Forum używa ciasteczek
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[R] B 17G MM - 1/33
#26
W moim modelu dźwigary skrzydeł i stateczników poziomych podkleiłem dwukrotnie tekturką 1mm i cieszę się z mocniejszej konstrukcji. Tylko, że ja mam nie wycinankową metodę klejenia, dlatego Ci na pytanie nie odpowiem.  Albo odpowiem trochę humorystycznie. Pewien górol  godoł; w życiu trza se umieć radzić, nawet jak trza to i buta glizdą zawiązać Wink.  Wierzę w Twoją zaradność.
Odpowiedz
#27
Dzięki kajym, skoro podkleiłeś dodatkowo tekturą to znaczy że nie przeszkadzało to w dalszej budowie, i o to mi chodziło, z rysunków nie wnioskowałem jakiejś kolizji ale spytać zawsze warto, choćby po to aby później nie wiązać butów glizdą :lol:

pozdrowienia.
[Obrazek: sww2A_zpsc7931f0f-1.jpg]

,,...Nic nie wiesz Jonie Snow..." 
Odpowiedz
#28
Podoba mi się to co do tej pory pokazałeś , posiadasz nie liche umiejętności co do poszycia miejscami jest idealne a nie kiedy kreski łączeń są widoczne Wink Pozdrawiam . Podglądam dalej.
W budowie: ..... ..... ....
[b]Zbudowane

Roweromaniak : https://www.youtube.com/watch?v=jKyWii8RxqA[/b]
Odpowiedz
#29
Cytat:a drugi to taki, że syno zasugerował podświetlenie maszyny diodami i uruchomienie silników.
Zainteresowała mnie ta propozycja, ale trzeba to przemyśleć bo zacząć trzeba już na tym etapie.
Też mam za sobą model wielosilnikowy z założonymi silnikami. Kwestię zasilania rozwiązałem w dość prosty sposób, wtyczkę umieściłem pod obrotową wieżyczką. Więc jeśli chce się podłączyć zasilanie po prostu trzeba wyjąć ruchomą wieżyczkę i podłączyć albo pod zasilacz, albo pod akumulatorek [mam 6xAA]. Plus taki że nic nie szpeci na zewnątrz wyglądu [umieszczenie np.akumulatorka wewnątrz to też problem z późniejszym dostaniem się jakby się rozładował itp. a zakleić na stałe nie można, nawet jakby wyprowadzić kabel do ładowania, bo po jakimś czasie się wyleje i po modelu].
W B17 to chyba najprościej umieścić wtyczkę w kadłubie pod jakąś wieżyczką [o ile istnieje taka możliwość] albo po prostu od spodu ukryć we wnękach podwozia głównego- albo w jednym albo po prostu + w jednym, a -w drugim. Kwestia tylko rozwiązania konstrukcji wtyczki- na wcisk raczej nie można bo przy wyciąganiu to wcisk może być taki mocno [tzn tak dopasowany], że zamiast rozłączyć to jeszcze się całą wtyczkę wyrwie...
Choć w B17 można by ukryć wtyczki w tych rurkach-wylotach u dołu silników [nie wiem co to]. W jednym + w drugiej - i też dałoby radę :wink:.
Tu relacja z tego mojego wielosilnikowca,
A tu z konkursu w lublinie, gdy był na chodzie.
Odpowiedz
#30
Witam, te rurki u dołu gondoli silnikowych są od turbin, w B-24 też są takie

http://www.airpages.ru/eng/mn/b17_169.jpg

i ja też bym tam ukrył tą wtyczkę.

PS. Jestem fanem twojej relacji, trzymam kciuki.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości