30-01-2018, 10:32
Dziekuje bardzo Panowie za pozytywny odbior mojej pracy.
Piotrek, rowniez uwazam ten samolot za niezbyt urodziwy i jakos pod koniec budowy zaczalem sie zastanawiac, dlaczego ja go w sumie kleje, skoro mi sie nie podoba. Ale zawsze krecilo mnie to, ze jest mozliwosc przerobienia bardzo wnetrza, bo model tak zostal zaprojektowany ze daje wiele mozliwosci. Plus zdjecia odnalezionego egzemplarza, ktore dosc dobrze pokazuja konstrukcje. Czort wiedzial, ze mimo dosc obszernej "dziury" na kabine i otwarcia luku inspekcyjnego, niestety niewiele bedzie z tego widac. Dlatego w kolejnym modelu zmienilem troche podejcie, ale o tym wkrotce
Pozdrawiam i wybaczcie brak polskich znakow.
Piotrek, rowniez uwazam ten samolot za niezbyt urodziwy i jakos pod koniec budowy zaczalem sie zastanawiac, dlaczego ja go w sumie kleje, skoro mi sie nie podoba. Ale zawsze krecilo mnie to, ze jest mozliwosc przerobienia bardzo wnetrza, bo model tak zostal zaprojektowany ze daje wiele mozliwosci. Plus zdjecia odnalezionego egzemplarza, ktore dosc dobrze pokazuja konstrukcje. Czort wiedzial, ze mimo dosc obszernej "dziury" na kabine i otwarcia luku inspekcyjnego, niestety niewiele bedzie z tego widac. Dlatego w kolejnym modelu zmienilem troche podejcie, ale o tym wkrotce
Pozdrawiam i wybaczcie brak polskich znakow.
"Buduję miniaturowe 'repliki' samolotów, a nie kartonowe modele"
Spitfire mk.Vb Spitfire mk.Vc Spitfire mk.XVIe PZL P.11c JU-88D-1 B-239 P-40E Jak-1b P-47D-11 Spitfire LF.IX Spitfire mk.Ia
Piotr Rowiński
Spitfire mk.Vb Spitfire mk.Vc Spitfire mk.XVIe PZL P.11c JU-88D-1 B-239 P-40E Jak-1b P-47D-11 Spitfire LF.IX Spitfire mk.Ia
Piotr Rowiński