Forum używa ciasteczek
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mitsubishi A6M2 "Zero" Mały Modelarz 12/2000
#1
Witam wszystkich bardzo serdecznie!

Jest to mój pierwszy temat na tym forum, jak również pierwszy post na forach tego typu. Mam 20 lat i mam na imię Wojtek. W wieku około 13 lat "skleiłem" Mi-2 z MM 6/97 oraz Hawker "Tempest" również MM 9/97, więc śmiało można powiedzieć, że jestem początkujący Wink

Przedstawię Wam relację z budowy Mitsubishi A6M2 "Zero" MM 12/2000, którą dzisiaj rozpocząłem. Bardzo proszę o Waszą opinię Wink


Zastanawiałem się, czy zrezygnować z budowy wnętrza kabiny i oszklenia, i pójść na łatwiznę, ale stwierdziłem, że w ten sposób nie będę nabierał doświadczenia, dlatego zdecydowałem się je wykonać, mam zamiar również wykonać silnik. Nad podwoziem jeszcze się zastanowię. Dziś podkleiłem tylko arkusze 1 i 2 na tekturę o grubości 1mm. Czekam na przesyłkę z nożykiem AK-3 Olfy, którą mam nadzieję, dostanę jutro Wink wtedy zacznę budowę kabiny pilota oraz jej wnętrza. Zdjęcia z dzisiejszej pracy zamieszczam poniżej. Pozdrawiam!

[Obrazek: 01.jpg] [Obrazek: 02.jpg] [Obrazek: 03.jpg]
Odpowiedz
#2
Powodzenia w budowie. Pamiętaj, że cnotą jest dokładność, a niekoniecznie szybkość. Sklejałem Tempesta, i bardzo miło wspominam. Czekam na relację, może też kiedyś wezmę się za "0".
Odpowiedz
#3