06-06-2019, 02:27
Ocena wątku:
USS Ticonderoga, (CV-14), Answer, 1:200
|
12-06-2019, 08:39
Super to wygląda,także czekam na dalszy ciąg.
13-06-2019, 10:15
Jakoś ten model przegapiłem - szacun za frontalne sklejanie tylu modeli.
Obyś nie pomylił nadbudówek lub wyposażenia pomiędzy modelami bo by wyszły niezłe hybrydy.
Pozdrawiam Wszystkich
Winek (WiesławK)
13-09-2019, 11:04
19-09-2019, 10:26
Taka ładna kratownica, mogłeś ją wyeksponować w wersji złożonej.
PZDR
USN W NATARCIU
Hi Sven!
Good - Nice & great job! Bad - The propellers always rotated from the ship hull, not toward the ship hull. Your propellers are not in place. It must be rearranged. 90_13_09_19_10_59_48_86831252.jpeg (Rozmiar: 76.07 KB / Pobrań: 341)
20-09-2019, 07:13
Ruto, tylko, że wtedy musiałbym rozdzielić kratownicę na 2 części, rozchylone na zawiasach, tylna część pozostaje jak jest a mniejszy/drugi skos kratownicy odchylony z windą. Tak to składali w czasie przejścia przez Kanał Panamski albo gdy winda nie była używana. Model stoi wysoko pod sufitem więc wszystko widać
Iutar, jest dobrze, nic nie trzeba pruć/zmienać: zobacz sobie Warship Perspectives Ravena str. 49, oraz Warship Pictorial nr 22 str. 58.
20-09-2019, 02:30
Well and the link!
Dear friend! Find the normal blueprints and photos for any Essex class aircraft carrier! Even in bad drawings, the golden rule is clearly visible: the propellers rotate from the ship’s hull, and not toward the ship’s hull. So it was, is and will be. Bad graphics, but even here no one was mistaken: essex class.jpg (Rozmiar: 46.96 KB / Pobrań: 440)
20-09-2019, 04:27
Iutar, to bezwartościowy rysunek z netu. Jesteś w błędzie. Podałem Ci źródła, książki o lotniskowcach typu Essex gdzie na konkretnych stronach są wyraźne zdjęcia. Możesz odnieść się do tych konkretnych zdjęć, szczególnie do tych w WP z Ticinderogą w suxhym doku. W wycinance tak właśnie jest.
20-09-2019, 08:22
Fine! Once there are photographs of the bottom of the ship, where the propellers are against the laws of hydrodynamics,
they must be shown to the world. Can you show pictures of the propellers here? I did not find this photo.
20-09-2019, 10:31
Wbrew pozorom wysokie umiejscowienie lotniska jest wskazane, własnie najwięcej smaczków przy burtach Przynajmniej nie trzeba będzie samolotów robić
PZDR
USN W NATARCIU
20-09-2019, 10:35
Przykłady z różnych okrętów:
http://www.navsource.org/archives/02/021155.jpg http://www.navsource.org/archives/02/024140.jpg http://navsource.org/archives/01/058/015816.jpg Nie będę skanował i wrzucał zdjęć z moich książek.
04-10-2019, 12:48
Siemano,
Fajnie gdybyś robił trochę większe zdjęcia. Np jak choćby te z poprzedniego wpisu. Na takich małych niewiele widać. Co do sporu o śruby, to iutar ma racje, tzn, nawet na tych refkach co Ty sam wkleiłeś, prawa kręci w prawo, lewa w lewo, a na modelu masz odwrotnie. Przyznam, że sam o tym nie wiedziałem.
05-10-2019, 04:16
To zdjęcia małe z fb, tyle zdążyłem wrzucić, miałem pogrzeb w rodzinie. Wrzucę lepsze w późniejszym terminie. Pozostałe kwestie są nieistotne. Pozdrawiam.
25-10-2019, 11:47
Teraz na tym etapie klei się całkiem przyjemnie, części zostało ok 4 arkuszy A3. Co ciekawe model ma zdublowane 2 arkusze, w tym jeden z wyspą, więc można jak coś zrobić 2 wyspy (poza kominem bo ten na osobnym arkuszu). Drugi arkusz jest zdublowany z samolotem, więc dostajemy drugiego Corsaira ekstra, którego i tak Tico nigdy nie miała. Przyda się w Kolosie.
Wyspa niemal gotowa. Jeszcze kilka detali, potem maszt i dalmierze. |
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości