Cześć
Chciałbym zaprezentować Wam Stara 20 W14 ze zubożoną kabiną N23 z 1953 roku.
Prace nad modelem rozpocząłem w deszczowe dni Lipca i Sierpnia 2011r. Wtedy powstała rama z zawieszeniem i koła, na których się zraziłem i model powędrował do szafy. Felgi okazały się za małe w stosunku do opon i trzeba było nadstawiać kolorem brakujące odległości.
W raz z nadejściem nowego roku postanowiłem spróbować jeszcze raz. Tym razem zabrałem się za kiper oraz konsolę koła zapasowego. Te elementy okazały się bardzo dobrze opracowane, a części wzajemnie do siebie pasowały, więc prace szybko szły do przodu, a i przyjemność była olbrzymia
W między czasie trwały poszukiwania literatury do tego samochodu ponieważ standardowe opracowanie nie zadawalało mnie.
Chciałbym zaprezentować Wam Stara 20 W14 ze zubożoną kabiną N23 z 1953 roku.
Prace nad modelem rozpocząłem w deszczowe dni Lipca i Sierpnia 2011r. Wtedy powstała rama z zawieszeniem i koła, na których się zraziłem i model powędrował do szafy. Felgi okazały się za małe w stosunku do opon i trzeba było nadstawiać kolorem brakujące odległości.
W raz z nadejściem nowego roku postanowiłem spróbować jeszcze raz. Tym razem zabrałem się za kiper oraz konsolę koła zapasowego. Te elementy okazały się bardzo dobrze opracowane, a części wzajemnie do siebie pasowały, więc prace szybko szły do przodu, a i przyjemność była olbrzymia
W między czasie trwały poszukiwania literatury do tego samochodu ponieważ standardowe opracowanie nie zadawalało mnie.
http://www.bielskiesyreny.pl - strona o motoryzacji okresu PRL
K.M. "Ikar" Bielsko-Biała
K.M. "Ikar" Bielsko-Biała