01-10-2009, 10:40
Rafi powiedz które elementy szpachlowałeś, bo nie mogę sie dopatrzeć.
[Relacja] Macchi C.205V Veltro KA_1/2009
|
01-10-2009, 10:40
Rafi powiedz które elementy szpachlowałeś, bo nie mogę sie dopatrzeć.
11-10-2009, 07:09
SUPER!!!!
12-10-2009, 08:41
Cytat:Rafi powiedz które elementy szpachlowałeś, bo nie mogę się dopatrzeć. W sumie to o to chodziło :wink: Praktycznie cały kadłub jest pokryty cieniutką warstewką SG i raz polakierowany. Jak wyjdzie dalej zobaczymy, ale to dopiero pewnie w listopadzie, bo w czasie przeprowadzki uszkodziłem garb za kabiną pilota i muszę kupić nowy egzemplarz, a na dodatek nie wiem czy uda mi się reanimować ten kadłub, więc może się zabawa zacząć od nowa :neutral: :wink: Będzie, co ma być! Dzięki za pozytywne opinie - postaram się, aby po wznowieniu prac relacja była w miarę regularnie aktualizowana.
17-11-2009, 11:47
Witam!
Opcja szukaj została użyta i wracam z fotkami z klejenia :mrgreen: Dziobałem już z doskoku od jakiegoś czasu szkielety wszelakie, więc wydziergałem ten do nosa i skrzydeł Veltro. Dokleiłem też nowy garb, bo stary uległ zniszczeniu podczas przeprowadzki Poszło jednak w miarę bezboleśnie. Garb za kabiną jest wstępnie wyszlifowany, ale czeka na ostateczny retusz, bo gdzieś farbkę posiałem, a nowo wymieszana jedynie do krawędzi jako tako się nadaje. Skrzydło pasuje idealnie do kadłuba, a część 24 ma krawędzie nieco wyżej niż poprzedni segment (tak, jak w instrukcji - na początku myślałem, że albo ja coś skopałem, albo, o zgrozo, pojawił się BŁĄD ;-)), więc wszystko na razie jest pod kontrolą - do przejścia skrzydło-kadłub. Całość wygląda na dziś tak: Jeśli są jakieś pytania, to pytajcie Pozdrawiam! PS. Przepraszam za zdjęcia, ale do pracy jadę jak się rozwidnia, a wracam jak jest już ciemno, więc na razie wszystkie z fleszem i kolory na ostatnich 3 zdjęciach są mocno nieteges. Może w weekend coś się na to poradzi ;-)
17-11-2009, 11:58
Fajnie Rafale, że znowu nadajesz z Italii.
Modelik wychodzi Ci bardzo ładnie! A w temacie zdjęć: nie ma tragedii, a zamiast flesza użyj statywu :wink:
"Duma mnie rozpiera jak groch jelita frontowego oficera"
16-12-2009, 12:04
Witam!
Od mojego ostatniego wpisu minęło już trochę czasu, ale w sumie to tylko zakończyłem najgorszy i najgorzej wykonany (chyba? :-[ ) element tego modelu - przejście skrzydło-kadłub. Wyszło to fatalnie i w sumie to model już zaczął krążyć w okolicach kosza na śmieci, ale Żona mi się zbuntowała, więc jest kolejna odsłona, którą zawdzięczacie Małgosi Tak mi to wyszło: Ohydnie, nie? Jak przyklejałem wnętrze luku podwozia głównego (cz. 27), to jeszcze wszystko było ok. Cuda wyszły przy oklejaniu tego luku poszyciem zewnętrznym (cz.28). Nic za cholerę mi się nie chciało zgrać i takie są efekty (np. piękna szpara na spodzie - specjalnie jeszcze nie łatana, żebyście zobaczyli moją mizerię wykonania). Za cienki w uszach jestem na tak ostro spasowane projekty - nie ma tej mocy w łapkach, co ją mają wymiatacze na forum. Można i można trochę nadgonić ciężką pracą warsztat, ale talentu się nie da wyrobić niestety Model zostanie oczywiście dokończony, bo Małżonka czuwa ;D Pozdrawiam i do następnego wpisu! PS: W tym tygodniu już na bank będę na Działdowskiej - grypsko mnie męczyło przez ostatnie 3 tygodnie. --
16-12-2009, 11:13
Tobie wyszło bardzo dobrze. W moim makaronie musiałem nieźle się na przycinać żeby jako tako to wyglądało a u Ciebie jest elegancja
W toku:
T-34/85 , Mack Superliner Gotowe: B5N2 Kate Mig-17 PWS-A , Lublin R-XIII D , AH-64 Apache , Po-2 , Ki-61 Hien , Potez XXV A2 , Ford T https://modelarzeolsztyn.pl/
16-12-2009, 12:29
Ładnie.Czysto i równo.
Tylko te fotki... Dlaczego takie lodowato fioletowe...? ??? Może to wina tła ; może lepsze będzie chociażby białe...? :
Pozdrawiam wszystkich!
16-12-2009, 03:05
No nie tragizuj - całkiem nieźle, a nawet powiem, że bardzo dobrze. Ten element to naprawdę karkołomna sprawa - sam się na tym nieźle przejechałem. Zalepisz szpary i będzie ładnie.
Czekam na kolejne odsłony. Pozdrawiam.
16-12-2009, 09:45
Zgadzam sie z przedmówcami-przejście kadłub-skrzydło wyszło bardzo dobrze,to bardzo trudny element i świetnie sobie poradziłeś ;D Oby tak dalej! ;D
Cytat cyni cłowieka ocytanym :-P
16-12-2009, 11:02
Nie narzekaj, nie jeden chciałby tak kleić (w tym ja ;D). Nie jest źle .
W budowie: MQ-1 Predator C-130E Hurricane Staghound
Skończone BV138 Heermann M16MGMC Karaś Spit IXc Tiger Moth
17-12-2009, 11:02
Nie jest najgorzej 8) .
Pocieszaj się tym że mogło wyjść o wiele gorzej :-\
23-09-2010, 07:43
Cześć!
Tak sobie ostatnio popatrzyłem, że czas trochę te relacje uaktualnić, bo wstyd będzie, że rok minął od ostatniego wpisu. Polegał on generalnie na szlifowaniu, szlifowaniu, szlifowaniu... i jeszcze troszkę szlifu. A tu znowu coś nie bardzo i papierek znów w dłoń... ;-) W końcu wyprowadziłem jako tako górę kadłuba, ale dół dalej wymaga pracy - zwracam uwagę na zdjęcie 3 i 4. Teraz to już powoli z górki będzie, mam nadzieję, że szybciej niż rok... Szału nie ma, bo nie umiem mieszać temper pod lakier, mimo wielu usilnych prób, ale przynajmniej uzyskałem w miarę gładką powierzchnię, więc jak się oko przymknie, to z odległości metra nawet może być ;-) Pozdrawiam!
23-09-2010, 08:47
Modelik jest spoko. Przytargaj go jutro na QWKAKa to se lepiej "polukam".
02-10-2010, 05:05
Witam!
Ostatnio, przez remonty i duże korki w mojej okolicy, strasznie mi nie po drodze na Działdowską, ale postaram się stawić za 2-3 tygodnie. Zapewniam Cię zetpt, że nie ma nic ciekawego do oglądania :oops: Dziś kilka zdjęć zakończonego ogona. Wyszedł całkiem nieźle oprócz owiewek statecznika poziomego. Za bardzo je pocieniłem i ciężko je było ładnie ułożyć - sugeruję liznąć papierem ściernym tylko krawędzie, a nie całą część, jak ja. Chłodnica - uwag brak. Fajnie się sklejało :-) Tradycyjnie widok całości - coraz bliżej do końca. Pozdrawiam!
02-10-2010, 09:54
To, co widzę, bardzo mi się podoba. Jest zdecydowanie lepiej niż u mnie! :milbravo:
Czekam niecierpliwie na kolejne odsłony relacji. Pozdrawiam.
02-10-2010, 10:17
Oj, popatrzyłbym i ja, ale się boję, że mnie przepędzicie: ja... tylko denaturat..., więc zapach pod niebiosa będzie i, jeżeli ktoś z towarzystwa palący jest, to realne wybuchu niebezpieczeństwo zachodzi, więc nic z tego chyba nie będzie! Poza tym dziadowski frajdolarz ze mnie, więc może chociaż gdzieś tam w kątku, z daleka...
Opracowań włoskich samolotów za dużo nie ma, więc relacja ciekawoską trąci. A, że, jak widzę wykonanie na wysokim poziomie, to i z przyjemnością podglądnę. Komentarze dziadowskiego frajdolarza zbędne są, więc taktownie zamilczę, tylko podpatrywać będę natarczywie i czytać posty (tak bowiem, zdaje się nazywacie Wasze wpisy?). I na pewno czegoś nauczę się z tej relacji. Pozdrawiam Wykonawcę i zgromadzone na widowni Szacowne Grono Zacnych Kartoniarzy - - ZbiG -
" Lenistwo jest rękojmią zdrowia "
02-10-2010, 10:24
ZbiG - długo jeszcze będziesz tak pieprzył , może wystarczy już tych wtrętów o dziadostwie i frajdolarstwie , lenistwo już Ci przeszło , czy wyrabiasz normę na 1000 postów w rok ?
Przepraszam Rafał .
Witam.
Ten model jest po prostu trzymać. Budowa kontroli próbek. Chcę zapytać, gdy budowa będzie nadal? Tymczasem muszę powiedzieć, że robisz ładny model. [mod]Kolega chyba obcojęzyczny jest?.Radzę normalnie po angielsku pisać bo to tłumaczenie w translatorze do niczego jest.Can you speak English?. Do not use the net translator becouse you can be misunderstood.It will be better if you write in English.[/mod]
18-03-2011, 02:54
Rafał pobudka.
18-03-2011, 10:18
Nie budzić przed wiosną - zzz :mrgreen: Wiem, że się lenię, ale bez sensu wklejać zrobioną owiewkę i tych kilka rur wydechowych. Na razie to go lepię tak z doskoku, ale projekt nie umarł i będzie kontynuowany Palce wprawiam na kartonie z trocin.
19-03-2011, 11:12
Cytat:Palce wprawiam na kartonie z trocin.No właśnie zauważyłem.
13-07-2011, 11:04
Witam!
Wreszcie trzeba wstać ;D Nie ma lekko - co zacząłem, to skończę ;-) W tym odcinku tego przydługiego tasiemca owiewka kabiny, wydech i detale przodu kadłuba. Niby nie wiele tego, a tyle czasu zeszło nad nimi... Na pierwszej fotce widać starania uzyskania efektu przepalonego metalu - wyszło jako tako. Rury jest dość ciężko ustawić idealnie jedna za drugą w równych odstępach. Miałem z tym trochę problemów, co widać na zdjęciu nr.4. Reszta pasowała bardzo ładnie. Owiewka jak zwykle klejona na taśmę dwustronnie klejącą - uwag brak. Celownik sklejałem parę ładnych miesięcy temu, ale pamiętam, że trzeba było go przykleić wyżej niż jest to w instrukcji. Wykończenie spodu kadłuba - sam miód do sklejania. Pasuje wszystko idealnie Jakbym jeszcze ten retusz chociaż trochę lepiej opanował... Na dziś tyle - elementów zostało już całkiem mało, więc myślę że do końca roku galeria końcowa zostanie zamieszczona Pozdrawiam!
13-07-2011, 11:24
W końcu.... coś się dzieje jak zacząłeś jego budowę i ja również go budowałem mój już dawno zdążył się zakużyć na półce wraz z innymi modelami... będzie robota na przyszłość trzeba kilka oddać w rence małego siostrzeńca i z chęcią go zbuduję i inne jeszcze raz hehe. :mrgreen:
W budowie: ..... ..... ....
[b]Zbudowane Roweromaniak : https://www.youtube.com/watch?v=jKyWii8RxqA[/b]
26-07-2011, 09:32
Witam!
Dzieje się, dzieje. Jak tak dalej pójdzie, to niedługo seb545 zobaczysz galerię końcową :wink: Lepiej późno, niż wcale :oops: Tym czasem samolot ma już podwozie. Polecam nawiercić otwory pod przewody hydrauliki - ja tego nie zrobiłem i było trochę bluzgów przy klejeniu tego ustrojstwa, ale wyszło nieźle. Kółko ogonowe - uwag brak. Pozdrawiam! -- |
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|