Liczba postów: 217
Liczba wątków: 36
Dołączył: 10 2010
16-03-2014, 04:00
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 16-03-2014, 04:26 przez arek1981.)
Witam w kolejnej relacji!
Postanowiłem się przełamać i skleić coś z najwyższej półki. A że lubię dwusilnikwce, to na matę trafił Junkers od Hala w zimowym malowaniu.
Do modelu zakupiłem laserowe wręgi i wytłoczkę kabiny.
Budowę rozpocząłem od karabinów umieszczonych w kabinie.
Jestem pod wrażeniem opracowania tego modelu. Wszystko pasuje elegancko i jeśli są jakieś niedoróbki, to tylko z mojej winy.
Roboty z nimi było sporo, ale efekt jest zadowalający.
Dziś to wszystko
Pozdrawiam
PS. Chciałbym przeprosić kolegów Bartko28 i spinynorman za zaległą relację PWS-A Avia. Jak Wam już pisałem, rozpocznę ją latem. Po prostu ten Ju bardzo długo mnie korcił i nie mogłem się powstrzymać, żeby go pociąć.
Liczba postów: 1,797
Liczba wątków: 36
Dołączył: 11 2009
No wreszcie .... Widziałem i macałem to w rękach , jest bardzo dobrze.
Liczba postów: 276
Liczba wątków: 10
Dołączył: 06 2013
Ostatnio nachodzi mnie na pancerkę ,jednak budowy tej maszyny a zwłaszcza w takim malowaniu nie mogę przegapić.
Powodzenia.
Liczba postów: 1,196
Liczba wątków: 33
Dołączył: 09 2011
Zapowiada się zacny model. Będę tu zaglądał czasem i podziwiał.
Nie powinieneś się dziwić że wszystko w tej firmie pasuje, jedynie sporo czasu trzeba poświęcić na budowę modelu. Kibicuję i pozdrawiam.
Takie tam - P-47D-11 THUNDERBOLT, Bf 109E-7/ Trop, Mustang III, SB2U Vindicator, Fw 190A-8/R8, Macchi M.C. 200 Saetta, P-47M-RE, Me 262A-1 Schwalbe, Aichi D3A1 (VAL), SB2C-4 HELLDIVER, SBD-3 DAUNTLESS, MS 406 C1 Morane Saulnier
Liczba postów: 1,712
Liczba wątków: 58
Dołączył: 08 2009
Dziwnie znajome detale. :wink:
Powodzenia w budowie!
Na macie: Lockheed P-38G
W pudełku leżą napoczęte TKS, Buffalo i Mustang - może kiedyś je skończę.
Liczba postów: 1,564
Liczba wątków: 39
Dołączył: 12 2008
Bio: ???
To i ja popatrzę na zmagania nad Junkersem.
relacji z wielosilnikowcow jak na lekarstwo na forum tym bardziej się cieszę.
Powodzenia
Liczba postów: 131
Liczba wątków: 7
Dołączył: 03 2012
No i w pytę. Po Dornierze apetyt na to, co pokażesz wzrósł - i jak widać po tych detalach, słusznie. KUTGW.
Liczba postów: 217
Liczba wątków: 36
Dołączył: 10 2010
18-03-2014, 10:53
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 18-03-2014, 10:55 przez arek1981.)
Witam Szanowne Grono!
Jak to mówią pierwsze koty za płoty. Powstały pierwsze elementy poszycia kadłuba.
Najpierw skleiłem szkielet wraz z podłogą.
Następnie segment tuż za kabiną.
Było z nim trochę gimnastyki, ponieważ już na etapie przymiarki nie bardzo się chciał zejść. Przycięcie podposzycia i lekki szlif wręg załatwił sprawę.
Skleiłem też poszycie kabiny i wkleiłem je we wcześniej przygotowany szkielet.
Pozostało połączyć to razem
Powstała też pierwsza drobnica w kabinie.
Teraz muszę uzupełnić pozostałe wyposażenie.
Pozdrawiam
Liczba postów: 1,564
Liczba wątków: 39
Dołączył: 12 2008
Bio: ???
Liczba postów: 217
Liczba wątków: 36
Dołączył: 10 2010
Witam!
Czas odświeżyć relację, bo zebrało się na niej nieco kurzu!
Było to spowodowane moim dwumiesięcznym niebytem w naszym pięknym kraju.
Zabrałem się za wyposażenie kabiny.
A oto efekty mojej pracy:
Pozostały tylko do wykonania taśmy amunicyjne.
Może nie ma tego dużo, ale zajęło mi to aż miesiąc!!!
Pozdrawiam
Liczba postów: 217
Liczba wątków: 36
Dołączył: 10 2010
Liczba postów: 1,196
Liczba wątków: 33
Dołączył: 09 2011
Całkiem fajny model z tego będzie, nosek ładnie wyokrąglony. Mogłeś troszkę te otwory na karabiny po wycięciu wygładzić, bo na zdjęciach widać jak są postrzępione. Podglądam dalej .
Takie tam - P-47D-11 THUNDERBOLT, Bf 109E-7/ Trop, Mustang III, SB2U Vindicator, Fw 190A-8/R8, Macchi M.C. 200 Saetta, P-47M-RE, Me 262A-1 Schwalbe, Aichi D3A1 (VAL), SB2C-4 HELLDIVER, SBD-3 DAUNTLESS, MS 406 C1 Morane Saulnier
Liczba postów: 1,564
Liczba wątków: 39
Dołączył: 12 2008
Bio: ???
Cacy
Liczba postów: 276
Liczba wątków: 10
Dołączył: 06 2013
Fajnie ,fajnie
Liczba postów: 581
Liczba wątków: 17
Dołączył: 03 2010
No super Ci to wyszło. Możesz pozalewać te łączenia klejem, SG albo jakimś wikolem. Jak na koniec polakierujesz model to nic nie będzie widać. Polecam
Liczba postów: 217
Liczba wątków: 36
Dołączył: 10 2010
Liczba postów: 581
Liczba wątków: 17
Dołączył: 03 2010
Przejżystość owiewki jest powalająca.
Przyklejasz ją teraz do modelu czy zostawiasz ją na koniec?
Liczba postów: 676
Liczba wątków: 44
Dołączył: 01 2009
No właśnie - co się stało z tym oszkleniem? Zmatowiałe jakieś takie - zamglone. Takie już kupiłeś?
Liczba postów: 217
Liczba wątków: 36
Dołączył: 10 2010
Co do oszklenia, jest to oryginał zakupiony od Halińskiego. Niestety, jakościowo bardzo fatalne. Próbowałem tłoczenia własnej, ale nic z tego nie wyszło. Na razie wstrzymam się z jej przyklejeniem i może przyjdzie mi do głowy pomysł na poprawienie przeźroczystości.
Wszelkie rady od kolegów mile widziane.
Liczba postów: 1,564
Liczba wątków: 39
Dołączył: 12 2008
Bio: ???
Niestety, osłony kabinek ze Stegny to ich najsłabszy element, właśnie przez małą przejrzystość.
Porównując np. do tej co ja Ceva w "Reporterze" pokazał to niebo a ziemia.
Liczba postów: 581
Liczba wątków: 17
Dołączył: 03 2010
Pomaluj lakierem blyszczacym.
A co do tloczenia to mogłeś zrobić kopyto z tej owiewki. Zalać ją jakimś gipsem i wytłoczyć. Miałbyś taką jaką chcesz lub jaka powinna być.
Liczba postów: 217
Liczba wątków: 36
Dołączył: 10 2010
Liczba postów: 217
Liczba wątków: 36
Dołączył: 10 2010
07-01-2015, 12:18
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 23-01-2015, 10:31 przez arek1981.)
Liczba postów: 2,416
Liczba wątków: 141
Dołączył: 02 2007
Extra! :milbravo:
na macie: projekt X
Liczba postów: 1,196
Liczba wątków: 33
Dołączył: 09 2011
Fajnie Ci to wychodzi. Zastanawiam się dlaczego pokazujesz nam model od Halińskiego, a nie ten z MM? No wiesz - tego dużego......... B1?... :mrgreen:. Ten sklejasz fajowo, ale ja jestem ciekaw jak Ci idzie z tamtym :roll:.
Takie tam - P-47D-11 THUNDERBOLT, Bf 109E-7/ Trop, Mustang III, SB2U Vindicator, Fw 190A-8/R8, Macchi M.C. 200 Saetta, P-47M-RE, Me 262A-1 Schwalbe, Aichi D3A1 (VAL), SB2C-4 HELLDIVER, SBD-3 DAUNTLESS, MS 406 C1 Morane Saulnier
|