Liczba postów: 190
Liczba wątków: 16
Dołączył: 05 2007
18-06-2007, 05:20
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 19-01-2011, 10:36 przez Piterski.)
Na półce...
Fokker Dr.1 MM * Fokker E.V (D.VIII) MM * Sopwith F.1 CAMEL MM * Fokker D.VII KK * Ścigacz OP MM * Fokker E.II GPM * Friedrichshafen FF33E GPM * Morane-Saulnier L-Answer * Nieuport IV-Answer * Macchi M.5 Answer wyd.I * Halberstadt D.II - GPM 253 * Das Boot U-25 typ. IA Fly Model * Das Boot U-116 typ. XB Fly Model *
Liczba postów: 190
Liczba wątków: 16
Dołączył: 05 2007
Na półce...
Fokker Dr.1 MM * Fokker E.V (D.VIII) MM * Sopwith F.1 CAMEL MM * Fokker D.VII KK * Ścigacz OP MM * Fokker E.II GPM * Friedrichshafen FF33E GPM * Morane-Saulnier L-Answer * Nieuport IV-Answer * Macchi M.5 Answer wyd.I * Halberstadt D.II - GPM 253 * Das Boot U-25 typ. IA Fly Model * Das Boot U-116 typ. XB Fly Model *
Liczba postów: 190
Liczba wątków: 16
Dołączył: 05 2007
Witam...
A oto moje małe udoskonalenie ;-)
--
Na półce...
Fokker Dr.1 MM * Fokker E.V (D.VIII) MM * Sopwith F.1 CAMEL MM * Fokker D.VII KK * Ścigacz OP MM * Fokker E.II GPM * Friedrichshafen FF33E GPM * Morane-Saulnier L-Answer * Nieuport IV-Answer * Macchi M.5 Answer wyd.I * Halberstadt D.II - GPM 253 * Das Boot U-25 typ. IA Fly Model * Das Boot U-116 typ. XB Fly Model *
Liczba postów: 190
Liczba wątków: 16
Dołączył: 05 2007
Na półce...
Fokker Dr.1 MM * Fokker E.V (D.VIII) MM * Sopwith F.1 CAMEL MM * Fokker D.VII KK * Ścigacz OP MM * Fokker E.II GPM * Friedrichshafen FF33E GPM * Morane-Saulnier L-Answer * Nieuport IV-Answer * Macchi M.5 Answer wyd.I * Halberstadt D.II - GPM 253 * Das Boot U-25 typ. IA Fly Model * Das Boot U-116 typ. XB Fly Model *
Liczba postów: 190
Liczba wątków: 16
Dołączył: 05 2007
Witam...
Korzystając z chwili wolnego czasu postanowiłem pogrzebać troszkę przy szkielecie płata oto kilka zdjęć.
Pozdrawiam...
--
Na półce...
Fokker Dr.1 MM * Fokker E.V (D.VIII) MM * Sopwith F.1 CAMEL MM * Fokker D.VII KK * Ścigacz OP MM * Fokker E.II GPM * Friedrichshafen FF33E GPM * Morane-Saulnier L-Answer * Nieuport IV-Answer * Macchi M.5 Answer wyd.I * Halberstadt D.II - GPM 253 * Das Boot U-25 typ. IA Fly Model * Das Boot U-116 typ. XB Fly Model *
Liczba postów: 190
Liczba wątków: 16
Dołączył: 05 2007
Witam...
Chciałem przedstawić kolejny etap budowy a mianowicie gotową już płozę ogonową, końcówkę płozy postanowiłem okleić sreberkiem (wieczko od jogurtu) oto kilka fotek...
Pozdrawiam...
Na półce...
Fokker Dr.1 MM * Fokker E.V (D.VIII) MM * Sopwith F.1 CAMEL MM * Fokker D.VII KK * Ścigacz OP MM * Fokker E.II GPM * Friedrichshafen FF33E GPM * Morane-Saulnier L-Answer * Nieuport IV-Answer * Macchi M.5 Answer wyd.I * Halberstadt D.II - GPM 253 * Das Boot U-25 typ. IA Fly Model * Das Boot U-116 typ. XB Fly Model *
Liczba postów: 190
Liczba wątków: 16
Dołączył: 05 2007
Witam...
Zacząłem troszkę kombinować przy usterzeniu poziomym, co do metody to zaczerpnąłem ja z relacji „Marcina G" patrz Link , za co wielkie dzięki Marcinowi ;-) a oto skromny efekt;-)
Pozdrawiam...
Na półce...
Fokker Dr.1 MM * Fokker E.V (D.VIII) MM * Sopwith F.1 CAMEL MM * Fokker D.VII KK * Ścigacz OP MM * Fokker E.II GPM * Friedrichshafen FF33E GPM * Morane-Saulnier L-Answer * Nieuport IV-Answer * Macchi M.5 Answer wyd.I * Halberstadt D.II - GPM 253 * Das Boot U-25 typ. IA Fly Model * Das Boot U-116 typ. XB Fly Model *
Liczba postów: 190
Liczba wątków: 16
Dołączył: 05 2007
Na półce...
Fokker Dr.1 MM * Fokker E.V (D.VIII) MM * Sopwith F.1 CAMEL MM * Fokker D.VII KK * Ścigacz OP MM * Fokker E.II GPM * Friedrichshafen FF33E GPM * Morane-Saulnier L-Answer * Nieuport IV-Answer * Macchi M.5 Answer wyd.I * Halberstadt D.II - GPM 253 * Das Boot U-25 typ. IA Fly Model * Das Boot U-116 typ. XB Fly Model *
Liczba postów: 190
Liczba wątków: 16
Dołączył: 05 2007
Witam...
Mam zamiar zabrać się za prace przy K-mie, ale szukając w necie nigdzie nie mogę znaleźć wyglądu k-ma w fokkerze E.II natomiast to, co znalazłem to tylko wygląd k-ma w E.III. Mam prośbę, jeśli ktoś posiada jakakolwiek informacje, grafikę na temat wyglądu k-ma w E.II to prosiłbym o link albo wrzucenie do mojej relacji. Zastanawiam się jeszcze nad jednym;> Jaka była różnica w budowie,wyglądzie k-mow pomiędzy E.II a E.III...
Pozdrawiam...
Na półce...
Fokker Dr.1 MM * Fokker E.V (D.VIII) MM * Sopwith F.1 CAMEL MM * Fokker D.VII KK * Ścigacz OP MM * Fokker E.II GPM * Friedrichshafen FF33E GPM * Morane-Saulnier L-Answer * Nieuport IV-Answer * Macchi M.5 Answer wyd.I * Halberstadt D.II - GPM 253 * Das Boot U-25 typ. IA Fly Model * Das Boot U-116 typ. XB Fly Model *
Liczba postów: 1,756
Liczba wątków: 44
Dołączył: 02 2007
Moge jakoś pomóc, ale musze mieć informacje - jak zapisano w rysie historycznym oznajkowanie karabinu? Chodzi o model i wzór. Podaj rwniez datę, z którego roku pochodzi samolot oraz od którego roku był produkowany. Postaram się sięgnąć do notatek
Liczba postów: 190
Liczba wątków: 16
Dołączył: 05 2007
Na półce...
Fokker Dr.1 MM * Fokker E.V (D.VIII) MM * Sopwith F.1 CAMEL MM * Fokker D.VII KK * Ścigacz OP MM * Fokker E.II GPM * Friedrichshafen FF33E GPM * Morane-Saulnier L-Answer * Nieuport IV-Answer * Macchi M.5 Answer wyd.I * Halberstadt D.II - GPM 253 * Das Boot U-25 typ. IA Fly Model * Das Boot U-116 typ. XB Fly Model *
Liczba postów: 1,756
Liczba wątków: 44
Dołączył: 02 2007
Jakby co, top MG 08 (maxim) wersja lotnicza identyczna jak w Fokkerze E 3 i chyba taki sam jak w Fokker Dr.1
Liczba postów: 190
Liczba wątków: 16
Dołączył: 05 2007
Na półce...
Fokker Dr.1 MM * Fokker E.V (D.VIII) MM * Sopwith F.1 CAMEL MM * Fokker D.VII KK * Ścigacz OP MM * Fokker E.II GPM * Friedrichshafen FF33E GPM * Morane-Saulnier L-Answer * Nieuport IV-Answer * Macchi M.5 Answer wyd.I * Halberstadt D.II - GPM 253 * Das Boot U-25 typ. IA Fly Model * Das Boot U-116 typ. XB Fly Model *
Liczba postów: 190
Liczba wątków: 16
Dołączył: 05 2007
Witam....
Zapomniałem o kołach ;-] oto i one :-) co wy na to, mogą być?...
Pozdrawiam...
--
Na półce...
Fokker Dr.1 MM * Fokker E.V (D.VIII) MM * Sopwith F.1 CAMEL MM * Fokker D.VII KK * Ścigacz OP MM * Fokker E.II GPM * Friedrichshafen FF33E GPM * Morane-Saulnier L-Answer * Nieuport IV-Answer * Macchi M.5 Answer wyd.I * Halberstadt D.II - GPM 253 * Das Boot U-25 typ. IA Fly Model * Das Boot U-116 typ. XB Fly Model *
Liczba postów: 190
Liczba wątków: 16
Dołączył: 05 2007
Witam...
Dziękuję wszystkim za miłe słowa;-), co do opisu wykonania kół to przy następnej relacji postaram się opisać krok po kroku ;-]
Mam jednak pytanie do osób, które kleiły ten model a mianowicie czy czasem nie miały problemów przy przyklejaniu poszycia skrzydeł do szkieletu, bo występują u mnie małe problemy...
Pozdrawiam...
Na półce...
Fokker Dr.1 MM * Fokker E.V (D.VIII) MM * Sopwith F.1 CAMEL MM * Fokker D.VII KK * Ścigacz OP MM * Fokker E.II GPM * Friedrichshafen FF33E GPM * Morane-Saulnier L-Answer * Nieuport IV-Answer * Macchi M.5 Answer wyd.I * Halberstadt D.II - GPM 253 * Das Boot U-25 typ. IA Fly Model * Das Boot U-116 typ. XB Fly Model *
Liczba postów: 190
Liczba wątków: 16
Dołączył: 05 2007
Witam...
Ponieważ prace nad poszyciem skrzydeł dalej trwają postanowiłem zrobić sobie mała przerwę przy skrzydłach a popracować troszkę przy silniku. Kółeczek się na wycinałem ;-]bo było ich sporo, jednak cylinderki, które z nich wyszły nie spełniały moich oczekiwań wiec postanowiłem wykonać je jeszcze raz wykorzystując do tego inna metodę oto kilka zdjęć, co do cylinderków to wykonałem je owijając drucikiem 0.3mm zwykłą wykałaczkę do szaszłyków;-)
Pozdrawiam...
Cylinderek wykonany z wyciętych kółeczek ...;-]
Cylinderki wykonane z drucika ...
Na półce...
Fokker Dr.1 MM * Fokker E.V (D.VIII) MM * Sopwith F.1 CAMEL MM * Fokker D.VII KK * Ścigacz OP MM * Fokker E.II GPM * Friedrichshafen FF33E GPM * Morane-Saulnier L-Answer * Nieuport IV-Answer * Macchi M.5 Answer wyd.I * Halberstadt D.II - GPM 253 * Das Boot U-25 typ. IA Fly Model * Das Boot U-116 typ. XB Fly Model *
Liczba postów: 190
Liczba wątków: 16
Dołączył: 05 2007
Na półce...
Fokker Dr.1 MM * Fokker E.V (D.VIII) MM * Sopwith F.1 CAMEL MM * Fokker D.VII KK * Ścigacz OP MM * Fokker E.II GPM * Friedrichshafen FF33E GPM * Morane-Saulnier L-Answer * Nieuport IV-Answer * Macchi M.5 Answer wyd.I * Halberstadt D.II - GPM 253 * Das Boot U-25 typ. IA Fly Model * Das Boot U-116 typ. XB Fly Model *
Liczba postów: 2,416
Liczba wątków: 141
Dołączył: 02 2007
Wypas! Czym gniotłeś? I jak oznaczyłeś sobie gdzie masz nagniatać?
na macie: projekt X
Liczba postów: 190
Liczba wątków: 16
Dołączył: 05 2007
Witam...
Z braku czasu oraz wakacyjnego wyjazdu prace nad fokkerkiem wstrzymane ;-]
„Kroolo”, co do skrzydeł to tak;-) po wycięciu poszycia skrzydła od wewnętrznej strony zaznaczyłem sobie ołówkiem linie do tzw. gniecenia a mianowicie wycięte poszycie przyłożyłem do okna a że słoneczko ładnie swieciło to element poszycia stal się troszkę przezroczysty gdzie widać było miejsca gniecenia, po zaznaczeniu ich ołówkiem, zwykłym długopisem na zwykłej podkładce pod myszkę zacząłem kreska po kresce od wewnętrznej strony przy pomocy linijki wygniatać linie - od i cala Ameryka;-)
„JaCkyl”, co do kółeczek :-] jest to praca naprawdę pracochłonna i w następnej relacji (po fordzieTfc) opisze krok po kroku wiem, że się niecierpliwisz ale wstrzymaj sie jeszcze trochę ;>
Te parę zdjęć miałem wrzucić wcześniej, ale czasu nie było każdy element był już pokazany all tylko złożyłem do kupy ;-]
Pozdrawiam....
Na półce...
Fokker Dr.1 MM * Fokker E.V (D.VIII) MM * Sopwith F.1 CAMEL MM * Fokker D.VII KK * Ścigacz OP MM * Fokker E.II GPM * Friedrichshafen FF33E GPM * Morane-Saulnier L-Answer * Nieuport IV-Answer * Macchi M.5 Answer wyd.I * Halberstadt D.II - GPM 253 * Das Boot U-25 typ. IA Fly Model * Das Boot U-116 typ. XB Fly Model *
Liczba postów: 1,756
Liczba wątków: 44
Dołączył: 02 2007
Jak zwykle - perfekcja.
Mam tu przy okazji pytanie, które może przydać się również okrętowcom.
Chodzi o sposób mocowania linek tak, aby były napięte. Czy mnie wzrok myli, czy są przyklejane do poszycia metodą na styk? Byłbym wdzięczny za opisanie Twojej metody.
Liczba postów: 2,566
Liczba wątków: 208
Dołączył: 04 2007
Cytat:Chodzi o sposób mocowania linek tak, aby były napięte.
Pozwolę się sobie wychylić przed orkiestrę bo wydaje mi się, że to są cięgna z drutu ale jakiego ze są takie proste i sztywne:?:
Nie kleje szmatolotów ale ten wygląda po prostu rewelacyjnie mile:
Liczba postów: 190
Liczba wątków: 16
Dołączył: 05 2007
Witam...
Po długiej przerwie postanowiłem powrócić do Fokkera i pobawić się troszkę ze śmigłem oto kilka zdjęć z wykonanej pracy...
Pozdrawiam...
Tak wyszło po sklejeniu....
A tak po małym retuszu .... ;-)
Na półce...
Fokker Dr.1 MM * Fokker E.V (D.VIII) MM * Sopwith F.1 CAMEL MM * Fokker D.VII KK * Ścigacz OP MM * Fokker E.II GPM * Friedrichshafen FF33E GPM * Morane-Saulnier L-Answer * Nieuport IV-Answer * Macchi M.5 Answer wyd.I * Halberstadt D.II - GPM 253 * Das Boot U-25 typ. IA Fly Model * Das Boot U-116 typ. XB Fly Model *
Liczba postów: 2,566
Liczba wątków: 208
Dołączył: 04 2007
Robi wrażenie praca która wkładasz w ten model oj robi mile:
Wyjaśnij nam jeszcze kwestie naciągów.
Liczba postów: 1,014
Liczba wątków: 11
Dołączył: 06 2007
Samolocik wychodzi ładnie ja ze swej strony pragnę zapytać jak sprawy stoja z TFC??
Ukończone: Mi-2 / Pantera G / T-34|85 / Ba-64 / KW-1 / Su-100
Liczba postów: 190
Liczba wątków: 16
Dołączył: 05 2007
Na półce...
Fokker Dr.1 MM * Fokker E.V (D.VIII) MM * Sopwith F.1 CAMEL MM * Fokker D.VII KK * Ścigacz OP MM * Fokker E.II GPM * Friedrichshafen FF33E GPM * Morane-Saulnier L-Answer * Nieuport IV-Answer * Macchi M.5 Answer wyd.I * Halberstadt D.II - GPM 253 * Das Boot U-25 typ. IA Fly Model * Das Boot U-116 typ. XB Fly Model *
|