Forum używa ciasteczek
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
World of Warplanes
#1
Polecam gram godzinami... nie radzę spotkać tam żółto-nosej 109-F-ki lub Mustanga bo ja tam gdzieś latam heh Wink


http://www.youtube.com/watch?v=QC8zg6kAzNo
W budowie: ..... ..... ....
[b]Zbudowane

Roweromaniak : https://www.youtube.com/watch?v=jKyWii8RxqA[/b]
Odpowiedz
#2
A jak wygląda sterowanie teraz? Jakieś pół roku temu (jeszcze na zamkniętych testach) nie dało się latać z pomocą joya, po którymś tam kolejnym patchu najlżejsze wychylenie drążka w bok skutkowało półbeczką...
Miałem ciężkie dzieciństwo - alfabet poznawałem z elementarza, nie z klawiatury. ;-)
Odpowiedz
#3
Lepsza od War Thunder? Z symulacją chyba niewiele ma wspólnego?
Odpowiedz
#4
nie ma porównania do War Thunder. Niestety gra jest na tym etapie wciąż bardzo słaba i nie daje tyle frajdy co War Thunder, choć zapewne zyska znacznie większą popularność za sprawą szerokiej kampanii reklamowej w mediach. Wargaming.net stać na to Smile A za kilka miesięcy bez konta premium nie będzie sensu nawet siadać do niej - tak jak w World of Tanks
rdzewieją: Sd.Kfz 251 A WURFRAHMEN 40 (GPM 10/2010) | JAGDPANZER IV Ausf.F (Modelik 11/06) | XP-61E (Orlik 11/2009)

się robią: StuG 40 F OSTKETTEN (GPM 13/2009) | Ju-88 C-6 Nightfighter (KA 5-6/2012)
Odpowiedz
#5
(25-11-2013, 11:15)raziel79 link napisał(a): A za kilka miesięcy bez konta premium nie będzie sensu nawet siadać do niej - tak jak w World of Tanks
Oj tam, oj tam ;-) - ja w WoT ani raz nie miałem premium i da się żyć ;-) choć powyżej IX tieru szału nie ma.
Miałem ciężkie dzieciństwo - alfabet poznawałem z elementarza, nie z klawiatury. ;-)
Odpowiedz
#6
Dla mnie "warplanesy" to słabizna. Albo ja jestem lama. Wywaliłem po tygodniu. W WOT-a ciupię już dość trochę, mam pare ładnych maszyn.  Samoloty mnie znudziły. Za to czekam na te okręty. Tylko kiedy wydadzą??
Odpowiedz
#7
Za to w War Thunder zbliżają się zamknięte beta testy pojazdów wojskowych. Aby się do nich dostać, należy wykonywać zadania na samolotach, teraz np. zestrzelić japońskimi myśliwcami 30 bombowców wroga itp.
Odpowiedz
#8
Widziałem i World of Warplanes i WarThunder i zdecydowanie lepiej wypada to drugie, zresztą dużo ciekawszych opcji ma i ja wybrałbym WarThunder. A co do WOTa i gry bez premium to jak się dobrze gra nie potrzeba wcale premium, ja gram od roku i wydałem na gre 3zł, na początku samym na kamoSmile Na 9 tierach zarabiam i myśle że na 10 bedzie to samo.
W budowie: , pzinż 140 z MM, Airacobra 1:50, TKS
Ukończone: "Chi-he" z MM, "T-34/85" z MM, Crusader III z MM
Odpowiedz
#9
Niestety World of Warplanes, to cienizna  PDT_Armataz_01_33
Spodziewałem się fajnej gry, jak WoT w becie, a tu kicha. Na szczęście jest War Thunder i niedługo będą i fajne czołgi Smile
Odnośnie sterowania, to widać wyraźną poprawę, ale wciąż nie ma szału. Do tego te archaiczne paski zdrowia i kompletny brak szans przy różnicach tierów są niesamowicie odpychające. Jeszcze na dodatek te dziwadła zamiast normalnych samolotów.. meh  PDT_Armataz_01_32
Obawiam się, że okręty od Wargamingu będą podobne do czołgów - małe mapki, walki burta w burtę - jak żaglowce.

Cytat:Za to w War Thunder zbliżają się zamknięte beta testy pojazdów wojskowych. Aby się do nich dostać, należy wykonywać zadania na samolotach, teraz np. zestrzelić japońskimi myśliwcami 30 bombowców wroga itp.
Wcale nie trzeba - po prostu wykonywanie głupich zadań zwiększa szansę na dostanie się do zamkniętych testów, bo raczej preferują graczy, którym zależy Smile.
Odpowiedz
#10
Jak dla mnie warthunder ma jedną miażdżącą przewagę. Lepszy, bo realniejszy model zniszczeń. Nie ma żadnych "pasków życia", tylko jak ktoś ci przywali w skrzydło, to go nie masz i lecisz na spotkanie z ziemią Big Grin
Moim zdaniem najfajniej gra się na trybie historycznym. Bardziej wymagający niż zręcznościowy, co przekłada się na poziom ludzi, którzy tam grają Wink
Moje prace:
Ukończone: IS-2, T34-85, F6F-3, FW-190 D9, Ta- 152H


W budowie: P-51 D



Odpowiedz
#11
Zainstalowałem dziś dla próby WarThunder - wygląda fajnie, ale jest jedno "ale" - może mi ktoś z grających na PW powiedzieć, jak zmusić tą grę do kooperacji z joystickiem?
Miałem ciężkie dzieciństwo - alfabet poznawałem z elementarza, nie z klawiatury. ;-)
Odpowiedz
#12
Trzeba wybrać w opcjach full aircraft control i sobie poustawiać Smile. Nie polecam joysticka w grach zręcznościowych, bo tam myszka rządzi i można na niej cuda-niewidy wyczyniać.
Odpowiedz
#13
Ręcznie trzeba ustawiać?? Latać (nie ważne w jaki rodzaj "latadła") myszką? Oj "Dodaj/Usuń Programy" pójdzie w ruch. Do tego definiować joy'a ręcznie?! Jak dla mnie falstart na całej linii...
Miałem ciężkie dzieciństwo - alfabet poznawałem z elementarza, nie z klawiatury. ;-)
Odpowiedz
#14
No nie, chodzi mi o ustawianie pod siebie - czułość osi, przyciski pod różne rodzaje uzbrojenia, itp.
Akurat latanie na myszce jest całkiem nieźle zrobione i dzięki temu gra jest popularna, nie sądzę by był to powód do przekreślenia gry. Dla maniaków joya i pełnego realizmu jest tryb Full Real Battles.
Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  World of Warplanes Marek S. 6 3,930 05-02-2013, 07:57
Ostatni post: Kubek

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości