Forum używa ciasteczek
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Turecki krążownik pancerny ,, MECIDIYE ,,BM 204,1:200
#1
Witam wszystkich, nie będę długo czekać, zaczynam następny statek, tym razem mój wybór padł na turecki krążownik pancerny ,, MECIDIYE ,, do 1903 roku.

Publikowanie i uderzanie jest nagrodą w innym zasobie. Kupiłem laserowo wyciętą ramę i rzeźbione pnie.
[Obrazek: 854802f0aa60t.jpg]
I trochę o prototypie:
Krążownik pancerny „Mecidiye” („Prut”)
Krążownik został zbudowany w stoczni „William Cramp & Sons” w Stanach Zjednoczonych i został oddany do użytku w Imperium Osmańskim w 1903 r. W 1915 r. Uderzył w kopalnię pod Odessą, został podniesiony, zmodernizowany, aw 1916 r. Stał się częścią rosyjskiej floty pod nazwą „Prut”. W 1918 r. Pojmany przez wojska niemieckie w Sewastopolu i wrócił do Turcji pod tą samą nazwą. W 1927 r. Został naprawiony, ale od 1940 r. Był używany jako statek szkoleniowy. Krążownik został wycofany ze służby w 1947 r. Rezerwacje: pokład - 25 mm, skosy - 102 mm, siekanie i osłony pistoletu - 25 mm. Uzbrojenie: działa 4x1 - 130 mm, działa przeciwlotnicze 4x1 - 76 mm, 4 karabiny maszynowe, wyrzutnie torpedowe 2x1 - 450 mm.
Pojemność-3540 ton, długość-maks. 102,53 m., Na VL-100,5 m., Szerokość-12,84 m. I zanurzenie-4,9 m

Powoli zbieram ramę, zobaczyłem opcję, jak robi się Karas i postanowiłem spróbować również schować szorstką skórę, karton 1 mm, więc nie szukam łatwych sposobów, trzeba wkleić w ćwiartkach o 1 mm mniej od ramek.
Dlaczego tektura, a nie piana? Ponieważ moje kleje rozpuszczają piankę, a powierzchnia kartonu będzie gładsza.
Zacząłem to wszystko, ponieważ prześcieradła zostaną pocięte na paski.
[Obrazek: ae4f588f5bdft.jpg]


[Obrazek: 3296715389d9t.jpg]

[Obrazek: 0fd3559f6f5bt.jpg]

[Obrazek: c909680cde08t.jpg]

[Obrazek: 52607e1aba09t.jpg]
Odpowiedz
#2
No i super.
Niezależnie, czy Ci się uda, czy nie. Sam przekonasz się, czy warto się w to bawić, czy lepiej nie.
Im więcej się teraz przyłożysz, im dokładniej wykonasz ten etap. Tym mniej pracy będzie Cię czekać podczas szlifowania i finalnego wygładzania powierzchni kadłuba. Naprawdę polecam robić precyzyjnie i powoli.
Mam jeszcze pytanie. Bo widze mokre przebarwienia oznaczające, że kleiłeś na cyjanoakryl. Musisz bardzo uważać na ten klej, bo bardzo źle się go później szlifuje.
Tzn doprowadzasz do sytuacji, że część podposzycia jest miękką tekturą, a część przesączona CA jest twarda jak skała. Miękkie powierzchnie mogą się szybciej przecierać niż te przesączone, co doprowadzi do trudności w uzyskaniu gładkiego i równego kadłuba.
Powodzenia w budowie.
[Obrazek: J8HtZWI.png]
Odpowiedz
#3
Praca na ramie się skończyła, w tym stanie jest gotowa nawet do malowania, przewaga nad piankowym tworzywem sztucznym jest zauważalna w twardości, najprawdopodobniej będę nadal stosować tę metodę, ale zobaczmy, jak przejdzie obudowa.
Od poniedziałku zacząłem coś robić, stosowałem go przez długi czas, dręczyły mnie wątpliwości, jakim klejem przykleić obudowę.
Po lewej stronie zacząłem płytę od środka i przykleiłem ją do PVA, naprawdę mi się to nie podobało, podczas gdy utknęła na niej i na prawie płaskiej powierzchni, być może rama została polakierowana.
W następnej części nosowej zdecydowałem się wziąć klej Butapren i trochę rozprowadzić rozpuszczalnikiem, sprawa poszła lepiej, ale nadal mi się to nie podobało.
I zdecydował się na żel z super klejem, w trzech rozmowach, początkowo trochę brakowało mi w strefie stawu, zadokowałem, potem prawie cały i na końcu przykleiłem go wzdłuż tej samej części pokładu.
Sam doszedłem do wniosku, że superklejowy żel jest dla mnie idealny, tylko minus, czas na korektę to tylko kilka sekund.
A potem to idzie.
[Obrazek: ffba485fbd55t.jpg]
[Obrazek: d26d9713aec0t.jpg]

Dzisiaj skończyłem pierwszy etap poszycia, w przyszłym tygodniu przyjdzie drugi magazyn i weźmie drugi etap, będą to pasy wzdłuż całego ciała.
Wszystkie próby drukowania arkuszy z dnem i bokami nie powiodły się, ale pragnienie pozostało więc, więc przestraszyło się.
Jedyne, co było potrzebne, to nasycenie arkuszy lakierem przed klejeniem, następnie farba na złączach nie wyróżniałaby się i łatwiej byłoby usunąć nadmiar.
W magazynku znajduje się segment dna w magazynie, dzięki czemu można go łatwo przyciąć, aby pasował do złącza, w moim przypadku użyto taśmy 5 mm z magazynu.
W środkowej części stępki znajdzie się pasek stępki, dlatego śmiało pociąć obudowę na lewą i prawą sekcję, co znacznie uprościło osłonę dna.
Na zdjęciu, właśnie namoczyłem dno lakierem, wciąż jest dużo pracy na kadłubie, więc to nie koniec.
[Obrazek: 1edda79e8bdct.jpg]

[Obrazek: 8827e4129558t.jpg]

[Obrazek: f896d5c073a6t.jpg]

[Obrazek: 03e7cef26d5ct.jpg]

[Obrazek: 133dd58fc8aat.jpg]

[Obrazek: f96f67dde472t.jpg]
Odpowiedz
#4
Sasha, on all ships of the 20th century, regardless of the project, year, place and country of construction, the right-handed propellers rotated to the right, the left-handed propellers rotated to the left. Because hydrodynamics. You have already attacked this rake, eh!

As for your prototype model, at least two excellent printed materials have been printed on this ship in the CIS. And therefore, it would not be difficult for you to find photos of the propellers (in particular) if you were looking for literature on this very famous ship. Also, you would be able to find information on plating, on garbage sleeves and on laying sailor berths in the bulwarks.

Саша, на всех кораблях 20 века, независимо от проекта, года, места и страны постройки, правые винты вращались вправо, левые - влево. Потому что гидродинамика. Вы уже наступали на эти грабли, эх! 

Что касается конкретно вашего прототипа модели, то по этому кораблю в СНГ вышло как минимум два отличных печатных материала. И поэтому найти фотографии гребных винтов (в частности) не составило бы вам труда, поищи вы литературу по этому весьма известному кораблю. Так же вы смогли бы найти информацию по обшивке, по мусорным рукавам и по укладкам матросских коек в фальшборте.


.jpg   1840072.jpg (Rozmiar: 128.43 KB / Pobrań: 23)


.jpg   1.jpg (Rozmiar: 181.77 KB / Pobrań: 22)
Odpowiedz
#5
Tak, jest tu mój błąd, ale został już naprawiony. W tej chwili, podczas gdy ogólnie usunięto śruby.

Ta część przyszła wraz z wykończeniem, ale postanowiłem odciąć i trochę szamana zasłonami.
Z nieudanego skanowania wyciąłem zasłony z marginesem i dobrze je zgniótłem, a z wyciętych półfabrykatów i wewnątrz przykleiłem nowe, pomarszczone.
Podobał mi się wynik, to było naprawdę realistyczne.

[Obrazek: c915205a8bect.jpg][Obrazek: d57cc6f11a87t.jpg][url=http://radikal.ru/fp/nyxbutlus3si0][Obrazek: 2697da015a35t.jpg][/url]
Nie spieszymy się naprzód, pod wodą część kadłuba jest gotowa, koło kierownicy, śruby zdecydowały się odłożyć wszystko od razu, zrobiłem roboczą podstawę z piankowego tworzywa sztucznego, myślę, że wszystko pozostanie całe aż do finału, ale śruby zostały już usunięte.
[Obrazek: be5dab4b7648t.jpg][url=http://radikal.ru/fp/q4f62mes3mq89][Obrazek: 19ff025db377t.jpg][url=http://radikal.ru/fp/be0d2myqewacj][Obrazek: 6c20c788a21ft.jpg][/url][/url]
[url=http://radikal.ru/fp/dvj8y1lk91t0t][/url]
Odpowiedz
#6
Trochę nowy, praca z ciałem wciąż trwa.
URL=null][Obrazek: d6837728992c.jpg][/URL]
[Obrazek: 11c9d7180e06.jpg]
[Obrazek: 17cc5b9febbf.jpg]
[Obrazek: 01cd04f43596.jpg]

Nadszedł czas, aby trochę zaktualizować, działać powoli, ale posuwa się naprzód, pokłady są klejone i zaczęły instalować rejestrowanie, prawie wszystkie włazy po bokach, ale wciąż jest wystarczająco dużo pracy, świetliki czekają na swoją kolej w pudełku.
 Będę teraz umieszczać dwie główne wycinki, w przeciwnym razie nie będzie można wykonywać desek bez nich, a do tej pory tylko dolnej części.
 Cóż, jeśli chodzi o poruszanie się w tej formie.
Odpowiedz
#7
[Obrazek: 2d0516dc7b6b.jpg]
[Obrazek: 8fa812482893.jpg]
[Obrazek: 4b62a40875b4.jpg]
[Obrazek: e7aff21ae0a2.jpg]
[Obrazek: 2514e55f69b8.jpg]
[Obrazek: 527344718988.jpg]
[Obrazek: d09018e27b0d.jpg]
[Obrazek: e2077c2c2fc9.jpg]
[Obrazek: 7455a9d4e86b.jpg]
Nie jest to wielka aktualizacja, umieściłem na niej niższy poziom nadbudówek, zobaczyłem światła na zdjęciu, to jest coś do zrobienia, jego rozmiar to 1,0 mm × 0,7 mm z polerowaną pleksiglasą.  Zgromadzona grupa kotwic, czy uważasz, że 1 mm × 1,5 mm nie jest małym łańcuchem?
 Na zdjęciu zobaczyłem również, że kotwica Admiralicji została zamocowana z przodu ściany kabiny, nie było jej w dekolcie, myślę, że możemy dodać.
 Próbowałem zrobić kilka zdjęć z lampą błyskową, prawdopodobnie ciemną?
 Kontynuować ....
Odpowiedz
#8
Wygląda to naprawdę smakowicie!
Zakończone: PaK 40 T-20+ZIS-3 Monitor ORP "Wilno" TK-3
W budowie: USS England
Odpowiedz
#9
oooo prosze: ]
Wygląda to rewelacyjnie, dużo dokładasz detalu, który świetnie dopełnia resztę modelu.
Pięknie.
[Obrazek: J8HtZWI.png]
Odpowiedz
#10
Good afternoon, Sasha! Good job! I like. The anchor chain (cable) is normal.
Sasha, dzień dobry! Dobra robota! Lubię to. Łańcuch kotwiczny (kabel) jest normalny.
Саша, добрый день! Хорошая работа! Мне нравится. Якорная цепь выглядит нормально, есть как минимум одна историческая фотография, где отчётливо видна цепь:

.jpg   Prut1915-1918f — копия.jpg (Rozmiar: 55.41 KB / Pobrań: 19)
Odpowiedz
#11
[Obrazek: 8393d60a3468t.jpg]
[Obrazek: e87e3acfa956t.jpg]
[Obrazek: aa0599aa08a8t.jpg]
[Obrazek: 5e6dcddeb550t.jpg]
[Obrazek: 51d2a3e539ddt.jpg]
[Obrazek: bfe1f47d5ad9t.jpg]
[Obrazek: 5593053ecac9t.jpg]
[Obrazek: 058930cdc181t.jpg]
Odpowiedz
#12
Jestem pod wielkim wrażeniem Twojej pracy. Model wygląda wyśmienicie. SUPER. Patrzę, patrzę i napatrzeć się nie mogę.
BRAWO.
Robert
Trzy pierścienie dla królów elfów...
Odpowiedz
#13
Pięknie to wszystko wygląda. A klejenie białego okrętu musi być koszmarnie trudne.
Pozdrawiam

[Obrazek: usnavy2ui2.png]
Odpowiedz
#14
Nowe zdjęcia mojej pracy, teraz dużo żółtych.  Pokój kapitana jest umeblowany i ma mapę. 
[Obrazek: 9f5bb163d795.jpg]
[Obrazek: dc8f786e4c01.jpg]
[Obrazek: 303fffa8bdae.jpg]
[Obrazek: 049031fa3caf.jpg]
[Obrazek: 07deda0ee8ad.jpg]
[Obrazek: 8b6d9767325f.jpg]
[Obrazek: a9b98b357f60.jpg]
[Obrazek: 90d4ee82f822.jpg]
[Obrazek: fb0ba0184332.jpg]
Odpowiedz
#15
Bardzo staranna robota. Szkoda, że nie działają zdjęcia w pełnej rozdzielczości. ALe i tak widać, że jest konkretnie: ]
[Obrazek: J8HtZWI.png]
Odpowiedz
#16
Może będzie lepiej? 
[Obrazek: 9f5bb163d795t.jpg]
[Obrazek: dc8f786e4c01t.jpg]
[Obrazek: 303fffa8bdaet.jpg]
[Obrazek: 049031fa3caft.jpg]
[Obrazek: 07deda0ee8adt.jpg]
[Obrazek: 8b6d9767325ft.jpg]
[Obrazek: a9b98b357f60t.jpg]
[Obrazek: 90d4ee82f822t.jpg]
[Obrazek: fb0ba0184332t.jpg]
Odpowiedz
#17
Ależ przyjemnie ogląda się Twoją pracę, pozazdrościć umiejętności.
Tak jak pisze qn, klejenie białego okrętu to musi być pewnie pełne skupienie i uwaga, żeby czegoś nie zapaskudzić.
Odpowiedz
#18
[Obrazek: 8a64b590e570t.jpg]
[Obrazek: 41deb7ce5a9bt.jpg]
[Obrazek: 93f1c1b36fc2t.jpg]
[Obrazek: e2d697569fe8t.jpg]
[Obrazek: 02c8371cde61t.jpg]
[Obrazek: 05e721d0c702t.jpg]
[Obrazek: 716142256556t.jpg]
Odpowiedz
#19
"Pokój kapitana jest umeblowany i ma mapę."

Sasha, hello! This is not a captain’s cabin, this is a conning room (wheelhouse, control cabin, rudder house) and a bridge. There were compass binnacle, machine telegraph, steering wheel and instruments. There was no furniture, except for the navigational table for cards in the stern of the conning room (wheelhouse). There were no chairs or tables. The watch officers and the captain kept watch while standing, rather than sitting. Such a rule has existed for hundreds of years. Because seated people suffer from pitching. Sometimes they put a chair for the captain or admiral, if they were elderly people.
You need to remove the furniture. Install the helm (steering wheel), binnacle, telephone pipes, machine telegraph. On the walls under the windows, add devices showing the speed of the mashine and the position of the rudder. Behind the deckhouse put a high card table.


Саша, привет! Это не капитанская рубка, это ходовая рубка и мостик. Здесь были нактоуз, машинный телеграф, штурвал и приборы. Мебели не было, кроме штурманского столика для карт в корме рубки. Стульев и столов не было. Вахтенные офицеры и капитан несли вахту стоя, а не сидели. Такое правило существует сотни лет. Потому что сидящие люди страдают от качки. Иногда ставили кресло или стул для капитана или адмирала, если они были пожилые люди. Вам надо удалить мебель. Установить штурвал, нактоуз, переговорные трубы, машинный телеграф. На стенах под окнами добавить приборы, показывающие обороты машин и положение руля. Сзади рубки поставить высокий стол для карт.

Sasha, cześć! To nie jest kabina kapitana, to conning room (sterówka - polski?) i most. Były tam compass betlejemskie, telegraf maszynowy, kierownica i instrumenty. Na rufie sterówki nie było mebli, oprócz stołu nawigacyjnego na karty. Nie było krzeseł ani stołów. Oficerowie wachtowi i kapitan czuwali, stojąc, a nie siedząc. Taka reguła istnieje od setek lat. Ponieważ ludzie siedzący cierpią na rzucanie. Czasami kładą krzesło dla kapitana lub admirała, jeśli są osobami starszymi. Musisz usunąć meble. Zamontować hełm, bęben, rury telefoniczne, telegraf maszyny. Na ścianach pod oknami dodaj urządzenia pokazujące prędkość samochodów i położenie kierownicy. Za pokładówką postaw wysoki stół na karty.

.jpg   1ea7b3.jpg (Rozmiar: 72.45 KB / Pobrań: 17)


.jpg   20161001_154813.jpg (Rozmiar: 262.45 KB / Pobrań: 18)


.jpg   1477658192foto_25.jpg (Rozmiar: 112.39 KB / Pobrań: 20)


.jpg   1111.jpg (Rozmiar: 192.59 KB / Pobrań: 16)


...

.jpg   01.jpg (Rozmiar: 74.66 KB / Pobrań: 14)

.jpg   e5c19baa0bce5381_large.jpg (Rozmiar: 190.27 KB / Pobrań: 15)
Odpowiedz
#20
(03-08-2019, 06:03)iutar napisał(a): "Pokój kapitana jest umeblowany i ma mapę."

Sasha, hello! This is not a captain’s cabin, this is a conning room (wheelhouse, control cabin, rudder house) and a bridge. There were compass binnacle, machine telegraph, steering wheel and instruments. There was no furniture, except for the navigational table for cards in the stern of the conning room (wheelhouse). There were no chairs or tables. The watch officers and the captain kept watch while standing, rather than sitting. Such a rule has existed for hundreds of years. Because seated people suffer from pitching. Sometimes they put a chair for the captain or admiral, if they were elderly people.
You need to remove the furniture. Install the helm (steering wheel), binnacle, telephone pipes, machine telegraph. On the walls under the windows, add devices showing the speed of the mashine and the position of the rudder. Behind the deckhouse put a high card table.


Саша, привет! Это не капитанская рубка, это ходовая рубка и мостик. Здесь были нактоуз, машинный телеграф, штурвал и приборы. Мебели не было, кроме штурманского столика для карт в корме рубки. Стульев и столов не было. Вахтенные офицеры и капитан несли вахту стоя, а не сидели. Такое правило существует сотни лет. Потому что сидящие люди страдают от качки. Иногда ставили кресло или стул для капитана или адмирала, если они были пожилые люди. Вам надо удалить мебель. Установить штурвал, нактоуз, переговорные трубы, машинный телеграф. На стенах под окнами добавить приборы, показывающие обороты машин и положение руля. Сзади рубки поставить высокий стол для карт.

Sasha, cześć! To nie jest kabina kapitana, to conning room (sterówka - polski?) i most. Były tam compass betlejemskie, telegraf maszynowy, kierownica i instrumenty. Na rufie sterówki nie było mebli, oprócz stołu nawigacyjnego na karty. Nie było krzeseł ani stołów. Oficerowie wachtowi i kapitan czuwali, stojąc, a nie siedząc. Taka reguła istnieje od setek lat. Ponieważ ludzie siedzący cierpią na rzucanie. Czasami kładą krzesło dla kapitana lub admirała, jeśli są osobami starszymi. Musisz usunąć meble. Zamontować hełm, bęben, rury telefoniczne, telegraf maszyny. Na ścianach pod oknami dodaj urządzenia pokazujące prędkość samochodów i położenie kierownicy. Za pokładówką postaw wysoki stół na karty.





...
compass betlejemskie, telegraf maszynowy, kierownica to jest 

[Obrazek: 93f1c1b36fc2t.jpg]

A stół jest zamknięty, w ogóle nie jest widoczny
Odpowiedz
#21
Hi Sasha! The lateral parts of the binnacle are adjustable anti-magnetic iron compensators. These details compensated for the magnetic field of the ship's hull. These details were made only of iron (Fe2and could not be of bronze color. Only black or green (starboard) or red (port). No bronze! Most often, anti-magnetic compensators were balls.

Саша, привет! Боковые детали у нактоуза - это регулируемые антимагнитные железные компенсаторы. Эти элементы компенсировали влияние паразитного магнитного поля корпуса корабля на картушку компаса. Эти детали делались только из железа (Fe2и не могли быть бронзового цвета. Они были только чёрные, или один компенсатор зелёный (правый борт), а другой - красный (левый борт). Никакой бронзы! Чаще всего антимагнитные компенсаторы были сделаны в виде шаров.


Sasha, cześć! Boczne części binnacle są regulowanymi przeciwmagnetycznymi kompensatorami żelaza. Elementy te kompensowały wpływ pasożytniczego pola magnetycznego kadłuba statku na kartę kompasu. Te detale zostały wykonane tylko z żelaza (Fe2) i nie mogły być brązowe. Były tylko czarne lub jeden kompensator jest zielony (po prawej stronie), a drugi jest czerwony (po prawej stronie). Bez brązu! Najczęściej kompensatory antymagnetyczne były wytwarzane w postaci kulek.



.jpg   001.jpg (Rozmiar: 129.06 KB / Pobrań: 16)


.jpg   5185929.jpg (Rozmiar: 204.08 KB / Pobrań: 17)


Саша, на этих фотографиях прототипа антимагнитные компенсаторы у нактоуза сделаны в виде шаров.
Sasha, na tych zdjęciach prototypowych kompensatorów antymagnetycznych w binnacle wykonane są w formie kulek.
Sasha, in these photos of the prototype anti-magnetic compensators at the binnacle are made in the form of balls.


.jpg   002.jpg (Rozmiar: 151.35 KB / Pobrań: 15)


.jpg   003.jpg (Rozmiar: 110.08 KB / Pobrań: 14)


.jpg   004.jpg (Rozmiar: 82.61 KB / Pobrań: 11)
Odpowiedz
#22
(03-08-2019, 06:40)iutar napisał(a): Hi Sasha! The lateral parts of the binnacle are adjustable anti-magnetic iron compensators. These details compensated for the magnetic field of the ship's hull. These details were made only of iron (Fe2and could not be of bronze color. Only black or green (starboard) or red (port). No bronze! Most often, anti-magnetic compensators were balls.

Саша, привет! Боковые детали у нактоуза - это регулируемые антимагнитные железные компенсаторы. Эти элементы компенсировали влияние паразитного магнитного поля корпуса корабля на картушку компаса. Эти детали делались только из железа (Fe2и не могли быть бронзового цвета. Они были только чёрные, или один компенсатор зелёный (правый борт), а другой - красный (левый борт). Никакой бронзы! Чаще всего антимагнитные компенсаторы были сделаны в виде шаров.


Sasha, cześć! Boczne części binnacle są regulowanymi przeciwmagnetycznymi kompensatorami żelaza. Elementy te kompensowały wpływ pasożytniczego pola magnetycznego kadłuba statku na kartę kompasu. Te detale zostały wykonane tylko z żelaza (Fe2) i nie mogły być brązowe. Były tylko czarne lub jeden kompensator jest zielony (po prawej stronie), a drugi jest czerwony (po prawej stronie). Bez brązu! Najczęściej kompensatory antymagnetyczne były wytwarzane w postaci kulek.


Nigdy o tym nie myślałem, ale wprowadzę poprawki do compasses, dzięki za pomoc informację 

[Obrazek: 81c1b4c03434t.jpg]
Odpowiedz
#23
Bardzo ładnie wykonywany model.
Precyzja, czystość, dokładność klejenia.
Powodzenia do końca!
Według mnie wszystko jest w modelu OK!
Pozdrawiam Wszystkich

Winek (WiesławK)
Odpowiedz
#24
Te detale!!! Cudo!
Zakończone: PaK 40 T-20+ZIS-3 Monitor ORP "Wilno" TK-3
W budowie: USS England
Odpowiedz
#25
Pracuję po wakacjach, instaluję maszty, dekorację, drabinę od dziobu do nadbudówki rufowej, cicho wyciągam takielunek.  Do kompasów dodano balansery, czarne kulki.  Reflektory zmontowano, zainstalowano i uruchomiono, zaczynając od małych kalibrów, aż do 37 mm Hotchkins.

 Przechodzę ...
[Obrazek: 6de1564cc496t.jpg]
[Obrazek: 8118f1653750t.jpg]
[Obrazek: 9b0ad0060ae6t.jpg]
[Obrazek: f4745a9c311dt.jpg]
[Obrazek: b62796706595t.jpg]
[Obrazek: 3785de346424t.jpg]
[Obrazek: 951ad3ebc5f4t.jpg]
[Obrazek: 110f8dc51774t.jpg]
[Obrazek: f748dcd6e08ct.jpg]
Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  [WKM2] Krążownik pancernopokładowy ROSSIJA Japończyk 154 40,803 11-02-2019, 10:01
Ostatni post: Lesio73
  Holenderski lekki krążownik Hr. Ms. De Ruyter II, 1:250, Scaldis Model Sven 7 2,554 06-04-2018, 09:54
Ostatni post: Sven
  [R] Japoński lekki krążownik IJN Sendai GPM 1:200 szebi 43 13,741 04-07-2017, 05:18
Ostatni post: seb545
  [R] Szwedzki krążownik Göta Lejon 1:400 JSC swicaa 9 3,081 12-01-2017, 06:58
Ostatni post: MiSza
  [WKM2] Lekki krążownik Giuseppe Garibaldi [Modelik 1:200] Sprudin 9 3,363 24-01-2016, 12:43
Ostatni post: fotogrimes
  [R] lEKKI KRĄŻOWNIK HMS Caroline 1914 Darecki IV 16 7,827 19-12-2015, 05:52
Ostatni post: Lukee
  [WKM] Krążownik Nurnberg z Małego Modelarza 1:200 kokosz 16 4,295 21-04-2014, 01:49
Ostatni post: kokosz
  [Videorelacja] Link do odc. 9 na stronie 5. Ciężki krążownik ZARA 1:200 WAK dweler 50 10,746 29-06-2013, 10:36
Ostatni post: buniodawid1
  KRĄŻOWNIK PRZECIWLOTNICZY " SIRIUS" 1:400 Antonio 23 4,978 13-04-2013, 03:09
Ostatni post: Antonio
  IV Konkurs Pancerny - Orlik / Komatsu G-40 (Cotlet Ironworks Corp.) cotlet 49 13,411 18-02-2013, 06:12
Ostatni post: cotlet

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości