Forum używa ciasteczek
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Modele
#1
Od jakich modeli Drodzy Koledzy zaczynaliście swą przygodę z modelarstwem?Smile

Jestem zupełnym nowicjuszem w tej dziedzinie właśnie kończę ORP "Wilczur" z Małego ModelarzaSmile [pl]
Odpowiedz
#2
Mój pierwszy to Rwd 4, a pierwszy skonczony 2 dni po rozpoczęciu budowy rwd4 na modelarni to P11c z MMBig Grin

Powodzenia z wilczuremWink
Odpowiedz
#3
Czyli jednak prawda , że Mały Modelarz "wychowuje" pokolenia Big Grin a co do wilczura to robię karabiny z drutu i zawijanej na niego nitki Big Grin
Odpowiedz
#4
  Mój pierwszy model to szybowiec "Mucha Standart". Z MM-a.
  "Skleiłem" go w 1958 roku, będąc jeszcze w podstawówce.
  To jednak prawda, iż MM pokolenia kartoniarzy wychował.
  A Wilczur dobry na początek jest. Tak samo Jak-23.
  Pozdrawiam. ZbiG.
" Lenistwo jest rękojmią zdrowia "
Odpowiedz
#5
Myślę że z Jakiem też sobie poradzę została mi spuścizna po tacie on razem z jego bratem kupowali i trochę tego jest aby tylko wybieraćSmile Pamiętam jak opowiadał , że powiększyli Mińsk z MM trzy razy za pomocą linijki , cyrkla , zerownika Big Grin
Odpowiedz
#6
Moj pierwszy byl pz inz 130 z mm/95 jesli mnie pamiec nie myliTongue Wlasciwie to byl 1 ktory zaczalem (nie dokonczylem) potem avia bh 33 z nastepnego numeru - ktory to juz skleilem;]

Powodzenia w sklejaniu!