Forum używa ciasteczek
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Coś nowego w naszym modelarskim świecie :)
#1
Star 
Długo kiełkowała taka myśl w mojej głowie, żeby powiększyć możliwości naszego forum a także otworzyć się na inne rodzaje modelarstwa. 
Od wielu lat a w szczególności od wielu miesięcy mozolnie pracowałem nad czymś nowym i czymś co raczej nie było w naszym świecie. 
Jako że jestem inżynierem oprogramowania postanowiłem w wolnym czasie utworzyć serwis modelarski dla wszystkich modelarzy.
Na razie jest to minimum jakie udało mi się utworzyć (skonfigurować samemu) ale myślę, że z czasem będzie tego więcej. 

Zapraszam więc na https://modelworld.pl/

Heart Heart Heart Heart Heart Heart Heart Heart

Można się rejestrować, ale jeszcze na chwilę wymaga mojego klieknięcia więc trzeba chwilę cierpliwości.
Odpowiedz
#2
Twoje inicjatywy chwali się ale ja chcę się odnieść do pierwszej strony naszego forum. Szkoda że nie ma już zdjęć modeli tygodnia. Kiedyś plakat Babaryby a teraz Cuszima 1905 widnieją bardzo długo i choć popieram projekt grupowy Cuszimy, to po początkowym entuzjazmie jakoś jego realizacja przygasła. Dlatego może by zastąpić albo dołożyć kilka obrazków z innych dziedzin które zmieniały by się (przeskakiwały) co kilkanaście sekund, bo nasze forum to nie tylko temat morski. 
Niech taka myśl albo coś jeszcze innego w Twojej głowie też zakiełkuje. Rolleyes
Odpowiedz
#3