Liczba postów: 279
Liczba wątków: 14
Dołączył: 09 2007
14-02-2012, 10:08
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 15-02-2012, 11:01 przez zetpt.)
(14-02-2012, 09:26)Passer Montanus link napisał(a):Zielony przecież napisałem wyraźnie w drugim swoim wpisie w tym temacie , że jak nie ma dokładnych zdjęć ,a nie ma - to ta dyskusja jest bezprzedmiotowa . Trzeba czytać ze zrozumieniem co jest napisane . I dobra rada jak się chcesz udzielać w takich tematach to pokazuj zdjęcia ,a nie barwne plansze ,które bardzo często zawierają po prostu własne wizje grafików .
Pytanie Pytanie.
kto Kto powinien czytać ze zrozumieniem, a nie z uprzedzeniem :mrgreen: ponieważ
cewa Ceva zadał takie
tytanie pytanie
(12-02-2012, 08:04)ceva link napisał(a):Dziwne nie sądziłem, że dwa różne egzemplarze P-40 mogą mieć identyczny układ plam kamuflażu na skrzydłach, statecznikach i części kadłuba.
Trochę mi to zalatuje pójściem na łatwiznę.
Już gdzieś taką łatwiznę widziałem.
które wywołało tak ciekawą dyskusję. :mrgreen: :mrgreen:
Pozdrawiam.
Liczba postów: 1,091
Liczba wątków: 10
Dołączył: 08 2008
Liczba postów: 385
Liczba wątków: 11
Dołączył: 05 2007
Ciekawe zdjęcie,proszę zobaczcie jak wyglądały łopaty śmigła od strony pilota .Zdaję się ze farba ze śmigieł została wypiaskowana/zdarta na końcach łopat.
Pozdrawiam Tomasz.
Liczba postów: 1,091
Liczba wątków: 10
Dołączył: 08 2008
15-02-2012, 11:17
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 16-02-2012, 12:23 przez Passer Montanus.)
Tak pokazuję te zdjęcia w oczekiwaniu na zdjęcia ze sklejania M/S " Ziemia Szczecińska " :mrgreen: Widać , że opływka przejścia skrzydło - kadłub zasłaniała litery kodowe , godła na skrzydłach wyglądają jako jednokolorowe , no sporo ciekawych rzeczy widać . Muszę poszperać co to za pojazd zabezpieczenia technicznego podnosi to samolocisko ?
Tu kolejne zdjęcie ,gdzie wyraźnie widać że kolor kamuflażu zachodzi na godło na boku kadłuba
http://www.iwm.org.uk/collections/item/object/205208930 .Oczywiście są to samoloty o innych oznaczeniach kodowych niż te w modelu z wyd. AH ,ale wydaje mi się , że może warto sobie takie subtelności zobaczyć .
Liczba postów: 1,091
Liczba wątków: 10
Dołączył: 08 2008
Przypadkiem znalazłem taki oto linkuś dla miłośników innych malowań P-40
http://lend-lease.airforce.ru/english/ar.../index.htm
Liczba postów: 2,110
Liczba wątków: 135
Dołączył: 01 2008
Bio: QWKAK-Warszawa.
PM marzy,PM ma :-D.
Powoli się klei.
Kościół winien być oddzielony od państwa, nie wolno mu zajmować się kształceniem młodzieży. Naród winien być panem własnego losu i jego prawa powinny być nadrzędne wobec praw Kościoła. Żadna religia nie może im przeczyć, odwołując się do prawa boskiego, przeciwnie, każda religia powinna być posłuszna prawom ustanowionym przez naród.
Tadeusz Kościuszko (1746?1817) generał, bohater Stanów Zjednoczonych
Liczba postów: 398
Liczba wątków: 19
Dołączył: 05 2010
(14-02-2012, 08:18)SZKUTNIK link napisał(a):Za moich młodych czasów człowiek podniecał się prawdziwymi wdziękami sexownych kobiet, a nie kolorystyką wycinanki.
Szkutniku, ja czasem podniecam się kolorystyką i kamuflażem seksownych kobiet ale to temat na inna dyskusję
nie potrafię jednak przejść obojętnie obok wdzięku tej wycinanki
rdzewieją: Sd.Kfz 251 A WURFRAHMEN 40 (GPM 10/2010) | JAGDPANZER IV Ausf.F (Modelik 11/06) | XP-61E (Orlik 11/2009)
się robią: StuG 40 F OSTKETTEN (GPM 13/2009) | Ju-88 C-6 Nightfighter (KA 5-6/2012)
Liczba postów: 2,416
Liczba wątków: 141
Dołączył: 02 2007
Czy nie wydaje się Wam że spód tej P40 jakiś ciemny? Patrząc na to, co oferuje Spit w pustynnym kamo to różnica jest spora. Trafił mi się taki ciemny egzemplarz, czy to tak ma być?
na macie: projekt X
Liczba postów: 173
Liczba wątków: 16
Dołączył: 08 2011
Nie będe zakładał nowego tematu więc napisze tutaj. Całkie możliwe że w przyszłości dostaniemy od Pana Halińskiego F-14. Dlaczego tak uważam? Napisałem z prośba o wyjaśnienie pewnego problemu związanego z F-14 z 2001 roku, szybko otrzymałem odpowiedź. Dzisiaj dostałem dodatkowego maila od Pana Halińskiego z prośbą czy mógłbym po zakończeniu budowy podesłać listę problemów i niedokładności w modelu oraz podesłać linki do relacji z budowy F-14 innych użytkowników.
Niestety budowa w moim wykonaniu się nie odbędzie bo musiał bym kupić drugi egzemplarz a jego cena jest zaprowa
Oczywiście są to tylko moje spekulacje i równie dobrze Pan Haliński może sobie zbierać listę błędów żeby np jego wnuczek bezproblemowo skleił model
Liczba postów: 33
Liczba wątków: 3
Dołączył: 02 2012
Czy ten "problemowy" F-14 z 2001 r. to model wydany swego czasu przez FlyModel? Bo ja mam na półce jeszcze ten model do zrobienia i nawet planuję się zabrać za niego za jakiś czas więc dobrze wiedzieć jeśli coś w nim nie gra.
A co do Tomahawka to ma bardzo ładne barwy kamuflażu - podoba mi się takie "pustynne" opracowanie. Gdyby nie fakt że mam w domu na półce trochę modeli samolotów z IIW do zrobienia to pewnie bym kupił ten model.
Zrobiony: Hawker Hurricane (MM z 2002 r.), ORP "Burza" (MM z 1996 r.)
W trakcie budowy: RAH 66 - Comanche (z Fly Model)
Liczba postów: 173
Liczba wątków: 16
Dołączył: 08 2011
Może źle to ująłem, nie twierdze że model ma błędy, autor poprosił że gdyby takie się pojawiły to prosi o kontakt, jednak z tego co przęglądałem relacje na innym forum to model jest wymagający ale raczej bezbłędny. Chodzi o F-14 Tomcat Grumman z 2001 roku od Pana Halińskiego czyli Kartonowy Arsenał