Liczba postów: 378
Liczba wątków: 49
Dołączył: 02 2007
Na warsztacie - USS Gendreau
Skończone - Spirit of St. Louis
Per aspera ad astra-Przez trudy do gwiazd
Liczba postów: 183
Liczba wątków: 6
Dołączył: 11 2009
Bardzo fajnie sklejony ten twardy
Tylko pytanie. Jak się sklejało wieżę? Niewiele relacji z budowy tego modelu widziałem ale przynajmniej w jednej wieża poszła do szpachlowania. No a kolory faktycznie... lipa straszna. Jeśli kiedykolwiek brałbym się za ten model, to raczej poszedłby pod pędzel/ aerograf
Liczba postów: 1,062
Liczba wątków: 19
Dołączył: 02 2009
Zawodowo. Na kolorach się nie znam, a model robi super wrażenie. Bardzo fajnie sklejony. woją drogą przydałoby się by druk takich listków do sklejenia był bez czarnych konturów.
Gratulacje
Pzdr
Liczba postów: 1,358
Liczba wątków: 64
Dołączył: 06 2007
Bardzo ładny standard. Super. Osobiście raczej będę go waloryzował bo makieta silnika to totalne SF. A przy okazji ostatniej imprezy w Studziankach udało mi się zebrać brakujący materiał poglądowy.
Liczba postów: 1,665
Liczba wątków: 38
Dołączył: 02 2007
Cudności, przepiękności i niesamowitości!!! Każda pochodna T-72 cieszy me pancerne serce, a tak sklejona podwójnie. Gratki
kilek za jakość wykonania! :milbravo: A choć nie przepadam za standardem, to nie mogę napatrzeć się na fotki.
Nie bardzo wnikam w merytoryczną zgodność (choć jak to ładnie ujął Michał, pewne rzeczy to s-f), bo i po co. Kiedyś było tyle bicia piany na temat tego projektu, że aż szkoda gadać. Galeria przedstawia Twardego zgodnie z zamysłem autora i bardzo mi się ta wizja podoba. Teraz nie będę wiedział, którego MM-a wziąć na warsztat, 72-kę czy PT-91?
Czołgista!
Liczba postów: 323
Liczba wątków: 16
Dołączył: 01 2013
Ładny naleśnik
Liczba postów: 382
Liczba wątków: 13
Dołączył: 10 2009
Dobra konserwa wyszła i to w standarcie na dodatek.W moich zasobach też występuje i czeka cierpliwie na swoją kolei w dodatku napewno nie będzie zkrojona w oryginale.Gratulacje.
Liczba postów: 2,094
Liczba wątków: 30
Dołączył: 04 2007
Jak to jest z zawieszeniem tego modelu? Miałem okazję oglądać swego czasu Twardego w standardzie i nie wyglądał nawet w połowie jak ten. Przede wszystkim kadłub był znacznie niżej osadzony, przez co cały czołg wyglądał jak lowrider a nie maszyna bojowa...
"Hope is the first step on road to disappointment"
"Człowiek bez religii jest jak ryba bez roweru"
Liczba postów: 1,709
Liczba wątków: 137
Dołączył: 06 2009
A jednak się skleja. :milbravo:
First comes smiles, then comes lies. Last is gunfire.
Liczba postów: 1,358
Liczba wątków: 64
Dołączył: 06 2007
Zawieszenie jest w miarę ok.
Liczba postów: 2,416
Liczba wątków: 141
Dołączył: 02 2007
Kamo jest iście tęczowe
ale model zbudowany świetnie! :milarmata:
na macie: projekt X
Liczba postów: 378
Liczba wątków: 49
Dołączył: 02 2007
Bardzo dziękuję za pozytywne opinie.
Karolisuaf – myślałem, że wieża będzie dużo trudniejsza w sklejaniu niż się okazało w rzeczywistości. Listki elementów po ukształtowaniu łączyłem na sklejki z cienkiego papieru, co w sumie usztywniło wszystkie oklejki i zapobiegło ich zapadaniu się. Oklejałem w kolejności: boki i przód, tył, na koniec góra.
Struna – całe wnętrze zarówno przedziału silnikowego i kierowcy można traktować raczej jako ciekawostkę.
Kujot666 – nie miałem do czynienia z T-72 z MMa, mogę tylko powiedzieć, że Twardy wymaga wiele cierpliwości, ale po sklejeniu prezentuje się całkiem efektownie.
Co do zawieszenia – jak wspominałem problemem jest brak rysunku i informacji o wychyleniu wahaczy. Ja przykleiłem je 1 mm od ziemi – po sklejeniu kadłuba z wszystkimi elementami na dnie wanny pod wahacze położyłem tekturę i tak ustawiłem je na jednej wysokości. Właściwie żeby dobrze ustawić zawieszenie to najpierw trzeba by przykleić błotniki… ale jak potem założyć gąsienice?
Na warsztacie - USS Gendreau
Skończone - Spirit of St. Louis
Per aspera ad astra-Przez trudy do gwiazd