19-10-2009, 02:14
Fajny modelik. Gratuluję :milbravo:
[Galeria końcowa] Macchi C.205V Veltro KA
|
19-10-2009, 02:14
Fajny modelik. Gratuluję :milbravo:
19-10-2009, 05:07
Cytat:Co teraz trafi na warsztat :?: mile: Njchętniej jakieś Zero albo Hellcat. Więc prosze o pomoc. Może ktos chce sie wymienić na MI-24
19-10-2009, 07:32
Gratuluję, fajnie Ci wyszedł! Pomysł na następną relację też super
na macie: projekt X
22-10-2009, 10:05
Nie żebym był przekorny ale nie mogę się zgodzić z opiniami kolegów, że model jest bardzo ładny. Pierwsza i największa usterka jaka się rzuca w oczy to wiatrochron nie dopasowany do kadłuba. Takiej szczeliny to tam być nie powinno. :neutral:
Mam też zastrzeżenia co do wykonania części nosa, robi wrażenie wykonanej na chybcika. Generalnie po ostatnich Twoich modelach ten robi wrażenie jak byś poszedł z jakością w dół. Nie wiem czym to tłumaczyć. Nie sklejałem nowych modeli Hala i mogę opierać się tylko na rezultatach pracy innych kolegów.
22-10-2009, 10:20
Piterski, kilka postów wyżej jest dyskusja o tej szczelinie.
na macie: projekt X
22-10-2009, 10:32
Robercie, gratulacje ukończenia modelu, model wyszedł Ci sympatycznie, mimo pewnych uwag.
Choć jak już Piterski zauważył, będziesz wiedział na co zwracać uwagę przy poprawie jakości klejenia Cytat:...latanie z otwartą kabiną było wówczas bardziej męskie i honorowe ...O ile się nie mylę, to samolot ten, ze względów ekonomicznych (wojna) bazował na konstrukcji Bf109 i wiele podzespołów było "wspólnych". Owiewka kabiny pilota, wykonana była wg projektu z pracowni Messerschmitt'a, a to znaczy odchylana na bok a nie do tyłu. Taki sposób otwierania jej, uniemożliwiał "latanie z otwartą owiewką". Domyślam się, że to wpływ filmu "1941" ?
"Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat i ludzka głupota. Co do tej pierwszej są jednak pewne wątpliwości."
Albert Einstein
22-10-2009, 10:38
Cytat:[...] Owiewka kabiny pilota, wykonana była wg projektu z pracowni Messerschmitt'a, a to znaczy odchylana na bok a nie do tyłu. Taki sposób otwierania jej, uniemożliwiał "latanie z otwartą owiewką".[...] To jest część zwana limuzyną
22-10-2009, 05:25
Piterski, jesteś niezawodny - zawsze się do czegoś przy...czepisz ;-) Pozdrawiam!
PS: będziesz w Lublinie w weekend ?
na macie: projekt X
22-10-2009, 08:57
Dziękuje za słowa otuchy ale i za wskazanie "drogi do doskonałości"
Piterski ma racje, te elementy mogły by byc lepiej wykonane. No cóż może troszkę sie pośpieszyłem z galerią końcową. Powinienem kupić Patex i cienką folię na oszklenie, na pewno było by lepiej. Z utęsknieniem czekam aż dalej pociągną swoje relacje koledzy Rafał Ż i Pioteq Pozdrawiam
22-10-2009, 11:20
Cytat:Z utęsknieniem czekam aż dalej pociągną swoje relacje koledzy Rafał Ż i Pioteq Postaram się, żebyś za długo nie czekał, ale myślę że z kolejnego zaczętego modelu też będziesz zadowolony :wink: :mrgreen: Jak już będę miał kabinę, to coś wstawię.
23-10-2009, 09:11
Ja też postaram się wkrótce coś pokazać mile:
23-10-2009, 11:40
Cytat:Piterski, jesteś niezawodny - zawsze się do czegoś przy...czepisz ;-) Pozdrawiam!No mam nadzieję, że nie jak rzep psiego ogona. :razz: Do Lublina niestety nie przyjadę, tak zwane trudności materialne się przyplątały niestety. ad: Cytat:Njchętniej jakieś Zero albo Hellcat.Robercie oba tematy są bardzo zacne i każdy chętnie pooglądam. Mojego czepialstwa nie bierz zbytnio do siebie. Pewne elementy mocno podkreśliło Ci te żółte oświetlenie. Oglądałem później jeszcze pozostałe zdjęcia i generalnie doszedłem do wniosku, że światło też robi swoje. Tej szczeliny się przyczepiłem bo miałem podobny kłopot i ona się akurat w oczy rzuca.
25-10-2009, 10:59
Postaram sie pozalewać i wyretuszować co sie da. A zdjęcia zamieszczę jak bedzie w końcu słoneczny dzień.
|
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|