: wycinankę, która może dać radość na długie tygodnie załatwiłeś w prawię tydzień :lol:
Gdzie tu ekonomika? A poza tym w ten sposób przegonisz projektantów i nie będziesz miał co sklejać. :lol:
Już słyszałem też o tym, że każdy musi mieć swojego Bismarck'a. To teraz będzie 4 x Bismarck w 1;200? :ble:
Liczba postów: 355
Liczba wątków: 17
Dołączył: 06 2013
Nie mam słów, po prostu: przepiękny model. Jedno pytanko: czy tych otworów pod lufy karabinów maszynowych nie wyciąłeś z premedytacją ? Wszak otwory wylotowe łusek są...
Liczba postów: 4,720
Liczba wątków: 211
Dołączył: 02 2007
(28-03-2015, 01:01)qbas link napisał(a): wycinankę, która może dać radość na długie tygodnie załatwiłeś w prawię tydzień :lol: Nie prawie tydzień a prawie trzy.
(28-03-2015, 02:25)Kilminster link napisał(a): Jedno pytanko: czy tych otworów pod lufy karabinów maszynowych nie wyciąłeś z premedytacją ? Wszak otwory wylotowe łusek są... Gdzieś, nie pamiętam gdzie, wyczytałem że otwory wylotowe km-ów były zaklejane (płótnem, papierem) po obsłudze naziemnej i dopóki nie było wystrzału to otworu również. W jakim celu to robiono nie wiem.
Liczba postów: 1,564
Liczba wątków: 39
Dołączył: 12 2008
Bio: ???
Zaklejano je co by im nie wchodziła wilgoć (Anglia) i nie zamarzały i zacinały się po osiągnięciu pułapu.
Ps. Model Super, jak zwykle zresztą.
Liczba postów: 759
Liczba wątków: 28
Dołączył: 02 2010
Zaklejano także aby wiedzieć, czy dany pilot w ogóle strzelał czy nie.
Liczba postów: 355
Liczba wątków: 17
Dołączył: 06 2013
Czyli albo samolot przygotowany do lotu albo pilot - pacyfista :mrgreen:
Liczba postów: 244
Liczba wątków: 10
Dołączył: 09 2008
Piękny model ! Gratulacje ;D
Nie wiem czy to tylko na zdjęciu, ale lewe skrzydło wygląda że ma zbyt ostry profil, szczególnie od drugiego km na zewnątrz. Może to tylko ciemny retusz żółtego takie wrażenie robi...
Pozdrawiam JUNG
Liczba postów: 1,196
Liczba wątków: 33
Dołączył: 09 2011
Witam, bardzo ładny spitek, pozdrawiam Zbyszek. ........ :mrgreen:
Takie tam - P-47D-11 THUNDERBOLT, Bf 109E-7/ Trop, Mustang III, SB2U Vindicator, Fw 190A-8/R8, Macchi M.C. 200 Saetta, P-47M-RE, Me 262A-1 Schwalbe, Aichi D3A1 (VAL), SB2C-4 HELLDIVER, SBD-3 DAUNTLESS, MS 406 C1 Morane Saulnier
Liczba postów: 340
Liczba wątków: 17
Dołączył: 06 2014
Eee, co ty nam tu kolego jakiś plastiki zapodajesz? :-\
A poważnie to piękna robota i piękna kolekcja.
,,...Nic nie wiesz Jonie Snow..."
Liczba postów: 111
Liczba wątków: 11
Dołączył: 05 2010
Ty to potrafisz zaskoczyć :-D
Model pięknie wykonany, od igły. Rewelacyjnie dobrany retusz.
A ja dopiero zaczynam swoją podróż po Spitfajerach... Ty masz już ich niemal komplet.
Wydaje mi się, że ta waloryzacja jest jeszcze znośna np. w porównaniu do Hurricana ze Stegny.
Ostatnio zakupiłem sobie suche pastele i pobawiłem się z własną waloryzacją tego modelu poprzez dodanie okopceń za wydechami czy km.
Liczba postów: 276
Liczba wątków: 10
Dołączył: 06 2013
Ja nie wiem , skleić Spita ze Stegny w tydzień czy nawet trzy tygodnie .Głowa mała , a samolocik super :milbravo: .
Liczba postów: 42
Liczba wątków: 0
Dołączył: 09 2014
Nie, to jest niemozliwe...
Dopiero co Hiena skonczyl w rekordowym czasie i jeszcze teraz poprawil tym Spitem.
Czy ty w ogile sypiasz i jadasz jak reszta populacji, o innych czynnosciach nie wspominajac?
Znow mam zryty beret...
Piekny model, gratulacje.
You'll never know...
Liczba postów: 872
Liczba wątków: 10
Dołączył: 07 2009
Pięknie, jak zawsze!
Pozdrawiam.
Liczba postów: 634
Liczba wątków: 21
Dołączył: 10 2008
Jak zwykle ekspres reporterów. Bez utraty stałego poziomu wykonania.
Pozdrawiam
QŃ
Liczba postów: 183
Liczba wątków: 6
Dołączył: 11 2009
Taka jakość w takim tempie... Toż to szok Choć może już nie tak duży po ostatnich Twoich Ceva wyczynach Gratuluje serdecznie.
A szczerze mówiąc, to widziałbym jeszcze ze dwa rodzaje spitów do wydania. Właśnie Mk. XVI (ten ze ściętymi końcówkami skrzydeł) oraz np. wersję MK.22. Tą z silnikiem Rolls Royce Griffon oraz 4 działkami Hispano mk.V Piękny jest, zwłaszcza ta osłona silnika. Moim zdaniem byłby to o wiele ciekawszy model niż te same klasyki w coraz to innym malowaniu .
Liczba postów: 1,797
Liczba wątków: 36
Dołączył: 11 2009
No mi się marzy też wersja MK.22. np w takim kamo :
Liczba postów: 285
Liczba wątków: 5
Dołączył: 04 2015
(28-03-2015, 12:15)ceva link napisał(a): Do następnej galerii/relacji.
Oby to drugie :mrgreen:. O samym modelu i jakości wykonania wszystko zostało już powiedziane. Ceva - dla mnie jesteś niedoścignionym wzorem bo cały czas udowadniasz, że nad kartonową materią można zapanować w niemal idealnym stopniu. Bez wybiegów suchopędzlowania całej powierzchni i innych szamańskich technik. Dlatego chciałbym Ci podziękować - za inspirację i pokazanie tego "że to jest możliwe".
Mam nadzieję, że niedługo wystartujesz z relacją
|