09-02-2013, 11:23
Kadłub połączony ze skrzydłami. Wklejona kratownica - łączenia wykonałem na szybkiej żywicy. To o wiele pewniejsze w tak ważnych miejscach niż SG. Kabi praktycznie już wyposażona.
[R] Piper L-4H "Cub" Kartonowa Kolekcja 1-2/2011
|
||||||||||||||||
09-02-2013, 11:23
Kadłub połączony ze skrzydłami. Wklejona kratownica - łączenia wykonałem na szybkiej żywicy. To o wiele pewniejsze w tak ważnych miejscach niż SG. Kabi praktycznie już wyposażona.
09-02-2013, 11:36
Nadaremnie długo szukałem w umyśle jakichś wyrazów zachwytu.
REWELACJA.
09-02-2013, 11:46
Witam.
No nareszcie coś widzę, a nie tylko nos niedźwiedzia chociaż dzięki niemu teoretycznie już to widziałem. Ale w tej jakości to całkowicie zmienia optykę całości. Po pierwsze primo: wracaj do zdrowia Po drugie primo: wymiatasz niemiłosiernie Po trzecie primo: nie czuj się bezpieczny, ja skończyłem już RWD i zabieram sie do roboty tak samo zresztą jak Tomek Po czwarte primo: Rato Marczak byłby zadowolony do czego się przydały jego foty. Pozdrawiam. Paweł O.
10-02-2013, 09:57
Kto by pomyślał, że w kabinie Pipera jest tak tłoczno hock: hock: :mrgreen: :mrgreen:
Jestem pod wrażeniem! Super to wygląda, aż ręce świerzbią. Dzięki za zmotywowanie do powrotu do projetku! Już nie długo ....
Walka z drobnicą:
Prototyp cylindra silnika - zostanie użyty jako kopyto do odlewów: Mocowania zastrzałów w skrzydle (jeszcze przed malowaniem: Elementy mocujące podwozie i zastrzały w kadłubie:
12-03-2013, 05:04
Mógłbyś napisać parę słów na temat technologii wykonania prototypu cylindra?
13-03-2013, 10:36
Hej.
Projekt w inscape. Wydruk na standardowym papierze biurowym. Przed wycięciem papier wzmocniony SG. Kolejne segmenty klejone tym samym klejem. Dystanse to też papier _SG. Ilość żeberek zgodnie ze słuszną radą Pawła O zmniejszona o połowę. Inaczej nie było by ich widać gołym okiem. Na koniec wszytko raz jeszcze zabezpieczone SG.
14-03-2013, 01:32
Kabina pierwsza klasa . Te słuchawki tak zostawisz czy tymczasowo, bo nie wiem ile tam przestrzeni do dachu jest po jego przyklejeniu. Zastanawiam się czy wtedy było by możliwe ich ściągnie z tych rurek kratownicy... ?
14-03-2013, 10:25
Słuchawki raczej są już na docelowych miejscach. Oryginalnie nie byłoby problemu zdjąć je z kratownicy. W modelu pewnie nieco trudniej
Zerknij na zdjęcie poniżej:
14-03-2013, 11:52
Zwróć Łukasz uwagę, że w oryginale poprzeczna część kratownicy jest zamocowana w połowie wysokości profilu skrzydła, do niej jest przyspawany pionowy krótki element który podtrzymuje sufit. U Ciebie w modelu ta część jest przyklejona do górnej powierzchni profilu, więc z tymi słuchawkami może być problem (nie znam konstrukcji modelu, więc mogę się mylić i porównuję na podstawie zdjęć z Twojej relacji). W razie czego przeniesiesz gdzieś słuchawki, chociaż w tym miejscu wyglądają ekstra.
Ogólnie świetny model i uwielbiam zaglądać do tej relacji za każdym razem kiedy ją aktualizujesz.
"Buduję miniaturowe 'repliki' samolotów, a nie kartonowe modele"
Spitfire mk.Vb Spitfire mk.Vc Spitfire mk.XVIe PZL P.11c JU-88D-1 B-239 P-40E Jak-1b P-47D-11 Spitfire LF.IX Spitfire mk.Ia Piotr Rowiński
15-03-2013, 08:23
Cześć.
Z profilem i poprzeczką masz rację. Są zdjęcia na których tak to wygląda. Na zdjęciach które mam z Muzeum Lotnictwa wygląda jaby zamocowana była w górnej krawędzi: Nie mniej jednak słuchawki wiszą na innym elemencie, gdzie oryginalnie mogły w prawdziwym samolocie być z niego zdejmowane. (rurka biegnąca od poprzeczki do jażma mocującego drewniane główne dżwigary) Nie wiem czy udało by się to teraz w modelu. W każdym razie pomiędzy nimi a górnym oszkleniem jest jeszcze miejsce w modelu które może sprawiać że da się je zdjąć. Fajnie że się podoba.
24-04-2013, 09:20
Na dobranoc:
Piper już na kołach (na razie na sucho). Gdzieniegdzie retusz do poprawki. Powstał stelaż mocowania silnika.
Korygowałeś napis na deklach kół żywicznych, czy trafiła Ci się poprawiona wersja. Moja ma "CUP" :ble:.
Trochę szkoda tej luki między folią a skrzydłami od góry. Niuans
13-05-2013, 09:00
Tomasz - moja też miała CUP . Stanęło wiec na papierowych deklach.
Stan na dzisiaj. Tył zakończony.
13-05-2013, 09:12
Qde jak prawdziwy, toś pokozoł !!!!
Bukle rewelacji Tomek będzie zadowolony że je wychaczył, wolframki też spoko Ja się natomiast bardzo grzecznie pytam a gdzie są sznurówki przy osłonach amortyzatorów ???? Tak juz na poważnie teraz tylko wisienka i otwieramy szampana
08-06-2013, 09:39
08-06-2013, 11:46
Niesamowity model. Nagrody wcale nie dziwią. Dziwiłby ich brak przy takim kunszcie modelarskim. Podziwiam i gratuluję.
:milbravo: :milbravo: :milbravo:
08-06-2013, 11:55
Wspaniały. Niepozorny niewielki samolocik, a tyle precyzyjnej pracy pokazałeś przy budowie. Tyle własnych detali. Gratulacje!
09-06-2013, 12:40
Gratulacje!
Samolot jest paskudny, niestety. Ale model, odwzorowanie szczegółów, i generalnie całokształt wykonania, PIERWSZA KLASA. Świetna robota. :milbravo: :milbravo: :milbravo:
na macie: coś tam się klei....
Ostatnio Sklejone: Tomahawk IIb Bell AH-1F, Tornado GR.1, Mustang III, Hawker Hurricane A6M2 Zero, F-117 Nighthawk F-15C Eagle, Spitfire Vb Trop, Messerschmitt BF-109 E-4, PzKpfw VI Tiger I, F-16 52+,
10-06-2013, 08:51
Brawo! Model jest niesamowity!
Dziękuję także za relacje - uczta dla oczu. Gratuluję!!
"Duma mnie rozpiera jak groch jelita frontowego oficera"
10-06-2013, 11:27
Miałem okazję oglądać na żywo w Krakowie, jeszcze raz gratuluję
11-06-2013, 06:20
Wspaniała praca, gratuluję.
20-06-2013, 07:10
Ja jak zwykle ostatnio spóźniony.... :oops: :oops: :oops:
Łukasz, Super-duper! Rewelacyjnie model się prezentuje! Sama przyjemność oglądać takie cacka. Dzięki za świetną relację, za prowadzenie za rączkę, za wspólne rozgryzanie tematu, za pomoc w budowie (a było tego trochę), itd. Trochę głupio, że razem z Pawłem oklapliśmy, ale po części jesteś sam temu winien - motywacja spada jak się widzi powstawanie takiego modelu jak Twój. Nie bój nic skończymy swoje Cuby trochę tylko to może zabrać czasu. Może będę miał okazję zobaczyć na żywo!
| ||||||||||||||||
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|