Liczba postów: 435
Liczba wątków: 22
Dołączył: 08 2008
Witam!
Ostatnio popełniłem sobie taki oto modelik:
Efekt końcowy:
Co nieco opisu - skala modelu to jest taka, żeby się zmieścił do żarówki :mrgreen: Wymiary to ok. 6 [cm] długości i 7 [cm] rozpiętości. Projekt pochodzi ze strony Paper-Repliki -
tutaj do pobrania.
Pomysł na prezentację modelu nie jest mój -
galeria pomysłodawcy. Dzięki za inspirację
pulpetto!!! Wykonanie jest, jakie jest. Trudno było to zlepić. Z oryginalnego projektu nie wykorzystałem 4 części, za małe były do wycięcia. Mam nadzieję, że efekt może być
Pozdrawiam!
Liczba postów: 55
Liczba wątków: 7
Dołączył: 05 2009
Fantastycznie
. Trochu mu ogon ucieka ale przy tej wielkości to i tak super! Się zastanawiam tylko jak ty te skrzydła tam wkleiłeś. :ble:
Nie mozna być całe życie niewolnikiem swojej silnej woli...
Liczba postów: 435
Liczba wątków: 22
Dołączył: 08 2008
Dzięki! Oprócz ogona również prawe skrzydło ucieka do góry, a lewy silnik na zewnątrz :roll: Wszystko to w wyniku montażu wewnątrz żarówki. Niestety wybrałem zły model. Nie dosyć, że części strasznie małe, to jeszcze drukowane na zwykłym bloku technicznym. Większość musiała być pocieniona, aby dało się to jakoś skleić.
Model był wkładany tak jak na zdjęciach. Kadłub i dwa skrzydła osobno. Chciałem jak najmniej elementów wklejać wewnątrz żarówki.
Pozdrawiam!
Liczba postów: 492
Liczba wątków: 18
Dołączył: 01 2012
No Fantastikooo :!: :!: :milbravo:
POzdrawiam
Ukończone : Bristol F2b "Fighter", Nieuport - 17, MIG-15, Mi-2 MIESZACZ, TATRA 815 AD-20T, TATRA 815 6X6.
W budowie : TATRA 148, SBLim 2A
Liczba postów: 55
Liczba wątków: 7
Dołączył: 05 2009
A może trzeba było go skleić ze zwykłej kartki drukarkowej i nasączyć SG żeby usztywnić co by sie w cieniowanie nie bawić?
Nie mozna być całe życie niewolnikiem swojej silnej woli...
Liczba postów: 757
Liczba wątków: 40
Dołączył: 03 2011
Jak się unia dowie, to nakażą nam takie żarówki zakładać. Dopiero będą energooszczędne. Po typie samolotu sądzę, że to ze 200 Watt.
W galerii:
Ki-51,
MiG-3,
Jak-12M,
IŁ-4,
Jak-12A,
P-47M,
Fw 190D-9,
Ki-61,
Pe-2,
Turbolet,
P51-D "Margaret",
P51-D "Ridge",
B-17G,
Lysander,
Ju-88,
Fw-190 A4,
Tempest,
Tomahawk,
Orlik,
Bryza,
Liberator,
An-2,
Halifax, Lancaster...,
Piper.
galeon Revenge.
Liczba postów: 435
Liczba wątków: 22
Dołączył: 08 2008
Środkowe segmenty dałem radę bez problemu skleić z bloku technicznego. Myślę, że najlepiej byłoby sobie wydrukować dwa egzemplarze na cienkim i technicznym bloku - byłoby optymalnie. SG tylko na polakierowany model. Inaczej spowoduje prześwitywanie, co za ładnie nie wygląda
EDIT: Jestem bardzo ekologiczny - zwykła 60 :mrgreen:
Liczba postów: 94
Liczba wątków: 2
Dołączył: 08 2008
25-02-2012, 10:13
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 25-02-2012, 10:15 przez lehcyfer.)
A Julius Perdana już zauważył i od razu
dał wyraz swojemu zachwytowi
Jak napisał na facebooku:
Cytat:OMG! a tiny airbus A330 paper model inside a light bulb ! Crazy Polish! XD
- Do not try to make a model. Instead only try to realize the truth.
- What truth?
- There is no model. Then you will see that it's not the model that you make, it is only yourself.
Liczba postów: 1,935
Liczba wątków: 37
Dołączył: 12 2009
Po prostu cudo
hock:
Nawet te uniesione skrzydła nie przeszkadzają. Aż się prosi o poprowadzenie zasilania do wnętrza samolotu... Wyobrażacie sobie ŚWIECĄCEGO Airbusa? Oczywiście jakiś transformatorek itp co by 220 nie puścić bo byłby piękny pożar na pokładzie